Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
Jone Nikulan sääntö numero yksi Idols-karsintoihin osallistuville: "älä yritä laulaa Uniklubia."
Perustakaa oma ketju sille Uniklubille. Ei liity mitenkään aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi täällä Terhiä "lämpimäksi" ihmiseksi. En kyllä ymmärrä. MInusta tuo nainen on kylmin ja kalsein tapaus mitä tuossa ohjelmassa on ikinä ollut.
Kylmä ja kalsea?!! Lähes koko ajanhan Terhi joka hymyilee tai naureskelee vapautuneesti ja hyväksyvästi.
Ei ole kylmä eikä kalsea minustakaan, mutta ei myöskään vapautunut. Perusluonteeltaankin jo varautunut, eikä siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mira sanonut sanaakaan?
Ei.
Terhi näyttää vetäisseen kännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi täällä Terhiä "lämpimäksi" ihmiseksi. En kyllä ymmärrä. MInusta tuo nainen on kylmin ja kalsein tapaus mitä tuossa ohjelmassa on ikinä ollut.
Kylmä ja kalsea?!! Lähes koko ajanhan Terhi joka hymyilee tai naureskelee vapautuneesti ja hyväksyvästi.
Etkö tosiaan erota kireää tekohymyä oikeasta aidosta hymystä? Ei ole silmät mukana Terhin hymyssä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan erota kireää tekohymyä oikeasta aidosta hymystä? Ei ole silmät mukana Terhin hymyssä lainkaan.
Etkö erota jännittämistä kymyydestä?
Miksi tuolla on noin eei tasosta porukkaa. Sani ei ole kauhean menestynyt Aikakoneen jälkeen, eikä siinä kokoonpanossa tainnut tehdä sanotuksia tai säveliä. Eihän näillä ole mitään tajua miten Ultra Bran kokoista yritystä pyöritetään.
Kylläpä te näette Terhissä kaikenlaista.
Tuotanto olisi voinut lennättää Terhin omaiset paikalle, tai mistä lähdössä olikaan kysymys. Ainut joka osaa tehdä toisten lauluista hienoja versioita. Nämä muut on ihan amatöörejä. Danny on tehnyt hienon uran mutta musikaalisesti ei ole yhtä lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla on noin eei tasosta porukkaa. Sani ei ole kauhean menestynyt Aikakoneen jälkeen, eikä siinä kokoonpanossa tainnut tehdä sanotuksia tai säveliä. Eihän näillä ole mitään tajua miten Ultra Bran kokoista yritystä pyöritetään.
Entä sitten? Miksi pitäis ollakaan? Hyvähän se on että on erilaisia artisteja erilaisella taustalla.
Yllättäen Arttu Wiskari keräsi parhaimmat pisteet Terhin päivässä hienolla esityksellään. Eipä olisi etukäteen uskonut.
Arttu oli aivan upea. Tähdet, tähdet -ohjelman jälkeen olin myyty. Nyt odotan UB-coverlevyä
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Arttu Wiskari keräsi parhaimmat pisteet Terhin päivässä hienolla esityksellään. Eipä olisi etukäteen uskonut.
Arttu on aina ollut hyvä laulaja, nähtiin se aiemmin Tähdet tähdet kilpailussakin. Sen sijaan käytökseltään Arttu on ollut tuolla todella epämiellyttävä, wt-törkyturpa, pelkkiä alapää- ja viinanjuontijuttuja. Tosi pettymys siinä mielessä.
Enpä ihmettele että tämä mamma keskeytti.
Kireä ja jäykkä. Selvästi ei nauttinut tuolla olosta. Ei oikeen formattiin sopiva, vaikka onkin huippu taitelija, laulaja, lauluntekijä.
Hei, ei elämä oo noin vakavaa, relaa nyt Terhuska.
Melko minimalistiset versiot ub:n kappaleista. Vaikea niitä tosin olisi ollut isontaakaan, vielä vaikeampi tuolla bändillä (joka ukolle 3 soitinta...).
Oikeastaan tuosta tuli idea että jos olisi pitänyt mennä tuonne versioimaan ub:tä niin olisin tehnyt sen vielä isommin, esim. täysi big band + täysi sinfoniaorkesteri + täysi kuoro... Siihen vielä joku 10 tulennielijää ja muuta sirkustaiteilijaa taiteilemaan, baletti pyörimään ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Arttu vetäisi alkuosan ajoittain nuotin vierestä, mutta jylisevä loppu oli niin rautaa, että se kuittaa moiset pikkuvirheet. Tosin olisin toivonut pientä personointia myös sanoituksen suhteen, hento käsi ja Arttu ei ole se yhdistelmä, joka kuulostaa kaikkein luontevimmalta. Vahva käteni? Luja käteni? Vakaa käteni?