Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa kusetettiin kymppitonni rahaa netissä

Vierailija
25.04.2018 |

On ne vaan s**tanan ovelia! Kyllä mä tän vielä kostan niille joku päivä. Mä vannon että ne kärsii

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä koko ruumiin lisäksi kärsii myös pankkitili.

Saako tyhmää huijata? Olen aina ihmetellyt, että mihin perustuu kehitysvammaisten seksuaalinen ja rahallinen hyväksikäyttö. Tuo kommentti yläpeukkuineen selvensi vähän.

Se on vanha venäläinen sananlasku ;P

Vierailija
22/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä olisi tohon halpaan mennyt, ku ei mulla tollasia rahoja ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako tyhmää huijata? Olen aina ihmetellyt, että mihin perustuu kehitysvammaisten seksuaalinen ja rahallinen hyväksikäyttö. Tuo kommentti yläpeukkuineen selvensi vähän.

Vammainen ei voi sille mitään, että hänen aivonsa eivät ole kehittyneet ”normaalille” tasolle ja seksuaalinen hyväksikäyttö on aina väärin. Seksi on luonnollinen osa esim. parisuhdetta ja helposti luotettu kumppani tekeekin väkivaltaa ja käyttää hyväksi, kun manipuloi uskomaan, että olisi uhrin vika. Lisäksi seksuaalinen väkivalta on niin pelottavaa, että shokkiinhan siinä menee, ihan kuin muutenkaan siinä paljon pystyisi puolustautua.

Sen sijaan sillä, ettei ota asioista selvää ja valistamaan itseään on valitettavasti viime kädessä omalla vastuulla. Kukaan ei voi kulkea aina perässä neuvomassa. Itsekin menettänyt monesti rahaa eri kusetuksissa, mutta onneksi niistä oppinut. Toki huijatulle vittuilu on lapsellista ja säälittävää etenkin, kun kaikki me joskus mokataan ja tullaan huijatuksi.

Vierailija
24/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi ilennyt edes tänne kailottaa SUURTA TYHMYYTTÄNI...

Pidä sinä pääs kiinni kun et tiedä tästä tapauksesta mitään

ap

Tiedän, itse teit aloituksen ja kerroit.

Vierailija
25/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaikea tietää, kun et kerran kehtaa kertoa kuinka sössit homman.

Vierailija
26/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammainen ei voi sille mitään, että hänen aivonsa eivät ole kehittyneet ”normaalille” tasolle ja seksuaalinen hyväksikäyttö on aina väärin. Seksi on luonnollinen osa esim. parisuhdetta ja helposti luotettu kumppani tekeekin väkivaltaa ja käyttää hyväksi, kun manipuloi uskomaan, että olisi uhrin vika. Lisäksi seksuaalinen väkivalta on niin pelottavaa, että shokkiinhan siinä menee, ihan kuin muutenkaan siinä paljon pystyisi puolustautua.

Sen sijaan sillä, ettei ota asioista selvää ja valistamaan itseään on valitettavasti viime kädessä omalla vastuulla. Kukaan ei voi kulkea aina perässä neuvomassa. Itsekin menettänyt monesti rahaa eri kusetuksissa, mutta onneksi niistä oppinut. Toki huijatulle vittuilu on lapsellista ja säälittävää etenkin, kun kaikki me joskus mokataan ja tullaan huijatuksi.

No oletpa tosiaan oppinut...ja monta kertaa kusetettu ja fyrkat viety....joopa

Vierailija
27/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sehän tässä jännä juttu onkin että kukaan ei edes kysy miten mua huijattiin vaan aletaan haukkumaan tyhmäksi ja kehitysvammaiseksi ja luullaan että mä olen lahjoittanut ne rahat jollekkin. Sitten vielä se että "ihan oikein sulle kun oot niin tyhmä". V*ttu te ootte sairaita

Ap

Vierailija
28/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sehän tässä jännä juttu onkin että kukaan ei edes kysy miten mua huijattiin vaan aletaan haukkumaan tyhmäksi ja kehitysvammaiseksi ja luullaan että mä olen lahjoittanut ne rahat jollekkin. Sitten vielä se että "ihan oikein sulle kun oot niin tyhmä". V*ttu te ootte sairaita

Ap

Kyllä osaat varmaan kertoa itsekin jos haluat kertoa, sinähän tänne aloituksenkin teitte. Tuollainen on rasittava tapa kertoa juttua, että kertoo jonkun pienen tiedonrippeen ja odottaa että muut alkaa kalastella lisätietoja. Kerro tai ole kertomatta. 

Vierailija
29/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Kyllä osaat varmaan kertoa itsekin jos haluat kertoa, sinähän tänne aloituksenkin teitte. Tuollainen on rasittava tapa kertoa juttua, että kertoo jonkun pienen tiedonrippeen ja odottaa että muut alkaa kalastella lisätietoja. Kerro tai ole kertomatta. 

*teit eikä teitte, sori typosta.

Vierailija
30/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

En ajatellut kertoa ja sen takia en sitä aloitukseenkaan laittanut. Teille tiedoksi ketkä haukutte mua tyhmäksi niin ihan itse oon omaisuuteni hankkinut ja olen vieläpä nuori.

Vierailija
31/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä on monta kertaa kysytty että mitä sitten kävi

Vierailija
32/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle sä oot

Vierailija
33/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle sä oot

Millä perusteella? Sen takia että on olemassa kieroja kusettajia?

Ap

Vierailija
34/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle sä oot

Ap

Sen takia, että teet tänne keskustelun ilman mitään sisältöä ja silti suutut kun ihmiset olettaa

Vierailija
35/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan itsekkin kusettamaan ihmisiä jos se on kerta oikein ja tekee siitä kusetetusta tyhmän.

Ap

Vierailija
36/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kirjoituksistakin jo saa kuvan, ettei siellä päässä nyt mikään älynjättiläinen ole. 

Vierailija
37/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle sä oot

Ap

Sen takia, että teet tänne keskustelun ilman mitään sisältöä ja silti suutut kun ihmiset olettaa

Mee sä lukeen niitä sisälöllisiä aloituksia

Vierailija
38/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus, sillä ei ole merkitystä, voivatko nyt heti tai koskaan auttaa. Tee silti. Syötit varmaan tietosi johonkin epämääräiselle sivulle?

Vierailija
39/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun kirjoituksistakin jo saa kuvan, ettei siellä päässä nyt mikään älynjättiläinen ole. 

Ja siitä syystä mun rahat saa pölliä. Joo teidän mielipide on tullut selväksi

ap

Vierailija
40/91 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siitä syystä mun rahat saa pölliä. Joo teidän mielipide on tullut selväksi

ap

En minä niin sanonut, että sun rahoja saisi pölliä. Täällä voi olla useampia kirjoittajia kuin yksi tai kaksi, jos et sitäkään tiennyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi