Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraneeko asiakaspalvelu v*ttuilemalla?

Vierailija
26.04.2018 |

Teen asiakaspalvelutyötä jossa mm. varaan aikoja asiakkaille. Asiakkaat kuitenkin olettavat, että he ovat ainoita ihmisiä maan päällä ja että meillä on tapana pitää ajanvarauskirjoja tyhjänä siltä varalta, että tämä ihminen joskus soittaisi jumalan armosta varatakseen aikaa.

Päivittäin kuuntelen vittuilua siitä kuinka perseestä MINÄ olen kun en muutu ajaksi enkä tekijäksi. Asiakkaat uhkailevat tekevänsä valituksen ja hankkivansa minulle potkut ym. Niin ajattelevatko ihmiset tosiaan, että ihan kiusallani valehtelen ettei vapaita aikoja ole mutta sitten jos vähän minua kovistellaan niin jostain niitä ykskaks putkahtaakin esiin?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A(a)siakas on idiootti.

Vierailija
2/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ensimmäisen kerran voi parantaa asiakaspalvelua kun asiakaspalvelija yrittää selvitä tilanteesta edes jotenkin. pitkässä juoksussa ei paranna, ei kukaan halua olla tekemisissä ikävästi käyttäytyvän kanssa. Asiakaspalvelija oppii myös vittumainen asiakkaan metkut ja ne ei enää tehoa toistamiseen kun osaa jo varautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta kaupan kassalla vei kyllä uskon ihmisistä. Ymmärrän kyllä, että töiden jälkeen ruokakauppassa ruuhka-aikaan käyminen väsyneiden ja nälkäisten lasten kanssa ei ole kivaa, mutta kuinka henkisesti pienen ihmisen täytyy olla, että 16-vuotiaan kassatytöt huorittelu helpottaa omaa oloa?

Nykyisessä työssäni asiantuntiatehtävissä jaksan edelleen hämmästyä sitä kuinka asiakkaat ovat mukavia ja kunnioittavia. Rehellisesti myös voin sanoa, etten koskaan ole purkanut omaa kiukkuani yhtenkään asiakaspalveliaan.

Vierailija
4/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on asiallisia, mutta ei tarvita kuin se yksi kusipää, niin pilaa päivän todella. Tein melkein 30 vuotta asiakaspalvelu työtä ja todella riitti. 

Vierailija
5/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Olen aina asiakkaana hoitanut ikävätkin asiat käyttäytyen hyvin. :)

Sitten on taas näitä tolloja, jotka oikein keräävät kiukkua ja asiointo aloitetaan jo lyömällä nyrkkiä pöytään. :D

Kumpihan toimii paremmin?🤔

Vierailija
6/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta kaupan kassalla vei kyllä uskon ihmisistä. Ymmärrän kyllä, että töiden jälkeen ruokakauppassa ruuhka-aikaan käyminen väsyneiden ja nälkäisten lasten kanssa ei ole kivaa, mutta kuinka henkisesti pienen ihmisen täytyy olla, että 16-vuotiaan kassatytöt huorittelu helpottaa omaa oloa?

Nykyisessä työssäni asiantuntiatehtävissä jaksan edelleen hämmästyä sitä kuinka asiakkaat ovat mukavia ja kunnioittavia. Rehellisesti myös voin sanoa, etten koskaan ole purkanut omaa kiukkuani yhtenkään asiakaspalveliaan.

Asiantuntia :D

Asiakaspalvelia :D

Vierailija
7/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Olen aina asiakkaana hoitanut ikävätkin asiat käyttäytyen hyvin. :)

Sitten on taas näitä tolloja, jotka oikein keräävät kiukkua ja asiointo aloitetaan jo lyömällä nyrkkiä pöytään. :D

Kumpihan toimii paremmin?🤔

Hyvin käyttäytyvä asiakas saa parempaa palvelua. Itse olen puhelintyössä ja pistän kettuilijat pitoon "selvittääkseni" asiaa.

Vierailija
8/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olemme samoissa hommissa :)

Minulla onneksi vain vuorosta kahteen viikossa mutta alkaa olla siinäkin liikaa.

Ihan puhdasta p***aa olleet viimeiset pari kuukautta, mikään ei toimi ja naurettavan pienellä miehityksellä koetetaan selvitä. Isommista tahoista on ongelmien selvittäminen kiinni mutta asiakkaan kanssa suoraan tekemisissä olevaan duunariinhan se raivo osuu, kun juuri minulla ei sitä aikaa ole antaa, enkä onneton osaa siksi muuttua. Koeta tätä selvittää 50 kertaa vuoron aikana suu vaahdosta ja päälle vielä koeta keksiä jotain, että saisi ihmisten asioita edes vähän eteenpäin vähäisistä resursseista huolimatta.

Mä olen niin loppu tähän tilanteeseen. Ei jaksa enää juuri asiakkaille hymyillä.

Vierailija
9/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta hyvä mieli siitä tulee.

Asiakaspalvelijat taas ovat niin vtun tyhmiä, etteivät tajua, että ei se kurasankona toimiminen ole asian ydin, vaan SE, että ne asiat alkaisivat joku päivä toimimaan. 

Mutta kun on pikku lusikalla annettu ..

Sinkkumies

Vierailija
10/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa te olette lähteneet parantamaan talon toimintaa, jos se ei toimi? 

Vingutte saamastanne palautteesta, mutta mitään ette tee. Eikö niin?

Sinkkumies

Vierailija
11/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa jättänyt palautetta. 

-> Tuo asia on pielessä. 

Olen mennyt seuraavan kerran kauppaan

-> se on edelleen pielessä 

(asiakaspalvelu ei ole tehnyt asialle mitään)

Olen mennyt kolmannen kerran kauppaan 

-> se on vttu edelleen pielessä. Olen räjähtänyt asiakaspalvelulle, että mitä vttua. Miksi ette korjaa asioita.

Se voit olla juuri sinä, joka saat sen ikävän räjähdyksen. Syytä siis kanssasiskojasi.

Sinkkumies

Vierailija
12/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntia :D

Asiakaspalvelia :D

Apua, miksi minä teen nykyään koko ajan vastaavanlaisia kirjoitusvirheitä! Kiitos oikaisusta 😶

Vierailija
13/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliahan ei pitäisi ruokkia, mutta miten se asiakaspalvelija voi muuttaa ison organisaation toimintatapoja?

Vierailija
14/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, olemme samoissa hommissa :)

Minulla onneksi vain vuorosta kahteen viikossa mutta alkaa olla siinäkin liikaa.

Ihan puhdasta p***aa olleet viimeiset pari kuukautta, mikään ei toimi ja naurettavan pienellä miehityksellä koetetaan selvitä. Isommista tahoista on ongelmien selvittäminen kiinni mutta asiakkaan kanssa suoraan tekemisissä olevaan duunariinhan se raivo osuu, kun juuri minulla ei sitä aikaa ole antaa, enkä onneton osaa siksi muuttua. Koeta tätä selvittää 50 kertaa vuoron aikana suu vaahdosta ja päälle vielä koeta keksiä jotain, että saisi ihmisten asioita edes vähän eteenpäin vähäisistä resursseista huolimatta.

Mä olen niin loppu tähän tilanteeseen. Ei jaksa enää juuri asiakkaille hymyillä.

Sä et ole siis sisäistänyt hommaasi.

Odotan hymyä ja kaunista kiitosta kun annan kunnon palautetta. Sen tarkoitus on parantaa talon toimintaa, mutta ethän sinä sitä ymmärrä?

Sinkkumies

Vierailija
15/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suljetulta tuo "sinkkumies" oikein palstailee?

Vierailija
16/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kuitenkin alunperin olisi paska asiakaspalvelu ja ne asiakkaat vaan antaa takaisin samalla mitalla.

Vantaalka on sellainen autoja kauppaava jobbariliike, jonka mulkku myyjä ihan suoraan olettaa kaikkien asiakkaiden olevan kusipäitä. No eihän sellaisen mulkun luokse kukaan täyspäinen huijattavaksi menekään.

Vierailija
17/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman havainnon mukaan asiakaspalvelijat ovat vittumaisimpia asiakkaita.

Vierailija
18/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-> Tuo asia on pielessä. 

-> se on vttu edelleen pielessä. Olen räjähtänyt asiakaspalvelulle, että mitä vttua. Miksi ette korjaa asioita.

Se voit olla juuri sinä, joka saat sen ikävän räjähdyksen. Syytä siis kanssasiskojasi.

Sinkkumies

Ei tarvitse ihmetellä sinkkuuttasi.

Vierailija
19/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä suljetulta tuo "sinkkumies" oikein palstailee?

Mistä teitä morooneja oikein riittää. Aihe ei ole Sinkkumies.

Aihe on asiakaspalaute. Sitä olen jättänyt ja tulen aina jättämään. Olen siis pysynyt aiheessa, mutta kun se ei miellytä sinua, niin alat läskipääksi.

Sinkkumies

Vierailija
20/58 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-> Tuo asia on pielessä. 

Sinkkumies

Ei tarvitse ihmetellä sinkkuuttasi.

Tee siitä oma ketju ja ihmetellään sitä siellä. On siinä ihmettelemistä. 

Miksi spämmäätte ketjuun aiheita, jotka eivät ole aihepiirissä? Pieni pää? Pipo liian kireällä?

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän