Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorempi mies ruvennut katselemaan vähän liian pitkään

Vierailija
24.04.2018 |

Siis mikä juttu tää on? Mikä on miesten mielestä vielä ok ikäero niin päin että nainen on vanhempi? Yksi aivan liian nuori kundi on alkanut katselemaan vähän liian pitkillä ja tulee viereen istumaan ja saattaa jopa koskettaa ohimennen. What da fuck!?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olisi saada kestävän nuoren orin hyvinvarusteltua aisaa, ottaisin irti joka minuutin,(mamma 50)

Ja minusta olisi kiva painaa Arianna Grandea kakkoseen, mutta ei tule tapahtumaan.

Vierailija
62/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap:n ikää, ainakaan fyysistä, mutta veikkaisin ettei henkinen ikä voi ainakaan olla kovin korkea. "What da fuck?!??!?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla kävi tuuri toissakesänä, kun olin 41 ja naapurin nuoren miehen (25 v.) kesävapaat alkoi... oltiin yhtä aikaa ottamassa aurinkoa ja minä kesäleskenä, kun mies oli lasten kanssa mökillä (meillä on sitten vapaa suhde). Siinä juteltiin poitsun kanssa jotakin muutamana päivänä ja nuorukainen ajautui saman peiton alle meidän kotiin, kun tuli katsomaan mun tietokoneongelmaa ;-D

Oli aika ihanaa saada tuollaista väsymätöntä ja treenattua kundia varsinkin kun itse olin joskus saman ikäisenä aika ujo neito sängyssä. Nyt oli ihan eri meno, jäbä sai uutta oppia.

Olen huomannut, että kuntosalilla käydessä jokunen nuorempi mies seurailee kiinteämmin kuin normaalisti... voisin kokeilla, jos rohkaistuisivat, mutta tyrkyttämään en mene. En ole metoo-täti.

Seksuaalinen nainen on pelkkä myytti, jota ei ole edes olemassa. Juttusi on just niin läpinäkyvää ja suunnattu just näille regina haaveilijoille, kevyttä kesälukemista.

Seksuaalinen nainen myytti? Vähänpä tiedät! 😀 Ja näin nelikymppisenäkin seksi vasta hyvää onkin!

Vierailija
64/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois urheilullinen kesäkolli jollekin vanhemmalle mammalle ;)

Tulehan poika tänne, niin täti antaa vähän kyytiä ;)

Vierailija
65/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olisi saada kestävän nuoren orin hyvinvarusteltua aisaa, ottaisin irti joka minuutin,(mamma 50)

Äläpä muuta viserrä ;) semmoinen juuri täysi-ikäinen olisi ihan kiva. T. Toinen viiskymppinen mamma

Vierailija
66/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tää on? Mikä on miesten mielestä vielä ok ikäero niin päin että nainen on vanhempi? Yksi aivan liian nuori kundi on alkanut katselemaan vähän liian pitkillä ja tulee viereen istumaan ja saattaa jopa koskettaa ohimennen. What da fuck!?

Vastaan vaikka olen nainen koska itse olin tilanteessa jossa mietin ikäeroa noin päin.

Ei tuohon ikäkysymykseen ole yhtä oikeaa vastausta. Sopiva ikäero on sellainen joka sinulle ja tälle mahdolliselle miesehdokkaalle on ok.

Itse olen treffaillut avioeron jälkeen joitain itseäni hieman nuorempia ja joitain jopa 15 vuotta vanhempia. Muutenkin tuttavissa hyvin monenlaisia, toinen on parikymppisenä järkevämpi kuin toinen viisikymppisenä. Ikä ei ole minusta erityisen tärkeä seikka kumppania miettiessä vaan henkilökemiat ja mitä ihminen on pohjimmiltaan. Toki parikymppisellä on vähemmän käytännöntietoa joissain asioissa kuin viisikymppisellä, mutta eipä semmoinen itseäni haittaa kunhan kykenee huolehtimaan itsestään.

Niin siinä vaan kävi, että jonkun aikaa rohkeutta kerännyt nuorempi mies teki aloitteen ja pyysi treffeille. Tiesin hänen olevan nuorempi ja hän tiesi minun olevan vanhempi jonka takia olikin miettinyt kannattaako yrittää. Hieman mietin tuota ikäeroa, mutta lähdin treffeille koska mies oli asiallisen oloinen.

Alkujärkytys oli kyllä jonkinmoinen, kun ikä tuli ensimmäisen kerran puheeksi ja kuulin hänen olevan vasta 20 vuotias! Hän koki yllätyksen myös nimittäin luuli minun olevan noin 25 vuotias ja olin tuolloin 33 vuotias. Ikäero ei häntä kuitenkaan mietityttänyt niin paljon kuin itseäni. Mietin asiaa moneen kertaan, tulin siihen tulokseen, ettei siinä mitään voi menettääkään ja päätin katsoa mihin juttu johtaa ja viihtyisinkö hänen seurassaan.

Tällä hetkellä voin sanoa, että kyllä kannatti heittäytyä mukaan. Hänestä on paljastunut huumorintajuinen, positiivinen, erittäin huomioiva, keskustelutaitoinen sekä kantansa perusteleva mies jolla on tavoitteet tulevaisuudelle ja myös tekee töitä tavoitteidensa saavuttamiseksi. Elämäntyylimme sopii hyvin yhteen. Enpä arvannut, että hänen kanssaan voisin saada tähänastisen elämäni parhaan parisuhteen.

Vierailija
67/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kymppinen kolli vikittelee 4kymppistä naista, kaikki hurraa. Entäs jos 2kymppinen tyttö vikittelee 4kymppistä äijää, niin äijä on pervo ja tyttö sekasin.

Vierailija
68/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo   Tuota ei tarvi sietää.

😂 Laitoin yläpeukun hyvästä vitsistä. Veikkaan, että osa yläpeukuista koska ajattelevat tämän olevan tosissaan kirjoitettu.

Vierailija
69/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttää vanhemmissa naisissa, kun ollaan äimän käkenä, vähätellään itseä ja korostetaan sitä ikää ja ehkä vielä haukutaan sitä ihastunutta kollia poikaseksi/lapseksi/miksilie että varmasti tulee huono mieli ja pysyy loitolla. Sitten päästäänkin motkottamaan, että "NONI, EI VANHA AKKA KELPAA" :D

Kiitos tästä viestistä. Mä teen juuri noin. Mulla pyörii ympärillä paljon nuorempia miehiä. Olen ehkä loukannut jotakin kyseenalaistamalla hänet ja latistanut hänen kokemuksensa vähättelemällä itseäni.

Vierailija
70/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuskyt vuotias ukko joka vähän  koulis  25v. tytsyä ja näyttelis "temppuja" ei sais yhtä varauksetonta vastaanottoa täällä. Se olisi irstas, yököttävä ja lihava sika.

Se johtuu niiden parikymppisten tyttöjen mieltymyksistä. Jos he tykkäisivät, niin kukaan ei paheksuisi.

Vierailija
71/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nyt nusastaan ketä tahansa, joka hövelisti antaa. Huvittavia nämä vanhemmat kantturat, jotka kuvittelevat olevansa jtkn seksin ylipapittaria kun joku muutaman vuoden nuorempi baari-illan jälkeen käy heittämässä rojut ränniin. Monesti näissä on myös kyse kaverien vedonlyönnistä tms. keppostelusta.

Tämä ikävä kyllä voi olla totuus monessa tapauksessa. Miehiä ollut aina aika paljon kaveriporukassa niin joskus nuorempana juttuja kuullut jos jonkinmoisia, vanhempien naisten tai ruman iskemisestä vedonlyöntiä yms. Vastaavaa käytöstä esiintyy toki kaikenikäisillä ja varsinkin sitä, että annetaan ymmärtää hakevansa suhdetta vaikka haluaa pelkkää seksiä.

Tämä kyllä nostaa kynnystä antaa nuoremmalle miehelle mahdollisuus tutustua jos vaikuttaa olevan aidosti kiinnostunut. Onnekseni uskalsin laittaa epäluuloni sivuun ja annoin minusta kiinnostuneelle nuoremmalle miehelle mahdollisuuden sillä tällä kertaa se kannatti. 😊

Vierailija
72/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuma500 kirjoitti:

2kymppinen kolli vikittelee 4kymppistä naista, kaikki hurraa. Entäs jos 2kymppinen tyttö vikittelee 4kymppistä äijää, niin äijä on pervo ja tyttö sekasin.

Paheksujia löytyy aina oli ikäero kumminpäin tahansa. En oikein ymmärrä mikä siinä ihmisiä ärsyttää. Jos suhteessa molemmat tyytyväisiä ja kunnioittaa toista niin mitä se ketään häiritsee kunhan ovat aikuisia.

20 vuotias nainen nappasi aikanaan 45 vuotiaasta sukulaismiehestäni miehen itselleen. Nyt ovat olleet jo 15 vuotta yhdessä ja ovat tasavertainen onnellinen pari. Molemmat vapaaehtoisesti lapsettomia, nauttivat omakotitalossaan puuhastelusta ja reissaavat sen mitä työt antaa periksi. Tämä nainen oli luonteeltaan ikäistään vanhemman oloinen silloin parikymppisenä enkä kertaakaan kummastellut heidän suhdettaan, hyvin luontevalta vaikutti.

Vierailija
73/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa katsoa mitä hän haluaa ja kohtaako ajatukset.

Vierailija
74/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oukkei, en enää katsele vanhempia naisia. Pitäkää tunkkinne. t:nuorisonni

Katsele vaan. Kyllä joku sopiva löytyy jos tosiaan kiinnostaa. :)

Vierailija
75/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuskyt vuotias ukko joka vähän  koulis  25v. tytsyä ja näyttelis "temppuja" ei sais yhtä varauksetonta vastaanottoa täällä. Se olisi irstas, yököttävä ja lihava sika.

Se johtuu niiden parikymppisten tyttöjen mieltymyksistä. Jos he tykkäisivät, niin kukaan ei paheksuisi.

Totta kai paheksuisivat. Ainahan täällä paheksutaan esim. julkkispareja, jos mies on selvästi vanhempi. Silloin mies on hyväksikäyttäjä ja nainen tyttöraasu, jonka mies on manipuloinut ja alistanut tmv. Mutta nuoren miehen kohdalla pidetään itsestäänselvyytenä, että hän kiihottuu vanhasta naisesta.

Vierailija
76/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette tahoillanne vapaita, niin antakaa palaa!!!!

Minulla oli kauan sitten melkein 20 vuotta nuoremman miehen kanssa ihana kesäromanssi.

Oli niin kiva opettaa poitsulle muutamia juttuja. Nautiskella kestävän ja hyvännäköisen kollin kanssa.

Kaiholla tuota kesää vieläkin muistelen...

Yyh mulle tulee tästä vain se olo että olen lapsen kanssa sängyssä, parin itseäni jonkin verran nuoremman mutta ikäänsä nähden kokemattoman miehen kanssa olen seksiä harrastanut... ja mua ei kiihota tuo "opettamisosuus".

Vierailija
77/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette tahoillanne vapaita, niin antakaa palaa!!!!

Minulla oli kauan sitten melkein 20 vuotta nuoremman miehen kanssa ihana kesäromanssi.

Oli niin kiva opettaa poitsulle muutamia juttuja. Nautiskella kestävän ja hyvännäköisen kollin kanssa.

Kaiholla tuota kesää vieläkin muistelen...

Yyh mulle tulee tästä vain se olo että olen lapsen kanssa sängyssä, parin itseäni jonkin verran nuoremman mutta ikäänsä nähden kokemattoman miehen kanssa olen seksiä harrastanut... ja mua ei kiihota tuo "opettamisosuus".

Ei kaikkia nuoria miehiä tarvitse opettaa. :) Eniten varmaan vaikuttaa mieltymykset ja henkilökemia. Minun miesystäväni oli 20 vuotias jolla ollut vähän seksikumppaneita, kun alettiin tapailla ja alusta asti seksi oli hänen kanssaan parempaa kuin koskaan kenenkään kanssa ja jo toisella seksikerrallamme hän sai minut laukeamaan pimppiä nuolemalla vaikka yleensä olen ollut aika vaikeasti laukeava ja orgasmeja olen saanut vain ex aviomieheni ja yhden aiemman miesystävän kanssa.

Vierailija
78/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai paheksuisivat. Ainahan täällä paheksutaan esim. julkkispareja, jos mies on selvästi vanhempi. Silloin mies on hyväksikäyttäjä ja nainen tyttöraasu, jonka mies on manipuloinut ja alistanut tmv. Mutta nuoren miehen kohdalla pidetään itsestäänselvyytenä, että hän kiihottuu vanhasta naisesta.

Kyllä myös nuorempi mies / vanhempi nainen pareja arvostellaan yhtälailla. Itselleni on päin naamaakin arvosteltu suhdettani ihan pelkästään koska mies nuorempi.

Vierailija
79/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jotkut pitävät puumista ja meillä on hauskaa.

Vierailija
80/85 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa, jotkut pitävät puumista ja meillä on hauskaa.

Niinpä. Ei mahdu ymmärrykseen miksi jollain alkaa ärsytyskäyrä nousta tällaisesta. Ei kenenkään ole pakko olla nuoren miehen kanssa jos ei halua.