Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä juttelee eksänsä kanssa

Vierailija
04.09.2022 |

Miesystäväni jäi kiinni eksälleen juttelemisesta, kun sain hänen tablettinsa lainaan eikä hän ollut muistanut kirjautua ulos messengeristään. En olisi huomannut koko asiaa, ellei heidän välisensä viestit olisi ponnahtaneet ruudulle. Avasin keskustelun ja hän on ilmeisesti koko yhdessäolomme aikana viestitellyt tälle, kehunut kauniiksi ja sanonut kaipaavansa. Yhteisillä matkoillamme hän on "ollut yksin" ihan kuin minua ei olisi edes olemassa.

Kerroin miehelle, että näin viestit. Hän on pahoillaan eikä haluaisi erota, mutta minulle on käynyt selväksi, että hän edelleen rakastaa tuota naista. He ovat tavanneet illallisen ja salillakäymisen merkeissä muutaman kerran. En tiedä, miksi hän on minun kanssani.

Tuntuu paskalta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi vain juttelemisesta voisin sulattaa tämän paremmin, mutta hän on esittänyt kuin minua ei olisi olemassakaan. Kaikki yhteiset muistot on olleet sen yksin kokemia asioita. Tämä tuntuu niin paskalta nyt.

Vierailija
2/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi yök mikä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa puolestasi, tuo on kamalaa. Tietenkään mies ei halua erota, koska sinä toimit hänelle nyt laastarina ja hän ei joudu yksinään vellomaan ilmeisesti yksipuolisessa rakkaudessaan tuota toista naista kohden. Älä anna miehen puhua sinulle kauniita ja paina asiaa villaisella. Hän varmasti pettäisi sinua silmänräpäyksessä jos tuo toinen nainen näyttäisi vihreää valoa.

Vierailija
4/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Mutta kun ei se ole. Se on ihana mies ja mä rakastan sitä ihan kamalasti. Luotin siihen ja luulin sekin rakastaa mua. Tää meidän seurusteluaika on ollut niin onnellista ja oon tuntenut kerrankin olevani haluttu ja rakastettu. Miten tästä pääsee yli?

Vierailija
5/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SJAAP

Vierailija
6/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Mutta kun ei se ole. Se on ihana mies ja mä rakastan sitä ihan kamalasti. Luotin siihen ja luulin sekin rakastaa mua. Tää meidän seurusteluaika on ollut niin onnellista ja oon tuntenut kerrankin olevani haluttu ja rakastettu. Miten tästä pääsee yli?

No miksi mies on ollut yhteyksissä eksäänsä ja kehunut sitä, jos teillä on ollut niin ihanaa ja onnellista?

Ehkä mies on vain hyvä näyttelijä ja saanut sinut luulemaan, että on kanssasi onnellinen.

Ei kannata luottaa ja olla liian sinisilmäinen.

Vierailija
7/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

No miksi mies on ollut yhteyksissä eksäänsä ja kehunut sitä, jos teillä on ollut niin ihanaa ja onnellista?

Ehkä mies on vain hyvä näyttelijä ja saanut sinut luulemaan, että on kanssasi onnellinen.

Ei kannata luottaa ja olla liian sinisilmäinen.

Mun näkökulmasta me ollaan oltu onnellisia. Ja luulin, että sekin on. Oon miettinyt, että tää on liian hyvää ollakseen totta ja niin näköjään olikin. Jokainen mun eksä on pettänyt mut tavalla tai toisella. En itsekään ole täydellinen, mutta en ole pettänyt ja olen yrittänyt parhaani olla hyvä kumppani.

Vierailija
8/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

No ei se kyllä ole mikään ihana mies kun noin käyttäytyy

Vierailija
9/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, mies kiertoon ja uutta katselemaan. Et voi tehdä mitään muuta. Olet miehelle ikuinen kakkonen. Etsi se kenelle olet ykkönen. Voimia ja oikeita päätöksiä.

Vierailija
10/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar se ny taitaa ol moro ja näkemiin?

Vierailija
11/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Niin sä heijastat itseesi miehestä niitä omia tunteitasi miestä kohtaan. Siis mies on haluttu ja rakastettu sinun toimesta, sinä et ole. Sinä vain näet hänessä kuvan omasta rakkudestasi. Ne tunteet mitä sinuun hänestä valuu voi olla taas hänessä olevaa heijastusta rakkaudesta exäänsä. Olet vain romantisoinut suhteenne päässäsi.

Vierailija
12/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Niin sä heijastat itseesi miehestä niitä omia tunteitasi miestä kohtaan. Siis mies on haluttu ja rakastettu sinun toimesta, sinä et ole. Sinä vain näet hänessä kuvan omasta rakkudestasi. Ne tunteet mitä sinuun hänestä valuu voi olla taas hänessä olevaa heijastusta rakkaudesta exäänsä. Olet vain romantisoinut suhteenne päässäsi.

Sellaiset psykoanaalilarppaamiset tulilla sitten.

Vierailija
13/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Kuule sitä se tilanteiden romantisointi nyt vaan on. Jos mikään suhteessa ei käytännössä näytä toteen omia mielikuviasi niin silloin olet kehittänyt ne ihan itse. Karvas kalkki niellä mutta niin se vain menee.

Vierailija
14/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Kuule sitä se tilanteiden romantisointi nyt vaan on. Jos mikään suhteessa ei käytännössä näytä toteen omia mielikuviasi niin silloin olet kehittänyt ne ihan itse. Karvas kalkki niellä mutta niin se vain menee.

Tuo ei oikeastaan ole ihan totta, koska tähän asti tämä suhde on ollut hyvä. Se on tukenut mua paljon ja aidosti hyväksynyt mut ja oon tosiaan tuntenut, että musta välitetään ja mua rakastetaan. Tämä vei siltä pohjan, mutta ei se tarkoita ettei niitä asioita ois tapahtunut. En vaan tiedä pystynkö enää luottamaan siihen, että se tarkoittaa mitä sanoo.

Vierailija
15/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rakkauden jokainen kokee vain kerran.

Vierailija
16/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä mies just sellainen pettäjä uskoton mies jónka naiset aina haluaa.

Vierailija
17/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Tuo ei oikeastaan ole ihan totta, koska tähän asti tämä suhde on ollut hyvä. Se on tukenut mua paljon ja aidosti hyväksynyt mut ja oon tosiaan tuntenut, että musta välitetään ja mua rakastetaan. Tämä vei siltä pohjan, mutta ei se tarkoita ettei niitä asioita ois tapahtunut. En vaan tiedä pystynkö enää luottamaan siihen, että se tarkoittaa mitä sanoo.

Elämässä säästää ihan hirveästi energiaansa ja mielenterveyttään kun laittaa hetkeksi egonsa syrjään ja näkee asiat niin kuin ne on. Ihmisellä on tapana kirjoittaa tarina päässään jokaisesta elämänsä ihmisestä, jotta kykenee hallitsemaan omaa maailmankuvaansa ja sijoittamaan ihmiset siihen järkeviin rooleihin. Mutta totuus on se, että nämä tarinat ihmisistä ja heidän käytöksen merkityksistä on sepitteitä meille itsellemme todellisuudesta, koska haluamme hallita sitä ja ymmärtää miksi asiat on mitä on. Ne on silti vain sepitteitä. Muiden ihmisten motiivit ja käytös liittyy meihin harvoin yhtään mitenkään eikä meillä ole ymmärrystä toisen ihmisen motiiveista ja päämääristä. Eli kohtasit siis ihmisen jolla oli kykyjä vastata esittämiisi tunnetiloihin sinulle sopivalla tavalla ja tämän takia aloit kokea tulevasi ymmärretyksi ja rakastetuksi.

Vierailija
18/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luit miehesi yksityisiä viestejä ilman lupaa? Rikoit juuri kirjesalaisuutta ja miehelläsi on oikeus haastaa sinut oikeuteen. Salilla käymisessä ystävän kanssa ei ole mitään väärää.

Vierailija
19/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Ihanat miehet eivät

-valehtele

-tekstaile eksilleen ja kehu keitä kauniiksi

-tapaile eksiä selkäsi takana

-

Vierailija
20/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luit miehesi yksityisiä viestejä ilman lupaa? Rikoit juuri kirjesalaisuutta ja miehelläsi on oikeus haastaa sinut oikeuteen. Salilla käymisessä ystävän kanssa ei ole mitään väärää.

Miksi mies oli niin tyhmä, että lainaa tablettiaan naisystävälleen mutta jättää messengerin auki? Onko pöydälle auki jätetyn kirjeen näkeminen myös rikos?