Nuorempi mies ruvennut katselemaan vähän liian pitkään
Siis mikä juttu tää on? Mikä on miesten mielestä vielä ok ikäero niin päin että nainen on vanhempi? Yksi aivan liian nuori kundi on alkanut katselemaan vähän liian pitkillä ja tulee viereen istumaan ja saattaa jopa koskettaa ohimennen. What da fuck!?
Kommentit (85)
Ei sukupuolesta ja iästä pidä tehdä numeroa.
Itse olen mies ja minulla on upeaa säpinää 15 vuotta nuoremman työkaverinaisen kanssa.
Nautitaan elämästä.
Yli 10v. ikäeroa alkaa olla liikaa. Jos on alle sen, niin anna palaa! Paitsi jos olet varattu.
Jos olet Riikka Purra, niin mikään ikäero ei ole liian suuri. <3
Oukkei, en enää katsele vanhempia naisia. Pitäkää tunkkinne. t:nuorisonni
Jos olette tahoillanne vapaita, niin antakaa palaa!!!!
Minulla oli kauan sitten melkein 20 vuotta nuoremman miehen kanssa ihana kesäromanssi.
Oli niin kiva opettaa poitsulle muutamia juttuja. Nautiskella kestävän ja hyvännäköisen kollin kanssa.
Kaiholla tuota kesää vieläkin muistelen...
Semmoisia ne nuoret vilkkusilmät vähän on..
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu tää on? Mikä on miesten mielestä vielä ok ikäero niin päin että nainen on vanhempi? Yksi aivan liian nuori kundi on alkanut katselemaan vähän liian pitkillä ja tulee viereen istumaan ja saattaa jopa koskettaa ohimennen. What da fuck!?
Hän on yksikertainen aivan kuten sinäkin
Kovasti vielä odottelen, koska ensimmäisen tummahipiäinen joutuu #metoo kampanjan syytettyjen listalle. NO sitä päivää ei koskaan tule. Valkoihoiset miehet ona hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on yksikertainen aivan kuten sinäkin
Olen ilmoittanut alapeukun asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Oukkei, en enää katsele vanhempia naisia. Pitäkää tunkkinne. t:nuorisonni
Aloittaja ei tarkoittanut tuota vaan tarkoitus oli syvästi hämmästyen kysyä että voiko oikeasti? Hän välillä hieman alleviivaa sitä ikäänsä mut on jotenkin mahdottoman mukava ja menee välillä puihin ja nyt kun olen alkanut olemaan mukava, hän katseleekin pitkään. No, ehken vaivaa päätäni tällä enempää. Hyvä tyyppi kyseessä niin jatkan mukavana olemista.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 ja todella yllättynyt, selvästi nuoremmat katselee. Hyvältähän se tuntuu että kelpaa nuorelle orille. Jos en olis varattu voisin antaakin pesää.
Voin näin miehenä sanoa, että 90% naisista kelpaa miehelle kuin miehelle kun pillua on luvassa. Joten turha nostaa itseään jalustalle. Kelpaisit vaikka olisit seitsenkymppinenkin.
Tässä ois urheilullinen kesäkolli jollekin vanhemmalle mammalle ;)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois urheilullinen kesäkolli jollekin vanhemmalle mammalle ;)
Titteli ja tilinsaldo kiitos.
Jotenkin ärsyttää vanhemmissa naisissa, kun ollaan äimän käkenä, vähätellään itseä ja korostetaan sitä ikää ja ehkä vielä haukutaan sitä ihastunutta kollia poikaseksi/lapseksi/miksilie että varmasti tulee huono mieli ja pysyy loitolla. Sitten päästäänkin motkottamaan, että "NONI, EI VANHA AKKA KELPAA" :D
jatkuvaksi vaivakseen ei vanhaa tavaraa kukaan terve mies kaipaa, mutta satunnaiseen tarpeeseen eri asia
Sama täällä. Naapurin arviolta 25v nuorimies katselee hymyillen silmiin ehkä juuri sen pienen kriittisen hetken kauemmin kuin olisi soveliasta. Itse olen 50v nainen, lapseni ovat aika nuoria, ala-aste ikäisiä, joten ei taida nuori mies arvata ikääni :D Tai sitten hän vain yksinkertaisesti tykkää kypsemmistä rouvista. Jos olisin vapaa niin..
Olen 40 ja todella yllättynyt, selvästi nuoremmat katselee. Hyvältähän se tuntuu että kelpaa nuorelle orille. Jos en olis varattu voisin antaakin pesää.