Multa kusetettiin kymppitonni rahaa netissä
On ne vaan s**tanan ovelia! Kyllä mä tän vielä kostan niille joku päivä. Mä vannon että ne kärsii
Kommentit (91)
No varmaan olisi hyvä kertoa jo varoituksen vuoksi meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis annoit rahaa Afrikan miehelle joka halusi lentolippua, eikä se tullutkaan Suomeen?
En antanut rahaa yhtään kenellekkään. Ei liity millään tavalla mihinkään tollaseen perus kusetukseen
Ap
Hyvä että olet noin fiksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi ilennyt edes tänne kailottaa SUURTA TYHMYYTTÄNI...
Pidä sinä pääs kiinni kun et tiedä tästä tapauksesta mitään
apVaikea tietää, kun et kerran kehtaa kertoa kuinka sössit homman.
Sehän tässä jännä juttu onkin että kukaan ei edes kysy miten mua huijattiin vaan aletaan haukkumaan tyhmäksi ja kehitysvammaiseksi ja luullaan että mä olen lahjoittanut ne rahat jollekkin. Sitten vielä se että "ihan oikein sulle kun oot niin tyhmä". V*ttu te ootte sairaita
ApKyllä osaat varmaan kertoa itsekin jos haluat kertoa, sinähän tänne aloituksenkin teitte. Tuollainen on rasittava tapa kertoa juttua, että kertoo jonkun pienen tiedonrippeen ja odottaa että muut alkaa kalastella lisätietoja. Kerro tai ole kertomatta.
En ajatellut kertoa ja sen takia en sitä aloitukseenkaan laittanut. Teille tiedoksi ketkä haukutte mua tyhmäksi niin ihan itse oon omaisuuteni hankkinut ja olen vieläpä nuori.
Mitä tahtoisit että tähän sun aloitukseen sitten vastattaisiin? Et halua kertoa asiasta, etkä halua tehdä rikosilmoitusta, joten eipä siitä juuri muuta voi sanoa. Ikävää että sua huijattiin silti.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan olisi hyvä kertoa jo varoituksen vuoksi meille muillekin.
No te ootte tyhmiä idiootteja jos te meette siihen kusetukseen:D ei vais! Voisin kertoakkin mutta mun henki saattaa olla uhattuna. Mä pyrin vaan kostamaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä jännä juttu onkin että kukaan ei edes kysy miten mua huijattiin vaan aletaan haukkumaan tyhmäksi ja kehitysvammaiseksi ja luullaan että mä olen lahjoittanut ne rahat jollekkin. Sitten vielä se että "ihan oikein sulle kun oot niin tyhmä". V*ttu te ootte sairaita
ApKyllä osaat varmaan kertoa itsekin jos haluat kertoa, sinähän tänne aloituksenkin teitte. Tuollainen on rasittava tapa kertoa juttua, että kertoo jonkun pienen tiedonrippeen ja odottaa että muut alkaa kalastella lisätietoja. Kerro tai ole kertomatta.
En ajatellut kertoa ja sen takia en sitä aloitukseenkaan laittanut. Teille tiedoksi ketkä haukutte mua tyhmäksi niin ihan itse oon omaisuuteni hankkinut ja olen vieläpä nuori.
Mitä tahtoisit että tähän sun aloitukseen sitten vastattaisiin? Et halua kertoa asiasta, etkä halua tehdä rikosilmoitusta, joten eipä siitä juuri muuta voi sanoa. Ikävää että sua huijattiin silti.
Ei tähän tarvii vastata mitään. Tää oli vaan tällanen avautuminen ku otti päähän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän tarvii vastata mitään. Tää oli vaan tällanen avautuminen ku otti päähän
Ap
Ja siis hoidan tän ite ei poliisi pysty auttaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä alan itsekkin kusettamaan ihmisiä jos se on kerta oikein ja tekee siitä kusetetusta tyhmän.
Ap
Tee se, mutta toivottavasti kohteeksi joutuu ihminen, joka tosiaan ajattelee että tyhmä ansaitsee tulla huijatuksi. Siinäpähän oppii!
Ihan oikein sunlaiselle henkilölle, joka ei osaa edes kertoa tilanteesta mitään. Kasvata järkeä niin ehkä tulevaisuudessa ei "huijarit" anasta sun bisnes rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sunlaiselle henkilölle, joka ei osaa edes kertoa tilanteesta mitään. Kasvata järkeä niin ehkä tulevaisuudessa ei "huijarit" anasta sun bisnes rahoja.
Kertoisitko ite kaikkien yksityiskohtien kanssa jos sun henki olis vaarassa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi tätä on alapeukutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nettivinkattu sun turvallisuuden puolesta kerta et osaa ite ottaa poliisiin yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos henki olisi oikeasti vaarassa, niin miksi lähtisin edes hieman vihjailemaan ja huomiota keräämään nettiin? Oletko muuten sama, joka kirjoitti Hel-Nyc-juttuja. Jotain samaa tyyliä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNettivinkattu sun turvallisuuden puolesta kerta et osaa ite ottaa poliisiin yhteyttä
Ihan kun mun turvallisuus ketään kiinnostaa!😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kertoisin. Kuolemaa pelkäämättömänä ihmisenä siitä saisin itseasiassa vielä lisää voimaa kertoa ja tuoda julki koko homma kaikkine yksityiskohtineen. Tietysti jos sulla nyt sattuu olemaan ei-niin-puhtaita jauhoja pussissa niin se on voivoi. Opettele valikoimaan asiakkaat keille piriä myyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNettivinkattu sun turvallisuuden puolesta kerta et osaa ite ottaa poliisiin yhteyttä
Ihan kun mun turvallisuus ketään kiinnostaa!😂
Ap
No tuota.. Poliisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apJos henki olisi oikeasti vaarassa, niin miksi lähtisin edes hieman vihjailemaan ja huomiota keräämään nettiin? Oletko muuten sama, joka kirjoitti Hel-Nyc-juttuja. Jotain samaa tyyliä tässä.
En tiedä. Hetken mielijohteesta kun v*tutti niin. Enkä mä niitä pelkää päinvastoin niiden kannattaa varoa mua. Mitä Hel nyk juttuja? En oo koskaan kuullutkaan en mä mikään kirjailija ole
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apJos henki olisi oikeasti vaarassa, niin miksi lähtisin edes hieman vihjailemaan ja huomiota keräämään nettiin? Oletko muuten sama, joka kirjoitti Hel-Nyc-juttuja. Jotain samaa tyyliä tässä.
En tiedä. Hetken mielijohteesta kun v*tutti niin. Enkä mä niitä pelkää päinvastoin niiden kannattaa varoa mua. Mitä Hel nyk juttuja? En oo koskaan kuullutkaan en mä mikään kirjailija ole
Ap
Ja miksi sitten et kerro yksityiskohtia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKertoisin. Kuolemaa pelkäämättömänä ihmisenä siitä saisin itseasiassa vielä lisää voimaa kertoa ja tuoda julki koko homma kaikkine yksityiskohtineen. Tietysti jos sulla nyt sattuu olemaan ei-niin-puhtaita jauhoja pussissa niin se on voivoi. Opettele valikoimaan asiakkaat keille piriä myyt.
Myydäänkö piriä netissä? Ei minun tietääkseni. Mulla on ihan puhtaat jauhot pussissa
Ap
En syöttänyt tietojani mihinkään eikä se ollut mikään tällanen perus juttu mitä saa päivittäin lehdestä lukea. Tää oli todella kieroa ja ovelaa toimintaa joka liittyy mun bisnekseen
ap