Muutto fuengirolaa (fukkeen)? Komemuksia?
Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)
Kommentit (72)
Kokemuksia on, mutta komemuksia ei. Sorppa.
ja taas weetuilua. mielestäni aloitukseni oli asiallinen. mutaa eipä haittaa. viini lämmittää mieltä. ap
Vierailija kirjoitti:
ja taas weetuilua. mielestäni aloitukseni oli asiallinen. mutaa eipä haittaa. viini lämmittää mieltä. ap
Juo lisää.
muuten saiko espanjasta ilmaiseksi niitä reskue-koiria? näin olen kuullut. voisin adoptoida kamuksi sellaisen. ap
osaan myös sanoa uno servesa por favor :) aion opetella pari lausetta lisää että pärjään. ap
Vierailija kirjoitti:
osaan myös sanoa uno servesa por favor :) aion opetella pari lausetta lisää että pärjään. ap
Una cerveza
Vierailija kirjoitti:
muuten saiko espanjasta ilmaiseksi niitä reskue-koiria? näin olen kuullut. voisin adoptoida kamuksi sellaisen. ap
Pitäiskö saada oma elämänhallinta ensin kuntoon ennenkuin edes mietit mitään koiran hoitamista???!
Vierailija kirjoitti:
ihan muuta olen kaverilta kuullu! kuulemma kaunsita. aurinkoista ja viini on hyvää. halvin tönikkä 1euro. ei saa suomesta samaan hintaan!
Ei se kuravesi Suomessakaan paljon maksa.
haölvin tonikkä on joku 8euroa ja fukessa kuulemma euron. mielestäni aikas iso ero. ap
elämämi on hyvässä hallinnassa. ei kuka vaan ulkomaille muuta. :) ap
Oispa kivaa jos vois muuttaa fugeen joskus syksyllä ja tulis vapuksi takas. Talven lohduttomuus jäis kokematta niin pikkusen eri mielin sujuis elämän askeleet.