Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorempi mies ruvennut katselemaan vähän liian pitkään

Vierailija
24.04.2018 |

Siis mikä juttu tää on? Mikä on miesten mielestä vielä ok ikäero niin päin että nainen on vanhempi? Yksi aivan liian nuori kundi on alkanut katselemaan vähän liian pitkillä ja tulee viereen istumaan ja saattaa jopa koskettaa ohimennen. What da fuck!?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla kävi tuuri toissakesänä, kun olin 41 ja naapurin nuoren miehen (25 v.) kesävapaat alkoi... oltiin yhtä aikaa ottamassa aurinkoa ja minä kesäleskenä, kun mies oli lasten kanssa mökillä (meillä on sitten vapaa suhde). Siinä juteltiin poitsun kanssa jotakin muutamana päivänä ja nuorukainen ajautui saman peiton alle meidän kotiin, kun tuli katsomaan mun tietokoneongelmaa ;-D

Oli aika ihanaa saada tuollaista väsymätöntä ja treenattua kundia varsinkin kun itse olin joskus saman ikäisenä aika ujo neito sängyssä. Nyt oli ihan eri meno, jäbä sai uutta oppia.

Olen huomannut, että kuntosalilla käydessä jokunen nuorempi mies seurailee kiinteämmin kuin normaalisti... voisin kokeilla, jos rohkaistuisivat, mutta tyrkyttämään en mene. En ole metoo-täti.

Seksuaalinen nainen on pelkkä myytti, jota ei ole edes olemassa. Juttusi on just niin läpinäkyvää ja suunnattu just näille regina haaveilijoille, kevyttä kesälukemista.

Ettet nyt vain ole kade? Ihan todennäköistähän tuo on. Minäkin olin kahden armeijasta kotiutuneen parikymppisen kanssa viettämässä laatuaikaa, kun olin 34-vuotias. Ihan kivaa oli ja touhukkaita poikia. Onpahan mitä muistella kiikkutuolissa.

Kerro lisää?

No lyhyesti: oltiin terassilla, biletettiin ja päädyttiin samaan asuntoon. Tosi kivaa kimppakivaa. :))

t. 34 v.

Vähän rohkeampaa fantasia kirjallisuutta. Horna sarjaa :)

Vierailija
42/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla kävi tuuri toissakesänä, kun olin 41 ja naapurin nuoren miehen (25 v.) kesävapaat alkoi... oltiin yhtä aikaa ottamassa aurinkoa ja minä kesäleskenä, kun mies oli lasten kanssa mökillä (meillä on sitten vapaa suhde). Siinä juteltiin poitsun kanssa jotakin muutamana päivänä ja nuorukainen ajautui saman peiton alle meidän kotiin, kun tuli katsomaan mun tietokoneongelmaa ;-D

Oli aika ihanaa saada tuollaista väsymätöntä ja treenattua kundia varsinkin kun itse olin joskus saman ikäisenä aika ujo neito sängyssä. Nyt oli ihan eri meno, jäbä sai uutta oppia.

Olen huomannut, että kuntosalilla käydessä jokunen nuorempi mies seurailee kiinteämmin kuin normaalisti... voisin kokeilla, jos rohkaistuisivat, mutta tyrkyttämään en mene. En ole metoo-täti.

Seksuaalinen nainen on pelkkä myytti, jota ei ole edes olemassa. Juttusi on just niin läpinäkyvää ja suunnattu just näille regina haaveilijoille, kevyttä kesälukemista.

Ettet nyt vain ole kade? Ihan todennäköistähän tuo on. Minäkin olin kahden armeijasta kotiutuneen parikymppisen kanssa viettämässä laatuaikaa, kun olin 34-vuotias. Ihan kivaa oli ja touhukkaita poikia. Onpahan mitä muistella kiikkutuolissa.

Kerro lisää?

No lyhyesti: oltiin terassilla, biletettiin ja päädyttiin samaan asuntoon. Tosi kivaa kimppakivaa. :))

t. 34 v.

Joo, mulla on tuo sama fantasia, paitsi että siinä on 18-vuotiaat, voimistelua harrastavat lestadiolaistytöt villeinä mun kanssa kimppakivaa duunaamassa. :)

t. hopis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole kummaisia kriteerejä, mutta pitäisi silti teeskennellä tosi vaativaa samanaikaisesti.

Naisilla taas on tosi tiukat kriteerit, mutta ei myöskään halua teeskennellä, että kaikki miehet kiinnostaa.

Vierailija
44/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy omantunnontuskilta vanhemman naisen kanssa, kun vahmepi nainen ei todennäköisesti sitoutumista vaadi, eikä odota.

Vierailija
45/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yllättynyt. Olen kyllä hyvin säilynyt ja hoikka, ja paperit kysytään joka kerta kaupassa(35v).

Ikää kun on tullut, on joka ikinen kerta joku nuori mies tullut iskemään, silloin kun harvoin käyn baarissa.

Iskijät ovat olleet poikkeuksetta 20-25v.

Nykyään jo ajattelen, että ou nou ei taas, ja koetan pukeutua parhaani mukaan enemmän "siistin aikuismaisesti".

Vierailija
46/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaakin olla kateellisia vanhempia miehiä täällä. On se katkeraa. Nuoret miehet on kivoja. :)

Vierailija
47/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttää vanhemmissa naisissa, kun ollaan äimän käkenä, vähätellään itseä ja korostetaan sitä ikää ja ehkä vielä haukutaan sitä ihastunutta kollia poikaseksi/lapseksi/miksilie että varmasti tulee huono mieli ja pysyy loitolla. Sitten päästäänkin motkottamaan, että "NONI, EI VANHA AKKA KELPAA" :D

Tämän kirjoittaja ootko nainen vai mies?

Vierailija
48/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaakin olla kateellisia vanhempia miehiä täällä. On se katkeraa. Nuoret miehet on kivoja. :)

Älä taas aloita tuota.

Etkö näe ihmisessä muuta kuin iän? Olet siis Ikis.

Vierailija
49/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nyt nusastaan ketä tahansa, joka hövelisti antaa. Huvittavia nämä vanhemmat kantturat, jotka kuvittelevat olevansa jtkn seksin ylipapittaria kun joku muutaman vuoden nuorempi baari-illan jälkeen käy heittämässä rojut ränniin. Monesti näissä on myös kyse kaverien vedonlyönnistä tms. keppostelusta.

Vierailija
50/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nyt nusastaan ketä tahansa, joka hövelisti antaa. Huvittavia nämä vanhemmat kantturat, jotka kuvittelevat olevansa jtkn seksin ylipapittaria kun joku muutaman vuoden nuorempi baari-illan jälkeen käy heittämässä rojut ränniin. Monesti näissä on myös kyse kaverien vedonlyönnistä tms. keppostelusta.

Humala ja pilluton kausi=lopputulos ei ole kaunista katseltavaa. On monesti todistettu, miten epätoivoista kaveria omastakin tuttavapiiristä löytyy. Kun kantti vielä pitää niin puhelevat siitä, mitä oikeasti toivovat ja se on kaikkea muuta mitä raahaavat kämpilleen. Saisivat rajoittaa ryypiskelyä.

Vierailija
51/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
52/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekin täti-iässä. Ja valitat aina.

Vierailija
53/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kumman ottaisitte mielummin 20 vuotiaan thaikun vai 5-kymppisen pahasisuisen suomiämmän?

Ensinmainitun

Vierailija
54/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olisi saada kestävän nuoren orin hyvinvarusteltua aisaa, ottaisin irti joka minuutin,(mamma 50)

Vierailija
55/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttää vanhemmissa naisissa, kun ollaan äimän käkenä, vähätellään itseä ja korostetaan sitä ikää ja ehkä vielä haukutaan sitä ihastunutta kollia poikaseksi/lapseksi/miksilie että varmasti tulee huono mieli ja pysyy loitolla. Sitten päästäänkin motkottamaan, että "NONI, EI VANHA AKKA KELPAA" :D

Tämän kirjoittaja ootko nainen vai mies?

Mies joka muutaman kerran törmännyt tilanteeseen. Erityisesti huvittaa tuo jälkikatkeruus kun on itse ensin tuhottu koko tilanne. Ei vaan jaksa enää näitä ikäkompleksisia naisia, kaipa se pitää sitten aina olla tasan oman ikäinen nainen ennenkuin on hyvä.

Vierailija
56/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olisi saada kestävän nuoren orin hyvinvarusteltua aisaa, ottaisin irti joka minuutin,(mamma 50)

Taidat olla mies ja vastailla täällä ihan itseksesi.

Vierailija
57/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies ja vastailla täällä ihan itseksesi.

Mulla kanssa tuli mieleen, että taitaa pera 50v haaveilla omasta könsikkäästä.

Vierailija
58/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera puristaa viimeisimmän pisaran :)

Vierailija
59/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humala ja pilluton kausi=lopputulos ei ole kaunista katseltavaa. On monesti todistettu, miten epätoivoista kaveria omastakin tuttavapiiristä löytyy. Kun kantti vielä pitää niin puhelevat siitä, mitä oikeasti toivovat ja se on kaikkea muuta mitä raahaavat kämpilleen. Saisivat rajoittaa ryypiskelyä.

No kylläpä ahistaa, jos kaverit on saaneet milffiä. Pitää ihan suoltaa loukkauksia. Mitä se sinua rassaa, jos jotkut on touhunneet vapaaehtoisesti, aikuiset ihmiset? Väkeä ja kokemuksia Suomeen mahtuu. Kokeile itsekin, niin ei kiristä.

Vierailija
60/85 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa nuoremman miehen huomio.

Olen saanut vahvoja muistikuvia seksuaalisesta hyväksikäytöstä nuoruusiältä viimeisimmän vuoden aikana. Käyn psyk.polilla sen vuoksi. Koen vastenmielisyyttä miltei kaikkia miehiä kohtaan.

Koen inhoa myös tätä itseäni 10 vuotta nuorempaa ihailijaani kohtaan.