Multa kusetettiin kymppitonni rahaa netissä
On ne vaan s**tanan ovelia! Kyllä mä tän vielä kostan niille joku päivä. Mä vannon että ne kärsii
Kommentit (91)
Anna kun arvaan:
(1) Amerikkalainen Afganistanissa komennuksella oleva upseeri tarvitsi kymppitonnin, jotta saa tuotua hienon auton Suomeen.
(2) Afrikkalainen kuninkaallinen tarvitsi kymppitonnin, jotta saa tuotua mittaamattoman arvokkaan kulta-aarteen Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan:
(1) Amerikkalainen Afganistanissa komennuksella oleva upseeri tarvitsi kymppitonnin, jotta saa tuotua hienon auton Suomeen.
(2) Afrikkalainen kuninkaallinen tarvitsi kymppitonnin, jotta saa tuotua mittaamattoman arvokkaan kulta-aarteen Suomeen.
En mä noin tyhmä ole. Lue ketju ennenkuin tuut tänne pätemään
Ap
Sori, mutta on ihan typerää antaa/maksaa kymppitonni netissä. Olipa siis kyse ihan mistä tahansa.
multa vei thaikku 1000000000eur tosta vain
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan:
(3) Maisa Torppa. Enough said.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta on ihan typerää antaa/maksaa kymppitonni netissä. Olipa siis kyse ihan mistä tahansa.
Sori mutta en ole antanut tai maksanut mitään
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan:
En mä noin tyhmä ole. Lue ketju ennenkuin tuut tänne pätemään
Ap
Mutta olet joka tapauksessa tyhmä, kun menetit kymppitonnin. Mene itse muualle ulisemaan.
No ootte te tästäkin ketjun saanu aikaseks...Ei etene tämä mihinkään. Menkää ulos ottamaan vaikka happihyppy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin hankkia ne takaisin, tiedän miten se juttu toimii!
Laitat vaan tonnin etumaksua mun tilille, niin ryhdyn hommiin heti.
Ootas kun kaivan mun tilinumeron...
Te luulette mua nyt ihan idiootiksi mutta luulen että kuka vaan teistäkin olis mennyt halpaan. Ei ollut mikään perus kusetus juttu
Ap
Millainen juttu se peruskusetus oikein on ?
Eikö ihan ylipäätään ole iso riski luottaa satuihin/huijauksiin joita netti on täynnä ?
Asia joka vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, EI YLEENSÄ OLE TOTTA.
Tilasit ärjynetistä jotain ja maksoit ennen kuin varmistit että myös saat tilaamasi tuotteet. Eli myyjä kusetti sulta rahaa.
Ap:n jutut luettuani en millään jaksa uskoa että hän olisi onnistunut jostain saamaan kymppitonnin rahaa huijattavaksi.
Hävisi kymppitonnin, jota ei koskaan ole ollutkaan.
Voitti kymppitonnin, jota ei koskaan ole ollutkaan.
Tulos +-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin hankkia ne takaisin, tiedän miten se juttu toimii!
Laitat vaan tonnin etumaksua mun tilille, niin ryhdyn hommiin heti.
Ootas kun kaivan mun tilinumeron...
Te luulette mua nyt ihan idiootiksi mutta luulen että kuka vaan teistäkin olis mennyt halpaan. Ei ollut mikään perus kusetus juttu
ApMillainen juttu se peruskusetus oikein on ?
Eikö ihan ylipäätään ole iso riski luottaa satuihin/huijauksiin joita netti on täynnä ?
Asia joka vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, EI YLEENSÄ OLE TOTTA.
No sellainen mitä luetaan lehdistä melkein päivittäin. Ja vielä kerran mä en ostanut mitään enkä lainannut tmv.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n jutut luettuani en millään jaksa uskoa että hän olisi onnistunut jostain saamaan kymppitonnin rahaa huijattavaksi.
Voi voi sentään eikö sulla ole sellaisia rahoja😔
Eihän kymppitonni ole kovinkaan suuri summa edes
ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nimesi K:lla?
Ei ala. Miten niin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nimesi K:lla?
Ei ala. Miten niin?
Ap
Epäilin jo tietyksi henkilöksi.
Oletko 100-prosenttisen varma, että sinua on tarkoituksella huijattu?
Ja onko tapahtunut siis ilmiselvä rikos vai onko kyse jostain moraalisesta vääryydestä kuten lupauksen rikkomisesta?
Miksi poliisit eivät voi tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko 100-prosenttisen varma, että sinua on tarkoituksella huijattu?
Ja onko tapahtunut siis ilmiselvä rikos vai onko kyse jostain moraalisesta vääryydestä kuten lupauksen rikkomisesta?
Miksi poliisit eivät voi tehdä mitään?
On tarkoituksella huijattu ja rikosnimike on petos. Ei ole mitään todisteita ja niiden toiminta näyttää lailliselta. Sitäpaitsi en halua että läheiset ja tutut tietää tästä mitään niin senkään takia en halua poliisia
Ihan varmuuden vuoksi vaan
ap