Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto fuengirolaa (fukkeen)? Komemuksia?

Vierailija
24.04.2018 |

Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos sillan alle. Eikä mua huvita nyt avata rahajuttuja. Kysyin vaan matkakokemuksia. kiitos!  ja juu miks ei jos winkku ja bisse on halpaa. säätyis rahaa paljon kuussa. oliko se tortsa lähellä fukee? ap

Estrella dam, grande bien cerveza, es barato si.

Vierailija
22/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos sillan alle. Eikä mua huvita nyt avata rahajuttuja. Kysyin vaan matkakokemuksia. kiitos!  ja juu miks ei jos winkku ja bisse on halpaa. säätyis rahaa paljon kuussa. oliko se tortsa lähellä fukee? ap

Tortsa on fugeeeeen ja malagaaaaaan puolivälissä. Itseasiassa se on malagaaaaaassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä muuten muita hyviä mestoja tauskibaarin lisäksi? ap

Vierailija
24/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset menee kyllä provoon halpaan helposti!

Vierailija
25/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan nistien, oman elämänsä yrittäjien ja veropakolaisten joukkoon, uskon että viihdyt. 

Vierailija
26/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko siellä muuten muita hyviä mestoja tauskibaarin lisäksi? ap

Donde esta cerveceria tauski por favor.

Vierailija
27/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään provo. kysyn nyt vain kokemuksia. itsellä niitä on hyvin vähän matkustelusta ylipäänsä. ap

Vierailija
28/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitoksia kaikista vastauksista. vielä kaipailisin vinkkejä hyviin suomibubeihin fugeeen tai tortsaan ap

Vierailija
29/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta kiitoksia kaikista vastauksista. vielä kaipailisin vinkkejä hyviin suomibubeihin fugeeen tai tortsaan ap

Cómo te llamas? Aquí se habla español

Vierailija
30/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

si. ap

Vierailija
31/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubeihin

Vierailija
32/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan elämänkoululainen hankkimaan niitä komemuksia sinne ihan rauhassa. Juuri sopivan juntti paikka sinulle. Ei muuta kuin Crocsit ja vyölaukku mukaan ja menoksi.

Vierailija
33/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vaan en käytä corcseja tai vyölaukkua. Bisse ja viini kyllä maistuu, niinkuin paikallisillekin. minäpä todrellakin menen sinne niin ei tarvitse katella enään kateellisia suomalaisia!

Vierailija
34/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis

Vierailija
35/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano terkkuja tamperelaiselle Johanna V:lle, joka vuokraa lomakämppäänsä pimeästi suomalaisille. Samanlaisia luusereita koko paikka täynnä.

Vierailija
36/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta muiden vuokraasit. kiitos vinkistä. saatanpa vuokrata häneltä!

Vierailija
37/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No talvisin on koleaa, sisätiloissa jopa kylmä. Suomijuntteja täynnä, lähinnä alkoholisoituneita vanhuksia ja sisäpiiriläisiä. Paikallinen koulu ankeahko. Ei viihdy normi-ihminen kauaa, Suomi kutsuu.

Vierailija
38/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anteeksi vaan en käytä corcseja tai vyölaukkua. Bisse ja viini kyllä maistuu, niinkuin paikallisillekin. minäpä todrellakin menen sinne niin ei tarvitse katella enään kateellisia suomalaisia!

No kultapieni, suomalaisia se läävä juuri on täynnä - alkoholisoituneita ja elämäänsä paossa olevia juntteja ja luusereita.

Vierailija
39/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Miksulta ja Jereltä

Vierailija
40/72 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muuta olen kaverilta kuullu! kuulemma kaunsita. aurinkoista ja viini on hyvää. halvin tönikkä 1euro. ei saa suomesta samaan hintaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi