Miten 5 kg pois? Ei lähde millään!
Olen 165cm ja painan pian 57 kg. Siis ihan normaalipainoinen, mutta haluan saada tuosta viitisen kiloa pois, koska en tällaisenaan koe oloani viehättäväksi. Näen peilissä ihan liikaa rasvaa omaan makuuni. Kysymys kuuluukin, miten ihmeessä saan nuo 5kg pois???? En syö mitään herkkuja ja liikun aika paljon, ruokavalio on huolella suunniteltu. Jos vähennän tästä ruokaa tulen nälkäiseksi ja en halua nähdä nälkää!
Onko joku onnistunut hoikkana laihdutuksessa ilman nälkää? Jakakaa vinkkinne, alan olla epätoivoinen...
Kommentit (27)
Ja lisään vielä, että miksi smoothie on parempi välipala kuin pelkkä terveysjuoma? Koska elimistö käsittelee sen ruokana. Juoma ei vie näläntunnetta pitkäksi aikaa. Miksi hedelmä on parempi kuin esim välipalapatukka? Koska se on painavampi ja tekee olon kylläisemmäksi.
Tykkään porkkanoista
Söin kerran 2 pussia naposteluporkkanoita.
Tuli maha kipeeks ja jäi nälkä
mun elimistö haluaa proteiinia ja rasvaa:(
170/66kg
olin kauneimmillani kun painoin56
En ollut ruikun nälöinen....
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että miksi smoothie on parempi välipala kuin pelkkä terveysjuoma? Koska elimistö käsittelee sen ruokana. Juoma ei vie näläntunnetta pitkäksi aikaa. Miksi hedelmä on parempi kuin esim välipalapatukka? Koska se on painavampi ja tekee olon kylläisemmäksi.
Hyvä alku on että heivaa kaikki välipalat roskikseen. Erityisesti snoothiet, välipalapatukat ja muut turhakkeet. Syö omenoita niiden sijaan.
Viimeiset kilot ovat tiukassa ja niistä eroon pääsemiseksi ja pitämiseksi poissa saa tehdä tosissaan töitä. Jatkuvalla laiduntamisella se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään porkkanoista
Söin kerran 2 pussia naposteluporkkanoita.
Tuli maha kipeeks ja jäi nälkämun elimistö haluaa proteiinia ja rasvaa:(
170/66kg
olin kauneimmillani kun painoin56
En ollut ruikun nälöinen....
Ei porkkanoita ja muita kasviksia nälkään syödä, niitä syödään ihan muun takia. Nälän voittamiseksi tarvitaan kaloreita, kasviksissa niitä ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
:D:D
Juoksemisen olen itse huomannut parhaaksi kiinteyttäjäksi, itse huomaan että perseessä ja mahassa "löllyy" jos en ole juossut pitkään aikaan, mutta "löllyntä" korjaantuu heti ihan muutamallakin lenkillä. Ei kannata tuijottaa vaakaa turhaan, sanoisin että se on hyvä väline vain ylipainoisille. Tietty kilomäärä on aika outo tavoite eikä välttämättä tuo haluamaasi lopputulosta, kerta tavoittelet kiinteyttä (=lihasmassaa?).
Ja siis juoksemiseksi käy ihan kevyt hölkkäkin. 5-10km pari-kolme kertaa viikossa. Pitää taas itsekin ruveta kunhan kevätflunssa on selätetty.
Tähän perustuu se, että salaatti ja vihannekset kannattaa huomioida joka aterialla kaiken muun lisäksi. Ja keitot hyviä, koska vievät näläntunteen, mutta usein vähäkalorisia. Ja sosekeittoihin saa laitettua monipuolisesti vihanneksia. Tästä oli vasta artikkeli, että keitot ovat keventäjän ruokaa.