Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, kun mies haluaa aina maksaa kaiken

Vierailija
24.04.2018 |

Olen seurustellut miehen kanssa vuoden verran. Ei asuta yhdessä. Ollaan 26v. molemmat. Ongelma on miehen halu maksaa aina kaikki yhteiset menot. Ravintolaillalliset, yhteiset ruuat, juomat, leffaliput jne. Itse olen AINA tarjoutunut vuorostani maksamaan ja pari kertaa ollaan saatu siitä ihan riita aikaiseksi. Mies alkoi kerran ravintolassakin tällaisen keissin jälkeen nillittämään, että kuinka noloa se oli, kun rupesin kaivamaan lompakkoani ja luulenko minä, että hänellä ei muka ole varaa maksaa meidän molempien juttuja ja hänestä miehen kuuluu maksaa.

Mitä mieltä olette? Minä olen koittanut käydä kaupassa ilman häntä ja ostanut ruokia ym., ettei tarvitsisi yhdessä mennä ja hän taas maksaisi kaiken.

Mies on muuten aivan ihana ja kohtelias herrasmies eikä hän yritä mitenkään kontrolloida rahan kanssa, mutta jotenkin pitää sitä vaan itsestään selvänä, että hän maksaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..

Vierailija
2/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tuli tämä avaus heti sen jälkeen, kun tuli ketju ensitreffeillä maksamisesta. Nämä on niiiin läpinäkyviä että 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tuli tämä avaus heti sen jälkeen, kun tuli ketju ensitreffeillä maksamisesta. Nämä on niiiin läpinäkyviä että 0/5.

Minä en ole ko. ketjua nähnyt. Ap

Vierailija
4/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ongelmat. Minkälaisia vastauksia sä oikein tähän nyt sitten kaipaat? Että "vau kunpa munkin mies olisi samanlainen"?

Vierailija
5/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on taas ongelmat. Minkälaisia vastauksia sä oikein tähän nyt sitten kaipaat? Että "vau kunpa munkin mies olisi samanlainen"?

Minulle taas tuollainen ei uppoa. Tulee mieleen, että mies yrittää omistaa ja sitoa rahalla itseensä. Hyvä myös käyttää kiristyskeinona. Kannattaa varoa.

Vierailija
6/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää naimisiin niin sitten ne ovat sinunkin rahojasi. Vai katteletko jo muita miehiä ja omatunto kolkuttaa?