Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen kanssa ja vaimo otti yhteyttä

Vierailija
24.04.2018 |

Kyseessä ei siis ole mikään viime viikonlopun tapahtuma, vaan 10 vuotta sitten tapahtunut känninen yhden yön juttu. Vasta myöhemmin sain tietää, että tämä mies oli muutama viikko aiemmin mennyt naimisiin. Hänellä ei ollut sormuksia tai mitään silloin. Olin itse n. 20- vuotias sinkku silloin ja tämä mies reilu 10 vuotta vanhempi.

Tässä n. 10 vuoden aikana mies on useampaan otteeseen, esim. parin vuoden välein ottanut Facebookissa yhteyttä. Lähinnä jotakin "Moi!" En ole ikinä näihin huhuiluihin vastannut mitään tai ylipäätään reagoinut mitenkään. En ylipäätään tiedä mistä hän on alunperin saanut nimeni tai, kuinka epätoivoinen pitää olla, että kaivaa jonkun yhden illan- jutun Facebookista ja vielä ottaa tähän 10 vuoden ajanjaksolla yhteyttä. (Varsinkin naimisissa olevana.) Jokin aika sitten muutaman vuoden tauon jälkeen taas hän laittoi taas Facebookissa viestiä. En olisi oikeastaan edes tästä nimestä muistanut mutta profiilistaan näin, että tästä samasta miehestä kyse. Kysyin mitä asiaa hänellä mahdollisesti on, ja tyyppi sitten selosti, kuinka kivaa meillä aikanaan oli ja, josko haluaisin tulla hänen kanssaan tulla mahdollisesti jollekin matkalle tms. (!?) Samalla siis, kun taustakuvanaan on perheestään kuva. Tämä oli myöhään illalla lähetetty ja laitoin kännin piikkiin mutta vastasin, että yhteydenotot tuntuvat aika epämiellyttäviltä, sen jälkeen vastasi jotakin mutta muuten ei ole enää lähetellyt mitään, eikä toivottavasti lähetäkään.

Kunnes sitten sain vastikään tämän miehen vaimolta Facebookissa viestin, jossa hän kertoo tietävänsä miehen pettäneen mun kanssa ja voinko kertoa mitä on tapahtunut.
Olin jokseenkin pöyristynyt tästä viestistä, kun koin silloin 10 vuotta sitten itse olevani uhri, 20- vuotiaana itselläni oli oikeastaan vasta ensimmäisiä kokeiluja kenenkään miehen kanssa ja sitten kohdalle osuikin tämmöinen tapaus. Tuskinpa tämä nainen mua syyllistäisi. Lähinnä enemmänkin, että ajatuksena tuntuu erittäin kiusalliselta ja suorastaan ällöttävältä ylipäätään muistella jotakin 10 vuoden takaista kännistä yhdenillan juttua, saatikka, että tekisin sen jonkun kyseisen henkilön vaimon kanssa. Nämä molemmat henkilöt ovat itselleni täysin tuntemattomia mutta Facebookin perusteella meillä on tämän naisen kanssa yhteisiä kavereita ja eräs ei-niin läheinen kaveri on kommentoinut tämän naisen seinälle jotakin. Ajatus siitä, että lähettäisin viestiä tälle naiselle mitä on tapahtunut ja kenties hän kailottaisi tätä ympäri kaveriporukkaansa, kääntäen esim. niin, että olen itse jahdannut tätä miestä. En tiedä, kuulostaa sekopäiseltä mutta en haluaisi sekaantua tähän ja siksi mietin, etten vastaa tälle naiselle mitään. Ainut on, jos tämä mies on esim. valehdellut, että tämä yhden illan juttu oli vastikään, eikä 10 vuotta sitten häidensä jälkeen niin se vaikuttaa jo itseenikin, kun olen ollut jo pitkään suhteessa. Mitä tekisitte, jättäisittekö kokonaan vastaamatta?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kokonaan vastaamatta. 

Vierailija
2/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelin. Ei asia mielestäni kuulu minulle. 

Vierailija
4/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelin. Ei asia mielestäni kuulu minulle. 

Mielestäni paras ratkaisu on tosiaan vain jättää vastaamatta. Ei kannata sanoa mitään, että "en tiedä mistä puhut" tai "ei pidä paikkaansa", koska se ei olisi totta ja voisi jotain kautta tulla todistetuksi. Kun ei vaan vastaa mitään, niin minkä sille kukaan voi. 

Vierailija
5/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja vaimo hoitakoot keskenään omat ongelmansa. Toivottavasti se vaimo tietää, että tapauksesta on jo 10 vuotta.

Minunkin miehelläni on ollut panoja joskus nuorempana, mutta ei tulis mieleenkään ottaa heihin mitään yhteyttä. Oli ja meni.

Vierailija
6/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin kerran tietämättäni kolmas pyörä ja se selvisi kun miehen toinen  nainen otti facessa yhteyttä. Vastasin ja kiitin tiedosta ja kerroin, että en ollut näistä miehen muista kuvioista tietoinen. En tuntenut tarvetta selitellä muuta, eikä tämän toinen nainenkaan ollut sitten enää yhteydessä. Varmaan vaan kaikista osapuolista kiva tietää, mistä on ollut kyse. Uskoisin että näin vaimokin tapauksessasi ajattelee. Varmaan haluaa tietää oliko kertaluontoinen tapaus vai jatkuuko edelleen.

Vierailija
7/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Et vastaa ja nainen kailottaa kaikille pettämisestä siitä näkökulmasta mitä mies kertonut

2. Et vastaa ja nainen pommittaa viesteillä kunnes kyllästyy

3. Vastaat totuudenmukaisesti, väittää valehtelijaksi ja kailottaa pettämisestä kaikille

4. Vastaat totuudenmukaisesti, ja nainen jättää sinut rauhaan

Menee arpomiseksi mitä käy

Vierailija
8/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,  ajattelen samoin.  Jos jotain koomista pitää löytää niin ehkä vähän huvittaviakin nämä miehen yhteydenotot. Ikään kuin olisin 3-kymppisenä se sama ihminen kuin 20- vuotiaana. Ihan jo kropankin puolesta: Viitaten siis siihen, että hän yhdessä kommentissa mm. ylisti itseäni. Eiköhän hän tosin tee samaa muillekin ja katsoo kuka koukkuun tarttuu. Ap

Vierailija
9/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin kerran tietämättäni kolmas pyörä ja se selvisi kun miehen toinen  nainen otti facessa yhteyttä. Vastasin ja kiitin tiedosta ja kerroin, että en ollut näistä miehen muista kuvioista tietoinen. En tuntenut tarvetta selitellä muuta, eikä tämän toinen nainenkaan ollut sitten enää yhteydessä. Varmaan vaan kaikista osapuolista kiva tietää, mistä on ollut kyse. Uskoisin että näin vaimokin tapauksessasi ajattelee. Varmaan haluaa tietää oliko kertaluontoinen tapaus vai jatkuuko edelleen.

Kyllä mielestäni siihen omaan mieheen pitää sen verran pystyä luottamaan, että tämä kertoo totuuden. Tässä tapauksessa luottaisi siis enemmän tuntemattomaan henkilöön. Selkeästikään molemminpuolinen luottamus nyt ei ihan heillä ole kunnossa. Ap 

Vierailija
10/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan friikki, mutta luultavasti pyytäisin soittamaan, ja kertoisin puhelimessa mitä on tapahtunut. En kirjoittaisi mitään, koska sitä voidaan aina lainata tai pahimmassa tapauksessa laittaa sellaisena eteenpäin.

Miksikö kertoisin? Koska itseä on petetty, ja olisin silloin halunut tietää totuuden sen sijaan, että jouduin kuvittelemaan sen kaikki mahdolliset variaatiot. Oli aika hajottavaa aikaa.

Jos vaimo pyytää vain kertomaan versiosi, kuulostaa sille, ettet ainakaan lähtökohtaisesti ole saamassa paskalastia niskaasi. Mihin se sitten lopulta kääntyy, on vaikeampi sanoa. Joten teet kuten parhaaksi näet.

Vierailija
11/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole Facebookissa mutta eikö siellä pysty blokkaamaan ei-toivotut henkilöt? Eli blokkaisin molemmat enkä vastaisi mitään.

Vierailija
12/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaus oli kertaluonteinen ja tapahtui yli 10 vuotta sitten. En tiennyt miehen olevan varattu saati naimisissa. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa häntä kohtaan enkä mielelläni muistele tällaisia."

Vierailija
13/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan friikki, mutta luultavasti pyytäisin soittamaan, ja kertoisin puhelimessa mitä on tapahtunut. En kirjoittaisi mitään, koska sitä voidaan aina lainata tai pahimmassa tapauksessa laittaa sellaisena eteenpäin.

Miksikö kertoisin? Koska itseä on petetty, ja olisin silloin halunut tietää totuuden sen sijaan, että jouduin kuvittelemaan sen kaikki mahdolliset variaatiot. Oli aika hajottavaa aikaa.

Jos vaimo pyytää vain kertomaan versiosi, kuulostaa sille, ettet ainakaan lähtökohtaisesti ole saamassa paskalastia niskaasi. Mihin se sitten lopulta kääntyy, on vaikeampi sanoa. Joten teet kuten parhaaksi näet.

Tuntuu vaan niin absurdilta ajatukselta, että jonkun 10 vuoden takaisin kännityypin vaimon kanssa juttelisin mitä joskus baarin jälkeen on tapahtunut. En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä haen takaa mutta olin silloin 20- vuotiaana ensimmäisiä kertoja baarissa ja silloin tuli välillä aika railakkaasti juhlittua. Ikään kuin selostaisin jonkun toisen tekemisiä, niin vieraalta koko touhu tuntuu nykyään.  Toiseksi suoraan sanottuna en tästä tapauksesta juurikaan edes muista mitään. Ap 

Vierailija
14/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy muistamattomaksi? Sano, että sinulla on ollut joku yhden illan juttu joskus kauan sitten, mutta ei ole enää vuosiin ollut, mutta et muista nimiä valitettavasti enkä ole ainakaan tietoisesti ollut varattujen kanssa.

Vierailija
15/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva. Yrittää saada vaimoaan mustasukkaiseksi jostain syystä.

Vierailija
16/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Et vastaa ja nainen kailottaa kaikille pettämisestä siitä näkökulmasta mitä mies kertonut

3. Vastaat totuudenmukaisesti, väittää valehtelijaksi ja kailottaa pettämisestä kaikille

Ei tän nyt näin vaikeeta pitäisi olla... Eikö ole aika todennäköistä, että vaihtoehto 4 toteutuu?

Ap, lyhyt selkeä vastaus paras. Kerrot, että olet noin 10 v sitten viettänyt yhden yön miehen kanssa, ei sormusta, ei tietoa parisuhteesta. Eikä mitään kiinnostusta sen jälkeen. That's it.

Vierailija
17/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tän nyt näin vaikeeta pitäisi olla... Eikö ole aika todennäköistä, että vaihtoehto 4 toteutuu?

Ap, lyhyt selkeä vastaus paras. Kerro napakasti selittelemättä kuten kerroit meillekin ja That's it.

Vierailija
18/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on keski-iän kriisi, ja hakee jotain jännitystä elämäänsä (draamaa). Vastaisin erittäin veemäisen vastauksen miehelle, naiselle kohteliaasti ja kertoisin sille miten tilanne meni. Sen jälkeen blokkaisin molemmat. Toihan on melkeinpä häiriöintiä heiltä sinua kohtaan, et tunne kumpaakaan. Kyllä ihmiset on näköjään sekaisin.

Vierailija
19/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, lyhyt selkeä vastaus paras. Kerro napakasti selittelemättä kuten kerroit meillekin ja That's it.

Päätin toimia itsekeskeisesti ja mahdollisesti omaa etuani ajatellen, enkä vastaa tälle naiselle mitään. Tarkemmin kun mietin koko asiaa niin en edes muista tarkasti mitä on tapahtunut, joten tätä on turha lähteä selittämään. Toisaalta myöskän mielestäni 20- vuotiaan sinkun asiat ei kuulu kenellekään tuntemattomalle naiselle. Jos heti häiden jälkeinen pettäminen tulee 10 vuoden päästä vasta ilmi niin suhde tuskin kovin hyvissä kantimissa on. Silloin on aivan sama onko toinen osapuoli ollut Pirkko vai Maija, vaan se on asia joka heidän pitää itse selvittää. Ap

Vierailija
20/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin tapauksesta olevan 10 vuotta, enkä siksi halua sitä sen enempää muistella. Jos vaimo sitten vielä laittaisi viestiä, en vastaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä