Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
741/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt vielä Terhin jaksoa katsomaan. Voitteko kertoa että miten Terhi reagoi biiseihinsä? Kehuuko niitä, vaikuttaako tyytyväiseltä?

Vierailija
742/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin introverttina jos joutuisin tuollaiseen rääkkiin. Kaikki sosiaaliset lounaat, aktiviteetit, esiintyminen, illallinen. Ihmiset toisilleen suht tuntemattomia, tai vaikka olisikin tuttuja niin enemmän ehkä juuri niitä hyvän päivän kollegoja. Väkinäiset tuotannon määräämät keskusteluaiheet.. tiukka aikataulu .. aaaaaaaaggghhhhh!!!!! Propsit artisteille jotka kestävät, ja myötätuntoa niille jotka murtuvat. Kiitos ihanista tulkinnoista <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut ohjelmaa, joten ihmettelin miksi täällä ei pidetä Miran laulamisesta, mutta en kyllä ihmettele sen jälkeen kun kuuntelin Miran biisit. Mira ei ole tosiaan erittäin lahjakas vokalisti, mutta siinä on aina ollut jotain autenttista rosoisuutta, epäpuhtautta ja särmää, jopa miehekkyyttä, ja sellainen ääni ei todellakaan sovi hyvin neutraaliin (pop) soundiin, mitä hän on lähtenyt ohjelmaan jäljittelemään ainakin toistaiseksi. 

Miran lahjat on ainakin omasta mielestän rock-punk-rockpop/punkpop-alternative leirissä, kuten esim näissä PMMP:n kappaleissa tulee ihan hyvin ilmi. Paulan omat laulannat näissä kappaleissa ainakin mielestäni ei toimi yhtä hyvin kuin Miran, koska Paula toisinaan kuulostaa aika teatraaliselta, Mira hiukan aidommalta. Mutta nämä kaksi tasapainottavat toisiaan erittäin hyvin, ja on osa syytä miksi PMMP toimii niin hyvin.

Kohkausrock

Matoja

Joku Raja

Viimeinen Valitusvirsi

Se Vaikenee Joka Pelkää

Toisaalta joskus Miran hempeämmät, lempeämmät kappaleet ja vokaalit toimii, ja niissä on jotain aika mystistä ja maagista, mutta nämäkään kappaleet eivät ole soundiltaan radiopoppia

Tulva

Pinnan Alla

Olen myös huomannut, että Miran ääni kuulostaa mukavalta kun se on duetossa jonkun naisellisemman äänen kanssa, varsinkin jos Mira laulaa matalammalta. 

Peili feat. Mira Luoti

Poika 

Lapsuus Loppui 

PMMP oli Miralle kyllä onnenpotku, jossa hänen lahjat pääsi parhaiten esille. Ura PMMPn jälkeen on sinäänsä ollut traagista, kuulostaa vähän kulahtaneelta muinaiselta iskelmä-tähdeltä joka väkisinkin yrittää päästä takaisin valokeilaan. Oma musiikkinsa ei tuo esiin hänen osaamistaan, ja jotenkin tuntuu että haluaa hiukan paeta PMMP leimaa ja soundia, vaikka se toimii juuri hänellä parhaiten. Paula on kaikki PMMP soundit heittänyt narikkaan ja pärjää '' deepillä '' radiopopillaan mainiosti, soveltuu hänelle jopa ihan hyvin. Mira taas saisi palata suomipoprock tyyliseen viritelmään, tai perustaa uuden bändin! Sitä toivoisin hänelle tulevaisuudessa, mutta ei näytä oikein häntä kiinnostavan, mikälie syynä.

Jokatapauksessa PMMP fani tulen aina olemaan ja varsinkin Miran, koska pidän hänen äänestään paljon enemmän kuin Paulan, vaikka Paulalla paremmat laulutaidot. Toivottavasti Mira joskus palla juurilleen, ymmärtää omat vahvuutensa ja laittaa julkaisee edes yhden imartelevan albumin ennen kuin totaalisesti katoaa musiikkiscenestä!

Vierailija
744/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden videohaastattelussa Kokkonen itse kertoo, että kuvaukset ja ohjelman tekotapa oli tullut hänelle suuren suurena yllätyksenä.

Kun hän oli saanut paluuliput meiliin ja pakkasi tavaroitaan kasaan, oli Danny ja Mira tulleet sanomaan heipat. Mutta muuten ei siis ollut edes hyvästellyt ketään lähtiessään. Eikä näitäkään hyvästejä sanottu hänen aloitteestaan vaan vastapuolen aloitteesta.

Kuulostaa ihan pirun omituiselta touhulta. Oikeasti.

Ja kertoo toki niin Kokkosen käytöstavoista kuin suhteista muihin artisteihin. Ei jostakin syystä kokenut tarvetta hyvästellä.

Vierailija
745/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt 8.s tuotantokausi. Terhi taatusti tuntee useita artisteja, jotka ovat olleet ohjelmassa. Ja tuskin tuotantoyhtiö valehteli aikatauluista.

Olen fanittanut Maarit Hurnerintaa aina. Yhtenä vuotena Maarit kutsuttiin Linnan juhliin, samana päivänä oli keikka. Maarit sanoi keikat tulee ykkösenä ja poikkesi linnanjuhlissa.

Yhtenä kertana oli kipeä, mutta keikat hoidetaan.

Jos ei viikkoa ei jaksa olla, ei olisi pitänyt mennä koko ohjelmaan.

Vierailija
746/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt Sanista aiemmin, mutta nuo alapääjutut on ruvennu ällöttämään. Esim. kondomi lähettimen päälle suojaksi.... Vaikka oli den vinkin kuullut joltain toiselta, niin pitääkö sitä huutaa jossain ruokapöydässä. "Hei, mä kuulin äsken tosi hyvän vinkin..." 😲

Katsos vanha panopuu ja nykyinen puuma mama, ei uusia temppuja opi

Vierailija
747/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Juha Tapio mahtavin tänäkin vuonna. Toisena Paula Vesala.

Vierailija
748/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas vasta nyt hoksattua, että myös aikaisemmat kaudet ovat jälleen nähtävissä Ruudussa - ilmeisesti neljännestä kaudesta lähtien.

Pitääpäs napata kuulokkeet matkaan ja lähtä ulos auringon lämpöön makoilemaan ja aloittaa uusintakierros tämän viikon jaksoja odotellessa.

Vierailija
749/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viltsu kirjoitti:

Minustakin Terhin (ja myös aiempien artistien päivissä) ruokapöydässä tunnelma on hieman omituinen. Tämän kauden artistit jostain syystä eivät saa itsestään irti niin paljon kuin aiemmilla kausilla. Danny on ainut,Terhin lisäksi,jotka eivät roolia ja yritä kalastella itselleen lisää ihailijoita.Tuntuu,että moni muu vetää roolia, siinä epäonnistuen. Erityisesti minua häiritsee Miran vetäytyneisyys keskusteluissa. Hänellä ei tunnu olevan mitään annettavaa itsestään keskusteluihin. Huomasitteko muut, miten Mira katseli Terhiä, kun Terhi puhui? Jotenki aistittavissa,etteivät hirveämmin tulisi keskenään juttuun.

Samanlainen oli Jenni Vartiainen molemmilla kausillaan: ei sanonut sanaakaan pöytäkeskusteluissa. Silti häntä ei heitetty ulos kummaltakaan kaudelta, vaikka selvästi yritti tahallaan pilata tunnelmaa. Ilmeisesti muut olivat sitten niin huippuhyviä, että Jenniäkin siedettiin heidän takiaan.

Jenni hullu taas liikenteessä. Tuskin kukaan muu, kuin sinä näet että Jenni yritti pilata tunnelmaa. Jokaisessa porukassa, joku puhuu enemmän, joku vähemmän. Varsinkin, kuin kyseessä on esiintyviä taiteilijoita, voi olla vaikea saada puheen vuoroa.

Vierailija
750/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas vasta nyt hoksattua, että myös aikaisemmat kaudet ovat jälleen nähtävissä Ruudussa - ilmeisesti neljännestä kaudesta lähtien.

Pitääpäs napata kuulokkeet matkaan ja lähtä ulos auringon lämpöön makoilemaan ja aloittaa uusintakierros tämän viikon jaksoja odotellessa.

Mieluiten näkisin uudestaan kolmannen kauden. Ja miksi näistä ei ole saatavilla DVD-bokseja? Kysyntää olisi...

Vierailija
751/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt vielä Terhin jaksoa katsomaan. Voitteko kertoa että miten Terhi reagoi biiseihinsä? Kehuuko niitä, vaikuttaako tyytyväiseltä?

Hiukan vaihtelevasti. Näyttää biisejä kuunnellessa iloiselta ja tyytyväiseltä, mutta ei hirveän värikkäästi jakele kehuja niiden jälkeen. Voi olla, ettei keksi mitään kovin omaperäistä sanottavaa. Illallisella näyttää hiukan enemmän tunteita ja tykkää selvästi Akin versiosta. 

Mut mites ton sanos. Kuvittele lastentarhatäti, joka yrittää epätoivoisesti keksiä jotain mukavaa sanottavaa lapsen piirrustuksesta. Sellanen fiilis mulle jäi. Tosin omiin silmiini nähden Terhi näytti kyllä aidosti tykkäävän muiden versioista, mut ei vissiin vaan osannut kuvata omia tuntemuksiaan kovinkaan vuolaasti. 

Vierailija
752/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Bra on paska kirjoitti:

Terhi vaikutta ylimieliseltä ja koppavalta akalta, joka on niin taiteilijaa NIIN SUURTA TAITEILIJAA.

Sani taas rennolta rempseältä, onnelliseslta, tyytyväiseltä ja kunnioittaa paikkaansa ohjelmassa.

Mä en kyllä ymmärrä, millä tapaa Terhi vaikuttaa ylimieliseltä ja koppavalta. Hän ei ole mikään hymytyttö eikä maailman sosiaalisin ihminen, mutta pitääkö kaikkien olla? Se, että tuotantoyhtiön kanssa on mennyt sukset ristiin, ei välttämättä vielä sano, että kummankaan osapuolen asenteessa ois ollut mitään vikaa.

Sani vaikuttaa kyl mukavalta ihmiseltä, mut olis kyl tosi tylsä ohjelma, jos tuolla ois tusina Sani-kopioita istumassa. Erilaisuus kunniaan.

Vierailija
753/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että näyttikö tuotanto 1. jaksossa jonkun sellaisen Terhin historiasta kertovan koosteen, josta kävi ilmi sellaisia asioita, joita Terhi ei olisi halunnut ottaa esille, ja tämä luottamuksen menetys sitten taittoi kamelin selän, kun oli jo stressaavia päiviä ja lyhyitä yöunia alla?

Vierailija
754/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt Sanista aiemmin, mutta nuo alapääjutut on ruvennu ällöttämään. Esim. kondomi lähettimen päälle suojaksi.... Vaikka oli den vinkin kuullut joltain toiselta, niin pitääkö sitä huutaa jossain ruokapöydässä. "Hei, mä kuulin äsken tosi hyvän vinkin..." 😲

Mikä tuossa nyt oli alapääjuttua? Onko vessapaperi-vinkit pyllykakkajuttuja?

Vierailija
755/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että näyttikö tuotanto 1. jaksossa jonkun sellaisen Terhin historiasta kertovan koosteen, josta kävi ilmi sellaisia asioita, joita Terhi ei olisi halunnut ottaa esille, ja tämä luottamuksen menetys sitten taittoi kamelin selän, kun oli jo stressaavia päiviä ja lyhyitä yöunia alla?

Dannyn jaksossa?

Vierailija
756/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viltsu kirjoitti:

Minustakin Terhin (ja myös aiempien artistien päivissä) ruokapöydässä tunnelma on hieman omituinen. Tämän kauden artistit jostain syystä eivät saa itsestään irti niin paljon kuin aiemmilla kausilla. Danny on ainut,Terhin lisäksi,jotka eivät roolia ja yritä kalastella itselleen lisää ihailijoita.Tuntuu,että moni muu vetää roolia, siinä epäonnistuen. Erityisesti minua häiritsee Miran vetäytyneisyys keskusteluissa. Hänellä ei tunnu olevan mitään annettavaa itsestään keskusteluihin. Huomasitteko muut, miten Mira katseli Terhiä, kun Terhi puhui? Jotenki aistittavissa,etteivät hirveämmin tulisi keskenään juttuun.

Samanlainen oli Jenni Vartiainen molemmilla kausillaan: ei sanonut sanaakaan pöytäkeskusteluissa. Silti häntä ei heitetty ulos kummaltakaan kaudelta, vaikka selvästi yritti tahallaan pilata tunnelmaa. Ilmeisesti muut olivat sitten niin huippuhyviä, että Jenniäkin siedettiin heidän takiaan.

Jenni hullu taas liikenteessä. Tuskin kukaan muu, kuin sinä näet että Jenni yritti pilata tunnelmaa. Jokaisessa porukassa, joku puhuu enemmän, joku vähemmän. Varsinkin, kuin kyseessä on esiintyviä taiteilijoita, voi olla vaikea saada puheen vuoroa.

Voi kuule...täällä oli v2014 sadan sivun haukkumisketju Jennistä pilaamassa Vain elämää, ja varmasti oli yhtä monta haukkujaa.

Vierailija
757/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nocturne kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannyn jaksossa?

Äh siis Terhin päivän ykkösosassa.

Vierailija
758/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt 8.s tuotantokausi. Terhi taatusti tuntee useita artisteja, jotka ovat olleet ohjelmassa. Ja tuskin tuotantoyhtiö valehteli aikatauluista.

Olen fanittanut Maarit Hurnerintaa aina. Yhtenä vuotena Maarit kutsuttiin Linnan juhliin, samana päivänä oli keikka. Maarit sanoi keikat tulee ykkösenä ja poikkesi linnanjuhlissa.

Mitä olen katsonut aikaisempia kausia, niin mieleen on jäänyt, että artistit osallistuvat lounaalle, päiväaktiviteettiin ja illalliselle. Ei kuulosta liian vaativalta. Mutta ilmeisesti tosiasiassa siellä kuitenkin kamerat pyörivät jopa 20h vuorokaudesta ja kaikkea mitä kuvataan, voidaan leikata insertteinä ohjelmaan. Eli onkin aika tositeeveemäistä, eikä yksityisyyttä juuri ole. Jos tuohon ei ole osannut varautua, niin yllättäähän se.

Vierailija
759/1244 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen katsonut aikaisempia kausia, niin mieleen on jäänyt, että artistit osallistuvat lounaalle, päiväaktiviteettiin ja illalliselle. Ei kuulosta liian vaativalta. Mutta ilmeisesti tosiasiassa siellä kuitenkin kamerat pyörivät jopa 20h vuorokaudesta ja kaikkea mitä kuvataan, voidaan leikata insertteinä ohjelmaan. Eli onkin aika tositeeveemäistä, eikä yksityisyyttä juuri ole. Jos tuohon ei ole osannut varautua, niin yllättäähän se.

Tää itse asiassa kuulostaa kaikkein järkevimmältä selitykseltä tälle hässäkälle, ja selittää ehkä myös sen, miksi tuotantoyhtiö ei ole halunnut selittää Terhin kotiin lähettämistä tarkemmin. Itse en ainakaan ole ollut tietoinen siitä, että artisteja kuvataan siellä koko ajan. Kyllä saattas itelläkin hermo mennä.

Vierailija
760/1244 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, jännittyneenä jo odotan iltaa! En ole aikaisemmin kuullut Terhin kertovan uransa alkuaikojen meiningistä, joten musiikin ohella tuo historiallinen puolikin kiinnostaa kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän