Muutto fuengirolaa (fukkeen)? Komemuksia?
Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Olen mahdollisesti muuttamassa fuengirolaan eli fukkeen kaverin perässä ja kysyisin onko muilla kokemuksia? Millainen ilmasto? Onko siellä hyvät menomestat. Olen kuullut että tauskibaarista saa ainakin lonkeroa? Pitääkö paikkaansa? :)
Fak jee. Sinne vaannpalmun alle dokaamaan.
Oot muuttamassa espanjan lämpöön ja mietit millainen ilmasto siel on😂 Pitäiskö sun kysellä kans siltä kaverilta vinkkejä?!
No kaveria saa vähän vaikeasti kiinni kun ei ole puhelinta. Pärjääkö siellä muuten suomella en jaksaisi opetella enkkuua tai espanjaa? ap
Vierailija kirjoitti:
Milk Train on siellä nykyään ykköspaikka, suosittelen sulle.
Tota joo.. Ei se kielitaito varmaan pahitteeksi olis..
Suomella pärjää ja kalja on halpaa, tervemenoa.
Opettele ensin oikeat nimitykset. Se on fuge.
Kaveri sanoi että se on fukke. okei fuge siis. ja juu halpa bisse maistuis kyllä. ap.
Vierailija kirjoitti:
Tortsa on parempi <3
Si, esta es torremolinos.
Oikeesti se o tsuge ja tartte mitään kieliä opetella tietenkään.
Muutaman kuukauden viihtyy. Sit samaa paskaa jos ei löydä mielekästä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tampion kannata muuttaa ulkomaille.
Ihanko ajattelit muuttaa vaan halvan bissen vuoksi? :D Millä aattelit elää? Ja missä? Tai joo, tuossa yhden sillan alla on kyllä porukkaa, ehkä aattelit liittyä seuraan.
Ei kiitos sillan alle. Eikä mua huvita nyt avata rahajuttuja. Kysyin vaan matkakokemuksia. kiitos! ja juu miks ei jos winkku ja bisse on halpaa. säätyis rahaa paljon kuussa. oliko se tortsa lähellä fukee? ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos sillan alle. Eikä mua huvita nyt avata rahajuttuja. Kysyin vaan matkakokemuksia. kiitos! ja juu miks ei jos winkku ja bisse on halpaa. säätyis rahaa paljon kuussa. oliko se tortsa lähellä fukee? ap
Fugee.
Fukke?? :D