Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa kusetettiin kymppitonni rahaa netissä

Vierailija
25.04.2018 |

On ne vaan s**tanan ovelia! Kyllä mä tän vielä kostan niille joku päivä. Mä vannon että ne kärsii

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus, sillä ei ole merkitystä, voivatko nyt heti tai koskaan auttaa. Tee silti. Syötit varmaan tietosi johonkin epämääräiselle sivulle?

En syöttänyt tietojani mihinkään eikä se ollut mikään tällanen perus juttu mitä saa päivittäin lehdestä lukea. Tää oli todella kieroa ja ovelaa toimintaa joka liittyy mun bisnekseen

ap

Vierailija
42/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan olisi hyvä kertoa jo varoituksen vuoksi meille muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis annoit rahaa Afrikan miehelle joka halusi lentolippua, eikä se tullutkaan Suomeen?

En antanut rahaa yhtään kenellekkään. Ei liity millään tavalla mihinkään tollaseen perus kusetukseen

Ap

Hyvä että olet noin fiksu

Vierailija
44/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi ilennyt edes tänne kailottaa SUURTA TYHMYYTTÄNI...

Pidä sinä pääs kiinni kun et tiedä tästä tapauksesta mitään

ap

Vaikea tietää, kun et kerran kehtaa kertoa kuinka sössit homman.

Sehän tässä jännä juttu onkin että kukaan ei edes kysy miten mua huijattiin vaan aletaan haukkumaan tyhmäksi ja kehitysvammaiseksi ja luullaan että mä olen lahjoittanut ne rahat jollekkin. Sitten vielä se että "ihan oikein sulle kun oot niin tyhmä". V*ttu te ootte sairaita

Ap

Kyllä osaat varmaan kertoa itsekin jos haluat kertoa, sinähän tänne aloituksenkin teitte. Tuollainen on rasittava tapa kertoa juttua, että kertoo jonkun pienen tiedonrippeen ja odottaa että muut alkaa kalastella lisätietoja. Kerro tai ole kertomatta. 

En ajatellut kertoa ja sen takia en sitä aloitukseenkaan laittanut. Teille tiedoksi ketkä haukutte mua tyhmäksi niin ihan itse oon omaisuuteni hankkinut ja olen vieläpä nuori.

Mitä tahtoisit että tähän sun aloitukseen sitten vastattaisiin? Et halua kertoa asiasta, etkä halua tehdä rikosilmoitusta, joten eipä siitä juuri muuta voi sanoa. Ikävää että sua huijattiin silti.

Vierailija
45/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan olisi hyvä kertoa jo varoituksen vuoksi meille muillekin.

No te ootte tyhmiä idiootteja jos te meette siihen kusetukseen:D ei vais! Voisin kertoakkin mutta mun henki saattaa olla uhattuna. Mä pyrin vaan kostamaan

Ap

Vierailija
46/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sehän tässä jännä juttu onkin että kukaan ei edes kysy miten mua huijattiin vaan aletaan haukkumaan tyhmäksi ja kehitysvammaiseksi ja luullaan että mä olen lahjoittanut ne rahat jollekkin. Sitten vielä se että "ihan oikein sulle kun oot niin tyhmä". V*ttu te ootte sairaita

Ap

Kyllä osaat varmaan kertoa itsekin jos haluat kertoa, sinähän tänne aloituksenkin teitte. Tuollainen on rasittava tapa kertoa juttua, että kertoo jonkun pienen tiedonrippeen ja odottaa että muut alkaa kalastella lisätietoja. Kerro tai ole kertomatta. 

En ajatellut kertoa ja sen takia en sitä aloitukseenkaan laittanut. Teille tiedoksi ketkä haukutte mua tyhmäksi niin ihan itse oon omaisuuteni hankkinut ja olen vieläpä nuori.

Mitä tahtoisit että tähän sun aloitukseen sitten vastattaisiin? Et halua kertoa asiasta, etkä halua tehdä rikosilmoitusta, joten eipä siitä juuri muuta voi sanoa. Ikävää että sua huijattiin silti.

Ei tähän tarvii vastata mitään. Tää oli vaan tällanen avautuminen ku otti päähän

Ap

Vierailija
47/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Ei tähän tarvii vastata mitään. Tää oli vaan tällanen avautuminen ku otti päähän

Ap

Ja siis hoidan tän ite ei poliisi pysty auttaan

Ap

Vierailija
48/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan itsekkin kusettamaan ihmisiä jos se on kerta oikein ja tekee siitä kusetetusta tyhmän.

Ap

Tee se, mutta toivottavasti kohteeksi joutuu ihminen, joka tosiaan ajattelee että tyhmä ansaitsee tulla huijatuksi. Siinäpähän oppii!

Vierailija
49/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sunlaiselle henkilölle, joka  ei osaa edes kertoa tilanteesta mitään. Kasvata järkeä niin ehkä tulevaisuudessa ei "huijarit" anasta sun bisnes rahoja.

Vierailija
50/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sunlaiselle henkilölle, joka  ei osaa edes kertoa tilanteesta mitään. Kasvata järkeä niin ehkä tulevaisuudessa ei "huijarit" anasta sun bisnes rahoja.

Kertoisitko ite kaikkien yksityiskohtien kanssa jos sun henki olis vaarassa

ap

Vierailija
51/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi tätä on alapeukutettu?

Vierailija
52/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nettivinkattu sun turvallisuuden puolesta kerta et osaa ite ottaa poliisiin yhteyttä

Vierailija
53/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos henki olisi oikeasti vaarassa, niin miksi lähtisin edes hieman vihjailemaan ja huomiota keräämään nettiin? Oletko muuten sama, joka kirjoitti Hel-Nyc-juttuja. Jotain samaa tyyliä tässä.

Vierailija
54/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nettivinkattu sun turvallisuuden puolesta kerta et osaa ite ottaa poliisiin yhteyttä

Ihan kun mun turvallisuus ketään kiinnostaa!😂

Ap

Vierailija
55/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kertoisin. Kuolemaa pelkäämättömänä ihmisenä siitä saisin itseasiassa vielä lisää voimaa kertoa ja tuoda julki koko homma kaikkine yksityiskohtineen. Tietysti jos sulla nyt sattuu olemaan ei-niin-puhtaita jauhoja pussissa niin se on voivoi. Opettele valikoimaan asiakkaat keille piriä myyt.

Vierailija
56/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan kun mun turvallisuus ketään kiinnostaa!😂

Ap

No tuota.. Poliisia?

Vierailija
57/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos henki olisi oikeasti vaarassa, niin miksi lähtisin edes hieman vihjailemaan ja huomiota keräämään nettiin? Oletko muuten sama, joka kirjoitti Hel-Nyc-juttuja. Jotain samaa tyyliä tässä.

En tiedä. Hetken mielijohteesta kun v*tutti niin. Enkä mä niitä pelkää päinvastoin niiden kannattaa varoa mua. Mitä Hel nyk juttuja? En oo koskaan kuullutkaan en mä mikään kirjailija ole

Ap

Vierailija
58/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En tiedä. Hetken mielijohteesta kun v*tutti niin. Enkä mä niitä pelkää päinvastoin niiden kannattaa varoa mua. Mitä Hel nyk juttuja? En oo koskaan kuullutkaan en mä mikään kirjailija ole

Ap

Ja miksi sitten et kerro yksityiskohtia :)

Vierailija
59/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kertoisin. Kuolemaa pelkäämättömänä ihmisenä siitä saisin itseasiassa vielä lisää voimaa kertoa ja tuoda julki koko homma kaikkine yksityiskohtineen. Tietysti jos sulla nyt sattuu olemaan ei-niin-puhtaita jauhoja pussissa niin se on voivoi. Opettele valikoimaan asiakkaat keille piriä myyt.

Myydäänkö piriä netissä? Ei minun tietääkseni. Mulla on ihan puhtaat jauhot pussissa

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi