Naimisissa oleva ex-tyttöystäväni laittoi minulle viestiä ja kyseli kuulumisia. Itsekin olen naimisissa.
Onko tällainen ihan viatonta kuulumisten kyselyä vai mikähän on takana. Ei kertonut itsestään mitään. Olemme eronneet todella kauan sitten jo.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei laittanut
Ai. En kyllä ennen ole nähnyt harhoja.
Minun eronnut ex tyttöystävä laittoi viestiä myös ja kyseli kuulumisia. Halusi tulla käymään ja sanoi että on yksinäinen. Käytin hyväksi sen mielentilaa ja panon sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minun eronnut ex tyttöystävä laittoi viestiä myös ja kyseli kuulumisia. Halusi tulla käymään ja sanoi että on yksinäinen. Käytin hyväksi sen mielentilaa ja panon sitä.
Pelottaako että kostaa sulle. Ei ehkä heti, mutta...
Kyseli kuulumisia. Ei tuo nyt tarkoita mitään.
No mitä vastasit vai ootko niin nössö ettet uskalla.
En usko että kysyi. Jauhat paskaas
Vierailija kirjoitti:
Kyseli kuulumisia. Ei tuo nyt tarkoita mitään.
Minäkin olen tehnyt tätä. Jotkut ovat vaan niin itteään täynnä etteivät vastaa. Antavat jollekin yksittäiselle viestille niin suuren merkityksen.
Mitä sitten? Minun eno ollut kuukausittain yhteydessä hänen ex-tyttöystäväänsä jo jotain 40 vuotta. Itse on ollut naimisissa yli 30 vuotta ja kasvattanut 3 lasta ja päästänyt maailmalle ne siinä ajassa.
Olen minä joskus kysynyt jonkun kuulumisia ja toisin päinkin on kysytty. Toinen on tullut jostain mieleen ja siitä tullut ajatus. Musta on ainakin kiva tietää, että vanhoilla tutuilla on kaikki hyvin. Ihana kuulla jos joku on saanut lapsia tms. Elämä jatkuu. Näihin ei tule muuten pidettyä yhteyttä eikä näe missään.
Testaat sitä sanomalla, että nykyinen ei tykkää niellä.
Uskoisin, että viatonta. Minäkin välillä mietin entisiä kumppaneitani ihan pelkällä uteliaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Äh, ei me oltu oikeasti erottu. Olin kyllä yksinäinen ja vi*tuuntunut kun mieheni lähti poikien reissuun ja siksi tulin luoksesi. Et sinä minua mitään käyttänyt, tulin ihan sitä varten luoksesi kun en viitsinyt baariin lähteä, ajattelin että se kantautuu mieheni korviin. Mutta hän sai tämän vierailuni luonasi selville ja on nyt aika raivona. Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että viatonta. Minäkin välillä mietin entisiä kumppaneitani ihan pelkällä uteliaisuudella.
Sama. Ihan uteliaisuuttani olen kysynyt kuulumisia.
Ei laittanut