Muutto fuengirolaa (fukkeen)? Komemuksia?
Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)
Kommentit (72)
Paljon homoja, oletko siksi muuttamassa sinne kaverisi perään?
Alkoholi, tuo päihteistä huonoin. Syy muuttaa ulkomaille sekin, euron viinitonkka.
Juu, toisille riittää elämän puitteiksi se, että on aurinkoista, on palmuja ja alkoholi on halpaa. Heitä kutsutaan luusereiksi, joita Aurinkorannikko on täynnä. Suurin osa kielitaidottomia ja alkoholisoituneita ja asuvat jossain rupuisissa kämpissä mitä ei Suomessa hyväksyttäisi asumiskäyttöön. Mut ei se mitään kun brenkku on hei halpaa ja Suomi-räkälät lähellä.
Vierailija kirjoitti:
one ole homo!!! ap
1 olee homoo? Ok, comprendo.
no onks tortsa sitten parempi ku fuhe? en jaksa mitään dissausta nyt ap
Halpaa kaljaa ja löytyy hk sinistä eli kaikki ok
Vierailija kirjoitti:
Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)
Miten monta kirjoitusvirhettä oikein saatkin noin lyhyeen aivopieruun mahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Fuge
Vierailija kirjoitti:
Halpaa kaljaa ja löytyy hk sinistä eli kaikki ok
Aa, si, cerveza es barato
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fuge
Buenos dias Fugge gamla gubbe.
Adio. ostin liput se on nyt menoa. kääkää kateelliset vaan suomeen hajoamaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Adio. ostin liput se on nyt menoa. kääkää kateelliset vaan suomeen hajoamaan. ap
Cuánto vale?
Jo on nopeeta liikkeet. Saitko edes sitä sun kaveria kii.. No samapa tuo kun halpa kalja odottaa
en saannu, mut pärjään kyl oitekkin. kohta palmujen alle juomaan viiniä. adio. ap
Onko tuo si ainut sana mitä osaat espanjaa?
Ja näköjään adio 😏 vahvalla kielitaidolla reissuun
nii ap siis