Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viltsu kirjoitti:
Minustakin Terhin (ja myös aiempien artistien päivissä) ruokapöydässä tunnelma on hieman omituinen. Tämän kauden artistit jostain syystä eivät saa itsestään irti niin paljon kuin aiemmilla kausilla. Danny on ainut,Terhin lisäksi,jotka eivät roolia ja yritä kalastella itselleen lisää ihailijoita.Tuntuu,että moni muu vetää roolia, siinä epäonnistuen. Erityisesti minua häiritsee Miran vetäytyneisyys keskusteluissa. Hänellä ei tunnu olevan mitään annettavaa itsestään keskusteluihin. Huomasitteko muut, miten Mira katseli Terhiä, kun Terhi puhui? Jotenki aistittavissa,etteivät hirveämmin tulisi keskenään juttuun.
Samanlainen oli Jenni Vartiainen molemmilla kausillaan: ei sanonut sanaakaan pöytäkeskusteluissa. Silti häntä ei heitetty ulos kummaltakaan kaudelta, vaikka selvästi yritti tahallaan pilata tunnelmaa. Ilmeisesti muut olivat sitten niin huippuhyviä, että Jenniäkin siedettiin heidän takiaan.
Jenni hullu taas liikenteessä. Tuskin kukaan muu, kuin sinä näet että Jenni yritti pilata tunnelmaa. Jokaisessa porukassa, joku puhuu enemmän, joku vähemmän. Varsinkin, kuin kyseessä on esiintyviä taiteilijoita, voi olla vaikea saada puheen vuoroa.
Voi kuule...täällä oli v2014 sadan sivun haukkumisketju Jennistä pilaamassa Vain elämää, ja varmasti oli yhtä monta haukkujaa.
Tuskin oli.
no voi hele, mainoksia ennen ekaa esitystä jo!
tää vaan venyy ja vanuu ku torpparin räkä tämä Kasmirin versio UB:n biisistä.
Jos Kasmirin on kerran pakko laulaa ja tehdä musaa, niin eikö se edes voisi laulaa aina näin?
Aika laahaavaa Kasmirilla. Jonkinlainen rytminmuutos tms olisi ollut tarpeen kun säkeistöissä toistuu samat sanat.
Eikä se lippis tehnyt kunniaa esitykselle.
Kossumirrin veto oli tylsä, kyllä savanni nukahti ja puoli Suomea myös.
Olipas tylsä veto Kasmirilla. Liian pitkä. Ihme ettei ollu mainoksia välissä.
Kiva että tähän on saanut valita myös UB:n lauluja Terhiltä eikä pelkästään SMG:n. UB:n kappaleet on niin nostalgisia. Saa nähdä, mitä muut ovat valinneet.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sanin jammaileva tyyli ei sovi teemaltaan näin haikeaan lauluun.
On tää Saninkin versio armottoman tylsä...krooh pyyh...zzzzzzz....
Olipa käsittämättömän huono versio Sanilla.
Odotin Terhin päivää eniten koska kiinnosti kuulla millaisia versioita UB:n biiseistä saadaan aikaiseksi. Sanin versio ei kyllä sytyttänyt yhtään... Kaksi lempibiisiä takana ja fiilis meni kokonaan.
joka vidun kappaleen välissä mainoksia?!? Mietinkin, että miksi on pitänyt jakaa torstaille JA perjantaille näitä jaksoja >:(
Huomaa kyllä, että muut ovat jo tässä vaiheessa vähän arastelevia ja varuillaan Terhin suuntaan. "Saako kysyä" jne., ja Kasmirkin jotenkin ihan peloissaan biisin vastaanotosta.
Miksei sitä kautta, missä Vesala ja loiri oli, ole nähtävillä, niinkuin muut kaudet?
Onko tässä Terhin jaksossa ollut niitä biisin jälkeisiä ulkokohtauksia missä ne halaa jne? Vai onko mulla mennyt ihan ohi...biisin esittäjä aina tullu ulos ja päivän tähti odottanu siellä ja vaihtaneet pari sanaa.
Sanin versio yritti olla jazzahtavaa, mutta jäi puolitiehen. Omituinen sovitus.
Miksi pitää jaella myötähäpeää aiheuttavia kommentteja, kuten pipopää vuosisadan paras veto.
No just , ei ollut.
Ei ihme että Terhi masentui koko ohjelmasta.
Itkin melkein itsekin, kun ne muistelot toi mieleen oman lapsuuden ja nuoruuden. Terhi on ollu mun idoli jo lähes 20 vuotta. Katson kyllä telkkarista vielä uudestaan molemmat jaksot.