Miten kukaan voi olla ihmisen kanssa, joka juo?
Tuli mieleen tuosta ketjusta anna lapsellesi raitis vappu. Ihmisillä, jotka juovat humalahakuisesti, ei pitäisi olla mitään oikeutta hankkia lapsia. Kuvottavaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Lapset voivat olla se potku joka saa lopettamaan.
Hah! Et usko tuota itsekään. Alkoholisti keksii aina syyn juomiselle.
Miten tämän oikeuden veisit, ap? Olet varmaan vielä aika nuori. Maailmaa vielä paljon näkemättä.
No koska juon itsekin, juominen on hauskaa. Lapsia ei olla hankkimassa, ei tarvitse sinun siitä huolehtia.
Minua ei yhtään haittaa, jos muutaman kerran kuukaudessa vetää juhlatuulella "perseet".
Mutta se ärsytti, kun eksä joi joka päivä "muutaman" kaljan, ja ero siitä tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yhtään haittaa, jos muutaman kerran kuukaudessa vetää juhlatuulella "perseet".
Mutta se ärsytti, kun eksä joi joka päivä "muutaman" kaljan, ja ero siitä tulikin.
Niin juu, ja ei ole siis lapsia. Jos olisi, se olisi kuvottavaa, kuten sinunkin mielestäsi. Sallisin "juhla"juopottelun, jos lapset eivät sitä näe. Lapset aina viikonloppuhoitoon, jos lähdettäisiin juhlimaan....
Olet siis sitä mieltä, että nollatoleranssi alkon suhteen jos on lapsia?
Puhutaanko tästä nyt juopoista, jotka juovat humalaan päivittäin tai usein, vai viikonloppujuhlista, jolloin juodaan vain hauskanpidon takia silloin tällöin?
Aika lailla eri asia, ja keskustelu vääristyy, kun toiset puhuvat ihmisistä, jotka juovat itsensä kerran vuodessa humalaan, ja toiset taas päivittäisistä ryyppääjistä.
Miksi juoda alkoholia, jos ei humalan takia?
Jos on jano, kun vettä.
Jos haluan jotain hyvää, ei se vaadi alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelen toisin päin. En kestä kännisiä ihmisiä, mutta jos juo sen muutaman lasillisen, että se ei näy mitenkään, niin se ei haittaa.
Lapset voivat olla se potku joka saa lopettamaan.