Muutto fuengirolaa (fukkeen)? Komemuksia?
Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos sillan alle. Eikä mua huvita nyt avata rahajuttuja. Kysyin vaan matkakokemuksia. kiitos! ja juu miks ei jos winkku ja bisse on halpaa. säätyis rahaa paljon kuussa. oliko se tortsa lähellä fukee? ap
Tortsa on fugeeeeen ja malagaaaaaan puolivälissä. Itseasiassa se on malagaaaaaassa
onko siellä muuten muita hyviä mestoja tauskibaarin lisäksi? ap
Ihmiset menee kyllä provoon halpaan helposti!
Sinne vaan nistien, oman elämänsä yrittäjien ja veropakolaisten joukkoon, uskon että viihdyt.
Vierailija kirjoitti:
onko siellä muuten muita hyviä mestoja tauskibaarin lisäksi? ap
Donde esta cerveceria tauski por favor.
en ole mikään provo. kysyn nyt vain kokemuksia. itsellä niitä on hyvin vähän matkustelusta ylipäänsä. ap
mutta kiitoksia kaikista vastauksista. vielä kaipailisin vinkkejä hyviin suomibubeihin fugeeen tai tortsaan ap
Vierailija kirjoitti:
mutta kiitoksia kaikista vastauksista. vielä kaipailisin vinkkejä hyviin suomibubeihin fugeeen tai tortsaan ap
Cómo te llamas? Aquí se habla español
Vierailija kirjoitti:
Pubeihin
Mene vaan elämänkoululainen hankkimaan niitä komemuksia sinne ihan rauhassa. Juuri sopivan juntti paikka sinulle. Ei muuta kuin Crocsit ja vyölaukku mukaan ja menoksi.
anteeksi vaan en käytä corcseja tai vyölaukkua. Bisse ja viini kyllä maistuu, niinkuin paikallisillekin. minäpä todrellakin menen sinne niin ei tarvitse katella enään kateellisia suomalaisia!
Sano terkkuja tamperelaiselle Johanna V:lle, joka vuokraa lomakämppäänsä pimeästi suomalaisille. Samanlaisia luusereita koko paikka täynnä.
ei mua kiinnosta muiden vuokraasit. kiitos vinkistä. saatanpa vuokrata häneltä!
No talvisin on koleaa, sisätiloissa jopa kylmä. Suomijuntteja täynnä, lähinnä alkoholisoituneita vanhuksia ja sisäpiiriläisiä. Paikallinen koulu ankeahko. Ei viihdy normi-ihminen kauaa, Suomi kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
anteeksi vaan en käytä corcseja tai vyölaukkua. Bisse ja viini kyllä maistuu, niinkuin paikallisillekin. minäpä todrellakin menen sinne niin ei tarvitse katella enään kateellisia suomalaisia!
No kultapieni, suomalaisia se läävä juuri on täynnä - alkoholisoituneita ja elämäänsä paossa olevia juntteja ja luusereita.
ihan muuta olen kaverilta kuullu! kuulemma kaunsita. aurinkoista ja viini on hyvää. halvin tönikkä 1euro. ei saa suomesta samaan hintaan!
Estrella dam, grande bien cerveza, es barato si.