Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
801/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä "mun mies luki..." ja "mun mies kertoi..."  Kirjoittajasta tulee aina vähemmän älyllä varustettu ihminen mieleen, jonka ikäänkuin asian vahvistuksena pitää käyttää näitä "mun mies sano".

Se on sitten kiveen kirjoitettu ja fakta, kerta mun mies sano.

Vierailija
802/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus näitä "mun mies luki..." ja "mun mies kertoi..."  Kirjoittajasta tulee aina vähemmän älyllä varustettu ihminen mieleen, jonka ikäänkuin asian vahvistuksena pitää käyttää näitä "mun mies sano".

Se on sitten kiveen kirjoitettu ja fakta, kerta mun mies sano.

No voi jösses! Olisin voinut kirjoittaa myös, että kuulin että näin olis käynyt.  Tai että kaveri/työkaveri/firman toimari/whatever kertoi, koska en ole itse tätä asiaa mistään lukenut, kunhan kommentoin tuohon aktiviteettien puuttumiseen sen mukaan MITÄ OLEN KUULLUT. Missä kohtaa sanoin, että tämä on kiveen kirjoitettu fakta? En missään, vaan kysyin, että tietääkö joku tästä enemmän tai onko jopa linkkiä aiheeseen. En ole ehtinyt tässä välissä googletella enkä ole itse törmännyt tällaiseen asiaan, JOTEN EN TIEDÄ ONKO SE TOTTA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmisten silmät alkaa vihdoin avautua tälle tuotannolle ja koko ohjelmalle. Sairas konsepti, jossa tuotanto passittaa parhaan artistin himaan, jos ei avaudu tarpeeksi. Sairasta. 

Jouni Hynynen vuosia sitten uskalsi kritisoida koko ohjelmaa ja sai siitä vihat niskoilleen joka paikassa. 

Vierailija
804/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuitenkin sanoi lukeneensa jostain, että juuri tuona Terhin päivänä on tuotanto keskustellut Terhin kanssa jatkosta ja mahdollisesta lopettamisesta, että Terhi oli kyllä suunnitellut ohjelmaa, mutta niitä ei toteutettu koska aika meni keskusteluun jatkosta. 

Joo, muistan lukeneeni saman. Yksi asia mikä tuli mieleen mahdollisesti tuotannon kanssa erimielisyyksiin johtaneista asioista on se, että onko jouduttu käymään tiukkaa keskustelua siitä, voidaanko joku asia leikata ohjelmasta pois, kun se on kerran tullut sanottua ja kuvattua. Esim. jotain perheeseen liittyvää, koska aina on vaara, että tulee loukanneeksi läheisiään, jos joku asia on tullut paineessa ulos heikommin muotoiltuna kuin miten sen haluaisi julkisesti esittää. Yksi asia, mikä ei ainakaan aamupäivän osiossa kuitenkaan tullut esiin on se, että Terhi ehti olla lyhyesti naimisissa jo ennen UB:n alkua, varmaan juuri noista kotitaustoista johtuen (kunnon tyttö menee naimisiin eikä ole avoliitossa tms.).

Vierailija
805/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitten tiedä varmaksi, onko mun mies oikeassa, mutta näin väitti lukeneensa. Jos joku tietää paremmin tai toisin, oikaiskoon tämän jutun. Tai jos joku muistaa tällaisen jutun lukeneensa, saisiko linkkiä, kiitos!

Lainaus ja linkki löytyy tämän keskustelun sivun 49 lopusta.

Vierailija
806/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa tuo kappaleen tekstin hehkutus kun noissa valituissa kappaleissa on aika mitäänsanomaton teksti.

Vierailija
807/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt siitä, että Terhi Kokkonen on ohjelmassa kertomansa perusteella joskus ajatellut olevansa ei-minkään-näköinen ja ettei kukaan varmasti voi rakastua häneen. Hän teki lähtemättömän vaikutuksen jo ensi näkemältä 90-luvulla ja oli muuten tosi söpö noissa uraa edeltävän nuoruudenajan kuvissakin.

-nelikymppinen m

Vierailija
808/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki vaikuttaa muuten ihan älyttömän mukavalta. On toki jumittunut tyyliltään jonnekin 2000-luvun alkuun ja on muutenkin hiukan melankolisehko, mutta tykkään hirmuisesti hänen huumoristaan ja lämpimästä tavasta huomioida muita.

Vierailija
809/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa tuo kappaleen tekstin hehkutus kun noissa valituissa kappaleissa on aika mitäänsanomaton teksti.

Minusta Savanni nukahtaa on sanoituksellisesti yksi UB:n onnistuneimpia pieniä tarinoita, ja kuten Kasmir totesi, siinä kiteytyy vertauskuvallisten riimien kautta monista parisuhteista tuttu yhdessä olemisen sietämättömyyden ja välttämättömyyden paradoksi.

Ei paniikkia taas on aika rankka kappale, jos sitä katsoo, kuten Terhi kertoi, omakohtaisena itsetilityksenä. Tulkitsen sen sanat niin, että kirjoittajalla pyörii mielessä itsemurha ja mitä sen jälkeen hänestä jäisi.

Vierailija
810/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi oli minusta ainakin tässä lounasjaksossa tarpeeksi avoin. Minusta ohjelmassa just ne tilitykset ovat tylsintä antia. Jokaisella meistä on tarinansa, en halua kuulla, kun joku myy omansa.

Vierailija
811/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi näytti yllättyvän ja suorastaan riemastuvan nähdessään jousiryhmän tulevan lavalle, olikohan siellä joukossa tuttuja soittajia UB:n mukana keikkailleesta jousistosta? Ja tulikohan kiistaa tuotannon kanssa, jos ei sitten ollutkaan annettu mahdollisuutta tavata vanhoja kavereita/kaveria sen enempää.

Vierailija
812/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitten tiedä varmaksi, onko mun mies oikeassa, mutta näin väitti lukeneensa. Jos joku tietää paremmin tai toisin, oikaiskoon tämän jutun. Tai jos joku muistaa tällaisen jutun lukeneensa, saisiko linkkiä, kiitos!

Lainaus ja linkki löytyy tämän keskustelun sivun 49 lopusta.

Kiitos, no niinpä löytyykin! Siellä on myös Terhin haastattelu. 

Eli tosiaan näin, aktiviteetteihin (puiden istututukseen) varattu aika on käytetty keskusteluun. 

Vierailija
813/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiinnostava jakso. Jotenkin yllättävää, että Terhi on aikanaan lähtenyt Kallion ilmaisutaidon lukiion, jos on ollut niin ujo ja introvertti tyyppi. Yllensähän sinne lähti ainakin meidän koulusta niitä räiskyvämpiä tyyppejä, joilla oli halu olla esillä. Toivottavasti Terhin päivän musiikilliset huiput tulevat tämäniltaisessa jaksossa, ei noissakaan sinänsä vikaa ollut, mutta jotain erityistä vau-efektiä vielä odottelen.

Vierailija
814/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kossumirrin veto oli tylsä, kyllä savanni nukahti ja puoli Suomea myös.

Wiskari ainakin kuorsasi täyttä päätä Kasmirin tylsän esityksen aikana.

Vierailija
815/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JurvaUnkuri kirjoitti:

Toivottavasti ihmisten silmät alkaa vihdoin avautua tälle tuotannolle ja koko ohjelmalle. Sairas konsepti, jossa tuotanto passittaa parhaan artistin himaan, jos ei avaudu tarpeeksi. Sairasta. 

Jouni Hynynen vuosia sitten uskalsi kritisoida koko ohjelmaa ja sai siitä vihat niskoilleen joka paikassa. 

Jos tuo on peruste tuotannolle antaa Terhille potkut, minkä ihmeen takia Jenni Vartiainen pidettiin mukana 3. kaudella eikä saanut kenkää? Ei Jennikään kertonut ainoatakaan yksityisasiaansa, vaikka monet nimenomaan niistä kysyivät häneltä. Siksi uskonkin, että kyseessä on joku muu asia Terhin käytöksessä. Aiemmin mainittukin, että Terhi alkoi pomottaa ja määräillä kaikkien aikatauluista, mikä häiritsi ohjelman tekoa ja muut artistit joutuivat odottelemaan määräämättömiä aikoja kuvausten alkua kun Terhi hidasti. Jenni sen sijaan sydänsuruistaan huolimatta teki kaiken mitä oli sopimuksessa eikä häirinnyt kuvauksia. Ja muut avautuivat sillä kaudella hänenkin edestään. Viime kaudella Jenni olikin sitten aivan erilainen, vapautunut ja puhui myös yksityisasioistaan.

Vierailija
816/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytealku

Vierailija
817/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Terhin päivän aamuosuuden ja vedot ja keskustelut.

Vaikka paljon onkin käyty jo keskustelua Terhin introverttiydestä ja ujoudesta jne., hän tarinoi hyvin avoimesti, sujuvasti ja nauraen elämästään ja siihen liittyvistä itselleen tärkeistä tapahtumista. Ei mielestäni voisi yhtään enempää vaatia. 

Olenkin jaksojen perusteella vallan ihastunut Terhin persoonaan & luonteeseen. Suuren vaikutuksen tekee se, että hän on vaatimaton eikä tee itsestään numeroa, vaikka uran näyttöjen perusteella saattaisikin. Lisäksi on taitava laulaja, kuten on jo nähty UB:n ja SMG:n tuotannossa ja nyt viimeksi Me vain -kappaleessa.

Eniten hänessä olen kuitenkin vaikuttunut suuresta tunneherkkyydestä, joka on artistille aivan erityinen lahja. Hän taitaa ja uskaltaa kanavoida ja hyödyntää tuon herkkyytensä loistavasti esitystensä tulkinnassa ja niissä eläytymisessä. Nähdyn perusteella upea ja samalla kiinnostava persoona.

Vierailija
818/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi näyttää itkettyneeltä.

Vierailija
819/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri Terhin päivän aamuosuuden ja vedot ja keskustelut.

Vaikka paljon onkin käyty jo keskustelua Terhin introverttiydestä ja ujoudesta jne., hän tarinoi hyvin avoimesti, sujuvasti ja nauraen elämästään ja siihen liittyvistä itselleen tärkeistä tapahtumista. Ei mielestäni voisi yhtään enempää vaatia. 

Olenkin jaksojen perusteella vallan ihastunut Terhin persoonaan & luonteeseen. Suuren vaikutuksen tekee se, että hän on vaatimaton eikä tee itsestään numeroa, vaikka uran näyttöjen perusteella saattaisikin. Lisäksi on taitava laulaja, kuten on jo nähty UB:n ja SMG:n tuotannossa ja nyt viimeksi Me vain -kappaleessa.

Eniten hänessä olen kuitenkin vaikuttunut suuresta tunneherkkyydestä, joka on artistille aivan erityinen lahja. Hän taitaa ja uskaltaa kanavoida ja hyödyntää tuon herkkyytensä loistavasti esitystensä tulkinnassa ja niissä eläytymisessä. Nähdyn perusteella upea ja samalla kiinnostava persoona.

Joo, itsekin oon saanut Terhistä Vain Elämän perusteella lähinnä positiivisen kuvan. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka ei jauha turhaa paskaa, mutta osaa kuitenkin tarpeen tullen pitää hauskaa. Vilpittömän ja lämpimän oloinen ihminen siis.

Ymmärrän tosin heitäkin, joita Terhin kaltainen persoona ärsyttää. Hän vaikuttaa semijoustamattomalta tai ainakin sellaiselta ihmiseltä, jolle oma arvomaailma on ensisijainen leppoisuuteen ja mukavan maineeseen nähden. Mut yleensä just mielenkiintoisemmat ihmiset on niitä, jotka herättää ristiriitaisia ajatuksia. Ite en ois ainakaan jaksanut katsoa Vain Elämää, jos koko kööri ois täynnä kasmireja ja elastisia.

Vierailija
820/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää lässyttää jostain melodioista,kuka jaksaa kuunnella tällästä.