Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkani on 2720 euroa. Pärjäisitkö sinä sillä?

Vierailija
24.04.2018 |

Kollegat valittaa jatkuvasti huonoa palkkaa, kun ei riitä mihinkään. Meillä kaikilla on suunnilleen sama palkka, itsellä bruttona tarkalleen 2720 euroa ja pärjään tosi hyvin, säästöönkin jää.

Pärjäisitkö sinä tuolla palkalla vai loppuisiko kesken kuuta?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pärjäisin. Pakollisten menojen jälkeen jäisi yli 2000e käteen, nykyään jää ehkä 30e joten olisi aika luksusta mulle.

Vierailija
2/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin ruhtinaallisesti tällä vuokralla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella tyytyväinen tuohon palkkaan ja tulisin kyllä toimeen.

Vierailija
4/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutama satanen enemmän ja sama juttu, työkaverit samoilla palkoilla valittelevat ettei raha riitä mihinkään. Mulla riittää oikein hyvin, säästöönkin jää joka kuukausi sen kummemmin pinnistelemättä. Toiset taas valittelevat, ettei säästöön saa mitään ja tili on aina tyhjä ennen palkkapäivää.

Vierailija
5/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan eläisi leveästi.

Vierailija
6/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on netto? Se elääkö tuolla palkalla riippuu monista asioista esim. perheen koosta, asuinpaikasta, lainoista ym. ym. Minä eläisin ja varmasti saisin hiukan säästöönkin.

Vierailija
7/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pärjäisin. Pakollisten menojen jälkeen jäisi yli 2000e käteen, nykyään jää ehkä 30e joten olisi aika luksusta mulle.

Taisi mennä netto ja brutto sekaisin.

Vierailija
8/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en nykysillä menoilla. Tienaan 4800 euroa kuussa ja olen mm. hankkinut asunnon ja auton nykyisten tulojeni mukaan. 

Mutta jos olisi pakko, niin toki pystyisin laskemaan elintasoani niin että tuolla pärjäisin. Täytyisi muuttaa halvempaan asuntoon nyt heti alkuun, ja uuden auton lainanlyhennykset myös voisivat olla liikaa, voisi tarvia autokin vaihtaa halvempaan.

Vierailija
9/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pärjäisin.

Nyt olen kolme vuotta saanut 518 euroa kuussa ja silläkin pärjää, nimenomaan pärjää mutta köyhää ja puutteellista on elämä.

Aikoinani parikymmentä vuotta työelämässä ollessani palkka oli aina alle 2000 euroa brutto ja hyvin pärjäsin, ikinä ei tilit tyhjentynyt kuukauden aikana ja rahaa riitti vaikka mihin.

Vierailija
10/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma palkkani kolminkertainen, mutta tuollakin pärjäisin mainiosti ja säästöönkin jäisi reilusti- menot todella pienet. Oma talo, vanha auto ym.

Vierailija
11/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heleposti.

Vierailija
12/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi. Saan nettonakin enemmän.

Kysymyksesi on hoopo, koska se riippuu ihan menoista, mikä tulotaso riittää.

Vierailija
13/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjään paljon, paljon vähemmällä. En nosta tt-tukea. 

Vierailija
14/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on netto? Se elääkö tuolla palkalla riippuu monista asioista esim. perheen koosta, asuinpaikasta, lainoista ym. ym. Minä eläisin ja varmasti saisin hiukan säästöönkin.

Netto on noin 2000 e kk. Ap

Vierailija
15/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin pärjäisin, mutta perhettä en tuolla summalla elättäisi.

Vierailija
16/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä netto ja brutto sekaisin.

No joo, en lukenut aloitusviestiä kokonaan.

Vierailija
17/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinelävänä velattomassa asunnossa pärjään tuollaisella palkalla, jos vielä olisi samanpalkkainen jakamassa kuluja, niin eiköhän tuota pärjäisi loistavasti.

Mitään luksusta elämässä ei kuitenkaan ole ja jos olisi lapsia tai isommat asumiskulut, tiukkaa olisi.

Vierailija
18/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä elämäntyylillä minulla jäisi tuosta 2300 euroa säästöön joka kuukausi. Voimia kollegoillesi.

Vierailija
19/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisi tietysti, mutta samaa elintasoa en voisi ylläpitää tai vaihtoehtoisesti säästää yhtä paljon. Nyt brutto 3400, säästöön menee kuukausittain 500e.

Vierailija
20/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan näppiin nettona n.1200 ekeä ja se riittää mulle ihan hyvin.

Oma talo on ja pari autoa, kaikki velattomia.

muutenkin pienet menot.

En mä tee kyllä paljon enää töitäkään.