Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
781/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä kautta satunnaisesti katsonut, mutta minusta Terhi vaikuttaa hyvin surulliselta koko ajan. Vaikka hymyilee, jotain surumielisyyttä.

Vierailija
782/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, Terhin päivänä ei voida tehdä uusia, parempia versioita. Parhaat versiot on tehty jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä Terhin jaksossa ollut niitä biisin jälkeisiä ulkokohtauksia missä ne halaa jne? Vai onko mulla mennyt ihan ohi...biisin esittäjä aina tullu ulos ja päivän tähti odottanu siellä ja vaihtaneet pari sanaa.

Ei saatu sellaisia kun Terhi pakeni suoraan huoneeseensa vetämään kännit kun oli niin järkyttynyt paskoista biiseistä

Vierailija
784/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt paranee

Vierailija
785/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näähän on ihan hirveitä versioita.

Vierailija
786/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Miran esitts toimii jollain jännällä tavalla.

Vierailija
787/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettu mitä kakkaa.

Vierailija
788/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä kuraa olleet kaikki versiot tähän mennessä. Erityisesti tuo Kasimirin esitys oli suorastaan järisyttävän huono.

Vierailija
789/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Miran esitts toimii jollain jännällä tavalla.

esitys*

Vierailija
790/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen...

Vierailija
791/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
792/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kökköä.

Vierailija
793/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Mira, noin vedetään biisi omiin nimiin! Eikä ujostella ikonin edessä

Vierailija
794/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Mira, noin vedetään biisi omiin nimiin! Eikä ujostella ikonin edessä

"Ikonin"?

Vierailija
795/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuko tää jo?

Vierailija
796/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän ei ollut mitään ohjelmaa kuten ennen ollut, eli se jonka päivä on, järjestää jotain tekemistä? Nyt Terhi vaan yksin lenkkeili ja muut söi aamiaista?

Vierailija
797/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekstovertti, mutta herkkä ihminen (vaikka ihmiset luulevatkin, ettei tällainen mahdollista olisi), ja tuollainen omien henkilökohtaisten asioiden repiminen kameran edessä ja jatkuva, jopa aggressiivinen kuvaaminen yhdistettynä tietoon siitä, että tämä tulee ulos koko Suomen kansalle, olisi liikaa. Kyllä jotain totta kai kertoisin, mutta oletus tuntuu olevan, että ohjelmassa tärkeintä on kaikkien haavojen auki repiminen ja kyynelten vuodatus kameroille, jotta saadaan myytyä, myytyä, myytyä. Muistan kuinka ensimmäisillä kausilla oikein zoomattiin niihin kyyneleisiin jatkuvasti ja Iltajaskat mässäilivät tällä. Siihen päälle vielä univelat. 

Vierailija
798/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä Terhin jaksossa ollut niitä biisin jälkeisiä ulkokohtauksia missä ne halaa jne? Vai onko mulla mennyt ihan ohi...biisin esittäjä aina tullu ulos ja päivän tähti odottanu siellä ja vaihtaneet pari sanaa.

Ei saatu sellaisia kun Terhi pakeni suoraan huoneeseensa vetämään kännit kun oli niin järkyttynyt paskoista biiseistä

Kyllähän tuo jutteli biisien jälkeen terdellä kaikkien kanssa. Ja vaikutti ennakkokohuun verrattuna tässä aamupäiväosuudessa yllättävän rennoltakin. Iltaosan ennakkoklipeissä näytti kyllä jotenkin koetellummalta.

Vierailija
799/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir: Iso biisi, jonka odottaa vedettävän kovaa ja komeasti. Nyt tuli intiimi tuutulauluversio, joka ei vastannut näitä odotuksia, mutta oli toisaalta omanlaisensa tulkinta ja näyttö siitä, että osaahan Kasmir laulaa. Ihan jees.

Sani: Lähdettin rohkeasti kokeilemaan mielenkiiintoista sovitusideaa. Sanin lauluäänellä se olisi voinut toimia paremminkin, mutta jatsahtelu jäi vähän pakotetulle tasolle, eikä lähtenyt letkeimpään svengiin. Hiomista, niin kyllä tuostakin vielä paras terä löytyy.

Mira: Instrumentit miksattu pintaan, ehkä koska laulupuoli ei ole niin vahvaa, mutta eläytyminen mahtav-.

Vierailija
800/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillähän ei ollut mitään ohjelmaa kuten ennen ollut, eli se jonka päivä on, järjestää jotain tekemistä? Nyt Terhi vaan yksin lenkkeili ja muut söi aamiaista?

Mä ihmettelin samaa, ja sanoin että tässäkö on syy, että Terhi laitettiin pois, jos ei ole suotunut suunnittelemaan ja tekemään mitään aktiviteetteja, eikä ole tullut oman päivän aamupalallekaan. Mies kuitenkin sanoi lukeneensa jostain, että juuri tuona Terhin päivänä on tuotanto keskustellut Terhin kanssa jatkosta ja mahdollisesta lopettamisesta, että Terhi oli kyllä suunnitellut ohjelmaa, mutta niitä ei toteutettu koska aika meni keskusteluun jatkosta. 

En sitten tiedä varmaksi, onko mun mies oikeassa, mutta näin väitti lukeneensa. Jos joku tietää paremmin tai toisin, oikaiskoon tämän jutun. Tai jos joku muistaa tällaisen jutun lukeneensa, saisiko linkkiä, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi