Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen kanssa ja vaimo otti yhteyttä

Vierailija
24.04.2018 |

Kyseessä ei siis ole mikään viime viikonlopun tapahtuma, vaan 10 vuotta sitten tapahtunut känninen yhden yön juttu. Vasta myöhemmin sain tietää, että tämä mies oli muutama viikko aiemmin mennyt naimisiin. Hänellä ei ollut sormuksia tai mitään silloin. Olin itse n. 20- vuotias sinkku silloin ja tämä mies reilu 10 vuotta vanhempi.

Tässä n. 10 vuoden aikana mies on useampaan otteeseen, esim. parin vuoden välein ottanut Facebookissa yhteyttä. Lähinnä jotakin "Moi!" En ole ikinä näihin huhuiluihin vastannut mitään tai ylipäätään reagoinut mitenkään. En ylipäätään tiedä mistä hän on alunperin saanut nimeni tai, kuinka epätoivoinen pitää olla, että kaivaa jonkun yhden illan- jutun Facebookista ja vielä ottaa tähän 10 vuoden ajanjaksolla yhteyttä. (Varsinkin naimisissa olevana.) Jokin aika sitten muutaman vuoden tauon jälkeen taas hän laittoi taas Facebookissa viestiä. En olisi oikeastaan edes tästä nimestä muistanut mutta profiilistaan näin, että tästä samasta miehestä kyse. Kysyin mitä asiaa hänellä mahdollisesti on, ja tyyppi sitten selosti, kuinka kivaa meillä aikanaan oli ja, josko haluaisin tulla hänen kanssaan tulla mahdollisesti jollekin matkalle tms. (!?) Samalla siis, kun taustakuvanaan on perheestään kuva. Tämä oli myöhään illalla lähetetty ja laitoin kännin piikkiin mutta vastasin, että yhteydenotot tuntuvat aika epämiellyttäviltä, sen jälkeen vastasi jotakin mutta muuten ei ole enää lähetellyt mitään, eikä toivottavasti lähetäkään.

Kunnes sitten sain vastikään tämän miehen vaimolta Facebookissa viestin, jossa hän kertoo tietävänsä miehen pettäneen mun kanssa ja voinko kertoa mitä on tapahtunut.
Olin jokseenkin pöyristynyt tästä viestistä, kun koin silloin 10 vuotta sitten itse olevani uhri, 20- vuotiaana itselläni oli oikeastaan vasta ensimmäisiä kokeiluja kenenkään miehen kanssa ja sitten kohdalle osuikin tämmöinen tapaus. Tuskinpa tämä nainen mua syyllistäisi. Lähinnä enemmänkin, että ajatuksena tuntuu erittäin kiusalliselta ja suorastaan ällöttävältä ylipäätään muistella jotakin 10 vuoden takaista kännistä yhdenillan juttua, saatikka, että tekisin sen jonkun kyseisen henkilön vaimon kanssa. Nämä molemmat henkilöt ovat itselleni täysin tuntemattomia mutta Facebookin perusteella meillä on tämän naisen kanssa yhteisiä kavereita ja eräs ei-niin läheinen kaveri on kommentoinut tämän naisen seinälle jotakin. Ajatus siitä, että lähettäisin viestiä tälle naiselle mitä on tapahtunut ja kenties hän kailottaisi tätä ympäri kaveriporukkaansa, kääntäen esim. niin, että olen itse jahdannut tätä miestä. En tiedä, kuulostaa sekopäiseltä mutta en haluaisi sekaantua tähän ja siksi mietin, etten vastaa tälle naiselle mitään. Ainut on, jos tämä mies on esim. valehdellut, että tämä yhden illan juttu oli vastikään, eikä 10 vuotta sitten häidensä jälkeen niin se vaikuttaa jo itseenikin, kun olen ollut jo pitkään suhteessa. Mitä tekisitte, jättäisittekö kokonaan vastaamatta?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan friikki, mutta luultavasti pyytäisin soittamaan, ja kertoisin puhelimessa mitä on tapahtunut. En kirjoittaisi mitään, koska sitä voidaan aina lainata tai pahimmassa tapauksessa laittaa sellaisena eteenpäin.

Miksikö kertoisin? Koska itseä on petetty, ja olisin silloin halunut tietää totuuden sen sijaan, että jouduin kuvittelemaan sen kaikki mahdolliset variaatiot. Oli aika hajottavaa aikaa.

Jos vaimo pyytää vain kertomaan versiosi, kuulostaa sille, ettet ainakaan lähtökohtaisesti ole saamassa paskalastia niskaasi. Mihin se sitten lopulta kääntyy, on vaikeampi sanoa. Joten teet kuten parhaaksi näet.

Missään nimessä et lähde soittelemaan. Sitten se juttu vasta kummaksi muuttuu, monella tavalla.  Nainen ensinnäkn näkee numerosi, ja jos on joku sekopää, saattaa olla pian ovesi takana. Puheesi saattaa muutenkin tulkita tai vääristellä omalla tavallaan. Sinuna en reagoisi yhtään mitenkään, ei tämä ole sen arvoinen juttu. Unohda ja mene eteenpäin.

No kyllähän ne puhelinnumerot ja osoitteet löytyy ihan fonectalta &co jos niitä joku haluaa selvitellä. Ja tässä tapauksessa ollaan facessa, yhteisiä tuttuja, niin ei ole vaikeeta saada selville jos oikein ahdistaa. Että siinä mielessä ei kannata antaa mitään, ja toivoa samalla, että petetty luovuttaa.

Vastaajana oli siis se friikki.

Vierailija
42/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ymmärrä miksi ei voisi vastata lyhyesti, että kymmenisen vuotta sitten on saattanut yhteinen yö olla. Ja enempää ei kiinnosta niin vanhoja asioita muistella. Jos tulee lisäkyselyitä siitä huolimatta, niin blokkia vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se nainen lukee av:tä niin voi lukea täältä sitten sun version :D

Vierailija
44/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari41 kirjoitti:

Jos olet 20 vuotiaana jakanut toosaa vanhemmalle kundille, ihan turha sössöttää siinä että olit nuori, viaton ja viettelyksen uhri.

Kaikki eivät ole saaneet varoitussaarnaa vanhempien miesten kanssa pelehtimisestä. Jos on yhtään menevämpi, saa kantapään kautta kyllä oppia näistä jutuista. Itselle homma alkoi valjeta vasta kun vierestä pääsi kuuntelemaan, kuinka neljännellä kymmenellä oleva mies retosteli rakkausjutuillaan teinien kanssa, vaikka itsekin ollut moisessa mukana teiniosapuolena. Ei voi tietää ennen kuin tietää. Terveisin ei-ap

Mitä tarkoitat kantapään kautta oppimisella? Toki nyt ymmärrän sen, että reilu 3-kymppinen on suuremmalla todennäköisyydellä parisuhteessa tai naimisissa kuin 20- vuotias.  Ja kolmekymppisellä nuoremman kanssa oleilu voi olla enemmän sulka hattuun- mentaliteettia. Mutta kyllähän niitä törkeitä tyyppejä löytyy jokaisesta ikäluokasta. Eikä 2- kymppinen sentään nyt mikään teini ole. Ap

Vierailija
45/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsisti ja jättää viestit vaimon näkösälle.

Vierailija
46/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä ymmärrä miksi ei voisi vastata lyhyesti, että kymmenisen vuotta sitten on saattanut yhteinen yö olla. Ja enempää ei kiinnosta niin vanhoja asioita muistella. Jos tulee lisäkyselyitä siitä huolimatta, niin blokkia vain.

Koska en tiedä miten tuntematon ihminen tähän reagoi. Voihan olla ettei itsekään usko tapahtunutta ja vasta "tunnustettuani" ymmärtää. En halua olla se, joka on kertomassa jonkun tuntemattoman ihmisen pettämisistä. Tuskinpa tämä nainen sen jälkeen voivottelisi, että, kuinka olen raukka, kun olen myös joutunut miehensä "huijaamaksi." Eiköhän siellä muakin sadateltaisi. Ties vaikka olisi jonkun yhteisen (fb-)kaverin kanssa liikkeellä viestin saatuaan. Varmaan asia hiukan paisuisi ja saattaisi vääristyä.   Ap 

Vierailija
47/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeammin olisit asiasta päässyt kun olisit tämän saman naputellut vaimolle siellä.

Ei sitä tarvitse hävetä jos kaveripiirissä sinusta puhuu sen jälkeen kun viestillä vastaisit. Itsehän olet puheet jo aiheuttanut, kyllä ne joka tapauksessa keskustelevat jos vaimo nyt epäilee. Nyt sulla olisi vain mahdollista korjata ne oikeaan suutaan "en tiennyt että oli varattu, ei merkinnyt minulle mitään, tuskin muistan tapahtunutta kunnolla".

Todennäköisimmin vaimo luulee, että tapaus on tuore. Ihan ymmärrettävää keski-iän kriiseilyä. Ihan inhimillisyydestä kyllä vastaisin, enkä vain blokkaisi. Kai hänellä on oikeus mielenrauhaan ja niin vähällä voisit sen hänelle tarjota?

Vierailija
48/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan noin vaikeaa vastata lyhyesti miten asia silloin meni? Sille vaimolle tämä on varmasti selvinnyt vasta nyt ja on ehkä raskas asia.

Vierailija
49/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut itse tuon vaimon tilanteessa. Toinen nainen vastasi minulle onneksi ja sain asian suhteen ”rauhan”

Kuvittele itsesi tuon naisen tilalle jos se auttaisi sinua ymmärtämään

Vierailija
50/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan friikki, mutta luultavasti pyytäisin soittamaan, ja kertoisin puhelimessa mitä on tapahtunut. En kirjoittaisi mitään, koska sitä voidaan aina lainata tai pahimmassa tapauksessa laittaa sellaisena eteenpäin.

Miksikö kertoisin? Koska itseä on petetty, ja olisin silloin halunut tietää totuuden sen sijaan, että jouduin kuvittelemaan sen kaikki mahdolliset variaatiot. Oli aika hajottavaa aikaa.

Jos vaimo pyytää vain kertomaan versiosi, kuulostaa sille, ettet ainakaan lähtökohtaisesti ole saamassa paskalastia niskaasi. Mihin se sitten lopulta kääntyy, on vaikeampi sanoa. Joten teet kuten parhaaksi näet.

Tuntuu vaan niin absurdilta ajatukselta, että jonkun 10 vuoden takaisin kännityypin vaimon kanssa juttelisin mitä joskus baarin jälkeen on tapahtunut. En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä haen takaa mutta olin silloin 20- vuotiaana ensimmäisiä kertoja baarissa ja silloin tuli välillä aika railakkaasti juhlittua. Ikään kuin selostaisin jonkun toisen tekemisiä, niin vieraalta koko touhu tuntuu nykyään.  Toiseksi suoraan sanottuna en tästä tapauksesta juurikaan edes muista mitään. Ap 

Et sinä ole mitään selityksiä edes velkaa hänelle. Vaimo selvittäköön nämä asiat miehensä kanssa, jos hän haluaa suhteessa jatkaa. Jos hän tarvitsee jotain selvityksiä toisilta naisilta, johtuu se siitä, koska hän ei luota omaan mieheensä. Siinä olisi jo hänen vastauksensa siihen, kannattaako suhdetta jatkaa vai ei. Jos luottamuksen rakentaminen on kolmannen osapuolen sanasta kiinni, niin aika hataralla pohjalla ollaan. 

No luottaisitko sinä? 😂

Ei nainen välttämättä halua jatkaa suhdetta, vaan tietää totuuden, että voi aloittaa asian käsittelyn mielessään.

Vierailija
51/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeammin olisit asiasta päässyt kun olisit tämän saman naputellut vaimolle siellä.

Ei sitä tarvitse hävetä jos kaveripiirissä sinusta puhuu sen jälkeen kun viestillä vastaisit. Itsehän olet puheet jo aiheuttanut, kyllä ne joka tapauksessa keskustelevat jos vaimo nyt epäilee. Nyt sulla olisi vain mahdollista korjata ne oikeaan suutaan "en tiennyt että oli varattu, ei merkinnyt minulle mitään, tuskin muistan tapahtunutta kunnolla".

Todennäköisimmin vaimo luulee, että tapaus on tuore. Ihan ymmärrettävää keski-iän kriiseilyä. Ihan inhimillisyydestä kyllä vastaisin, enkä vain blokkaisi. Kai hänellä on oikeus mielenrauhaan ja niin vähällä voisit sen hänelle tarjota?

Aika kohtuutonta sanoa, että itse olen puheet aiheuttanut. En ole ketään pettänyt, joten en ole myöskään velvoitettu 10 vuotta myöhemmin osallistumaan tuntemattoman pariskunnan avioriitaan. Eiköhän se ole tämä mies, joka on mahdolliset puheet aiheuttanut. Itse olen tässä kyllä ulkopuolinen henkilö. En kylä aio lähettää mitään "ei merkannut mitään." Miksi se tätä naista kiinnostaisi merkkasiko tämä tapahtuma itselleni jotakin vai ei. Eiköhän se ole ne miehen tunteet ja tekemiset se oleellinen juttu, eikä jonkun kännisen baarihoidon 10 vuoden takaa. Ap 

Vierailija
52/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä kömpelö provo kohta jatkuu, ja aloittaja kertoo sittenkin ottaneensa yhtettä ja jotakin kamalaa tapahtuu, ja mistä nyt kaikkitietävät mammat? Ja mammathan osaa neuvoa joka asiassa!

Vierailija
53/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi pitää enemmän yhtä. Miksi et voi lyhyesti vastata naiselle miten asia on? Voit sen jälkeen estää naisen ja miehen joka paikassa. Tuskin heistä kyllä enää kuulisitkaan

Vierailija
54/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vielä niitä yhteisiä FB kavereitakin... Joo, kaikki uskoo.

Vierailija
55/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako palvoa miesten nimiä kun heillä on näin paljon toisia naisia? Huutoa miten te eukot ette saa ikinä miestä tekemään mitään eteenne. Halvat patjat.

Missä miesten nimenvaihdot? Eikö yhteinen perhe kiinnosta?;) näköjään ei!

Vierailija
56/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi pitää enemmän yhtä. Miksi et voi lyhyesti vastata naiselle miten asia on? Voit sen jälkeen estää naisen ja miehen joka paikassa. Tuskin heistä kyllä enää kuulisitkaan

Ei mulla ole mitään tarvetta blokata ketään. Enemmän se herättää ärsytystä ja provosointia. En vain ihan ymmärrä tätä naisten välisen "solidaarisuuden" peräänkuuluttamista.  Eikö pariskunnan välinen solidaarisuus ole mitään. Ap

Vierailija
57/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on luultavasti lukenut miehen kännykkää ja nähnyt viestin, jossa mies muistelee mennyttä. Vaimo ei yhtään tiedä mitä ja milloin on tapahtunut, eikä halua kertoa miehelle että on vakoillut.

Vierailija
58/59 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei siis ole mikään viime viikonlopun tapahtuma, vaan 10 vuotta sitten tapahtunut känninen yhden yön juttu. Vasta myöhemmin sain tietää, että tämä mies oli muutama viikko aiemmin mennyt naimisiin. Hänellä ei ollut sormuksia tai mitään silloin. Olin itse n. 20- vuotias sinkku silloin ja tämä mies reilu 10 vuotta vanhempi.

Tässä n. 10 vuoden aikana mies on useampaan otteeseen, esim. parin vuoden välein ottanut Facebookissa yhteyttä. Lähinnä jotakin "Moi!" En ole ikinä näihin huhuiluihin vastannut mitään tai ylipäätään reagoinut mitenkään. En ylipäätään tiedä mistä hän on alunperin saanut nimeni tai, kuinka epätoivoinen pitää olla, että kaivaa jonkun yhden illan- jutun Facebookista ja vielä ottaa tähän 10 vuoden ajanjaksolla yhteyttä. (Varsinkin naimisissa olevana.) Jokin aika sitten muutaman vuoden tauon jälkeen taas hän laittoi taas Facebookissa viestiä. En olisi oikeastaan edes tästä nimestä muistanut mutta profiilistaan näin, että tästä samasta miehestä kyse. Kysyin mitä asiaa hänellä mahdollisesti on, ja tyyppi sitten selosti, kuinka kivaa meillä aikanaan oli ja, josko haluaisin tulla hänen kanssaan tulla mahdollisesti jollekin matkalle tms. (!?) Samalla siis, kun taustakuvanaan on perheestään kuva. Tämä oli myöhään illalla lähetetty ja laitoin kännin piikkiin mutta vastasin, että yhteydenotot tuntuvat aika epämiellyttäviltä, sen jälkeen vastasi jotakin mutta muuten ei ole enää lähetellyt mitään, eikä toivottavasti lähetäkään.

Kunnes sitten sain vastikään tämän miehen vaimolta Facebookissa viestin, jossa hän kertoo tietävänsä miehen pettäneen mun kanssa ja voinko kertoa mitä on tapahtunut.

Olin jokseenkin pöyristynyt tästä viestistä, kun koin silloin 10 vuotta sitten itse olevani uhri, 20- vuotiaana itselläni oli oikeastaan vasta ensimmäisiä kokeiluja kenenkään miehen kanssa ja sitten kohdalle osuikin tämmöinen tapaus. Tuskinpa tämä nainen mua syyllistäisi. Lähinnä enemmänkin, että ajatuksena tuntuu erittäin kiusalliselta ja suorastaan ällöttävältä ylipäätään muistella jotakin 10 vuoden takaista kännistä yhdenillan juttua, saatikka, että tekisin sen jonkun kyseisen henkilön vaimon kanssa. Nämä molemmat henkilöt ovat itselleni täysin tuntemattomia mutta Facebookin perusteella meillä on tämän naisen kanssa yhteisiä kavereita ja eräs ei-niin läheinen kaveri on kommentoinut tämän naisen seinälle jotakin. Ajatus siitä, että lähettäisin viestiä tälle naiselle mitä on tapahtunut ja kenties hän kailottaisi tätä ympäri kaveriporukkaansa, kääntäen esim. niin, että olen itse jahdannut tätä miestä. En tiedä, kuulostaa sekopäiseltä mutta en haluaisi sekaantua tähän ja siksi mietin, etten vastaa tälle naiselle mitään. Ainut on, jos tämä mies on esim. valehdellut, että tämä yhden illan juttu oli vastikään, eikä 10 vuotta sitten häidensä jälkeen niin se vaikuttaa jo itseenikin, kun olen ollut jo pitkään suhteessa. Mitä tekisitte, jättäisittekö kokonaan vastaamatta?

Olen 41v mies. Muhun on ottanut facebookissa mies yhteyttä muutama vuosi sitten. Se mies laitto viestin, että olen pannut hänen avokkia. Eka luulin, että se oli joku vitsi. Sit tuli uusi viesti, ettenkö kadu tekojani. Vastasin sille, että onkohan sulla nyt oikea henkilö kenelle yrität tilittää. Se vastas, että on. Sanoin sille toopelle, että mä olen ollut 15 vuotta naimisissa ja en ole ikinä pettänyt millään lailla vaimoani, että nyt sä sekoilet oikeasti omiasi.

Sit se pässi laitto sen avokin nimen. Niin sen avokki on mun entinen gimmakaveri, jonka kanssa seurustelin 18-22 vuotiaaksi asti eli 4 vuotta pyöreesti.

Vastasin sille, että joo näin on päässyt nyt sitten tapahtumaan ja oikeassa olet. Sun avokki on mun entinen tyttöystävä, että kai ton 4 vuoden aikana on jotain tehty. Sit kysyin siltä, että onks sulla kaikki hyvin oikeasti? Eihän tossa sun yhteydenotossa ole mitään järkeä. Se vastas et haista vttu ja esto päälle.

Vierailija
59/59 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään tilivelvollisuutta tuohon asiaan. Ei ole pakko vastata. 

Jos olisin samassa tilanteessa, niin saattaisin korkeintaan vastata, että hoitakaa itse omat asianne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän