Multa kusetettiin kymppitonni rahaa netissä
On ne vaan s**tanan ovelia! Kyllä mä tän vielä kostan niille joku päivä. Mä vannon että ne kärsii
Kommentit (91)
Tyhmästä päästä koko ruumiin lisäksi kärsii myös pankkitili.
Minäpä en piruuttani kysy mitään, siellähän turhaan venaat.
Mutta kyllä joku pirkkopetteri kohta kysyy...
Minä voin hankkia ne takaisin, tiedän miten se juttu toimii!
Laitat vaan tonnin etumaksua mun tilille, niin ryhdyn hommiin heti.
Ootas kun kaivan mun tilinumeron...
Vierailija kirjoitti:
Te luulette mua nyt ihan idiootiksi mutta luulen että kuka vaan teistäkin olis mennyt halpaan. Ei ollut mikään perus kusetus juttu
Ap
Poliisille ilmoitettu, tehneet mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmoitettu kun ei ne varmaan voi asialle mitään
ap
Siis annoit rahaa Afrikan miehelle joka halusi lentolippua, eikä se tullutkaan Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmoitettu kun ei ne varmaan voi asialle mitään
ap
winnar is yuo
Sitä se on kun tyhmänä syntyy ja köyhänä kuolee. Semmoista se on meidän tämmöisten ihmisten elämä.
Vierailija kirjoitti:
Saako tyhmää huijata? Olen aina ihmetellyt, että mihin perustuu kehitysvammaisten seksuaalinen ja rahallinen hyväksikäyttö. Tuo kommentti yläpeukkuineen selvensi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Siis annoit rahaa Afrikan miehelle joka halusi lentolippua, eikä se tullutkaan Suomeen?
En antanut rahaa yhtään kenellekkään. Ei liity millään tavalla mihinkään tollaseen perus kusetukseen
Ap
Mä en olisi ilennyt edes tänne kailottaa SUURTA TYHMYYTTÄNI...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te luulette mua nyt ihan idiootiksi mutta luulen että kuka vaan teistäkin olis mennyt halpaan. Ei ollut mikään perus kusetus juttu
Ap
Ehkä mielenkiintoisinta tässä on miten olet alunperin muka saanut moisen summan kasaan jos se viheltäen meni?
Jos toi olisi tapahtunut, ap olisi jo aloituksessa kertonut koko keissin...nyt se vaan odottelee kuinka paljon porukat vastailee ja kyselee..prkl ..minäkin
g3114322 kirjoitti:
Hei mut mulle voisit lähettää vaikka pari kymppiä, nyt kun jo 10k menetit niin 20eur ei tunnu missään. Laita sähköpostia g3114322@nwytg.com (10minutemail) Niin vaihdetaan tilitietoja :)
Odotan vielä 4minuuttia mutta sitten on lähdettävä. Myös muut lahjoitustuulella olevat terveutlleita lähettämään euroja tililleni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tyhmää huijata? Olen aina ihmetellyt, että mihin perustuu kehitysvammaisten seksuaalinen ja rahallinen hyväksikäyttö. Tuo kommentti yläpeukkuineen selvensi vähän.
No kun lukee näitä parhaita tapauksia lööppilehdistä, niin tulee mieleen, että kyllä saa. AP ei jostain syystä kerro miten on sössinyt hommansa, mutta eihän siitä ole kauaa, kun taas joku valopää oli puhelimessa antanut pin-koodinsa, kun "poliisi" soitti. Jos ei kerran tajua kaikista varoituksista huolimatta, että noin ei tehdä, niin sitten saakin viedä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tottakai pidetään. Jos onnistuu sössimään hommansa ja lahjoittaa 10k€ hiujareille, niin eipä sitä ihan penaalin terävämmäksi kynäksi voi julistaa.
Ehhehee.