Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon seksinhimo, mitä tehdä

Vierailija
29.07.2024 |

Mitä pitäis tehdä ku vaimo haluaa seksiä liian usein eikä ymmärrä etten jaksa? Vaimo kyl jaksaa tehdä sen eteen töitä et seisois mut kun koko ajan kiehnää ja haluu ja itellä halut aikalailla nollissa. Pitäiskö tyydyttää naista vai antaa sen ite hoitaa itsensä? En tykkää antaa suuseksiä enkä jaksaisi räplätäkään koko aikaa. Vaimo kyl ottaa suihin ja sit kitisee jos ei ite saa kans. Ollaan oltu pitkään yhdessä et vähän ikävää jos tän takia tulee ero. Mulle riittäisi kerran kuussa , mut vaimo kuulemma tarttis tyydyttää vähintään kerta viikossa et ois edes vähän tyytyväinen... 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimolle rohkeasti EI! Sinun ei ole mikään pakko suostua sellaiseen mitä et halua! Sinä määrittelet rajasi, ja akka runkatkoon jos ei hänelle riitä. Kai vaimo tekee osansa kotitöistä, ja siivoaa riittävän hyvin?

Vierailija
2/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan monasti päivässä, ja eihän tuo vie mieheltä kuin ehkä minuutin tai kaksi, hyvin helppoa.

Mihen tyydyttäminen on paljon vaikeampaa, tai aikaa vievää, käsihommissakin joskus loppuu käsivoimat, vaikka avittaisi suullakin. Joten kannatta hiukan katsoa mikä on helppoa ja mikä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä nykyään vaivaa kun ei pil***lu maistu??? Eikä haluta nuolla tai tehdä mitään. Suomimiehet rappeutuu ja sit ihmetellään kun naiset ottaa ulk***karimiehen joka jaksaa ja haluaa. 

Vierailija
4/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku täs on vähän se et tuntuu tää olevan aika iso asia vaimolle. Se sanoo et tarttee oikeeta seksiä ja runkkaus helpottaa vaan hetkeksi. Hän tarttis läheisyyttä ja tunnetta et häntäkin halutaan. Meil on niin et mä teen pitkää päivää töissä, vaimo tekee melki kaikki kotityöt ja on osa aikaisesti töissä. Sillä on enempi aikaa ja energiaa miettiä seksiä. Pelkään vähän et tää on niin iso juttu sille et syö pitkää liittoa. Ny kun lapset ei tartte enää sen hoitoa niin on saanut seksihalunsa takas, mut kun ite ei haluta. Olis viemässä mua seksiterapiaan mut en varmana lähde! 

Vierailija
5/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hommattiin MotorBunny satulavibra. Sitä voi ohjata säätimellä tai mobiilisovelluksella. On tykännyt ja olen saanut olla välillä rauhassa. Nain sitten itse aina kun panettaa. 

Ps. Hänellä todettu hyperseksuaalisuus (ent. nymfomania), joten tarvitsee lääkityksen tai 4-8krt / päivä tyydytyksen.

Vierailija
6/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet itkisi ilosta jos muija olisi halukas ja kokeilunhaluinen. Päästä kumppanisi pariutumaan toisen seksinnälkäisen kanssa ja  ota joku pihtari tilalle. Ansaitsette toisenne

Vierailija
7/17 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole hyvä mies kun kerran saat. Sulla on positiivinen ongelma, joten kannattaa vaan olla tyytyväinen, kun sulle oikein tyrkytetään. Käy vaikka hakemassa testolääkitys, jotta sun himot herää. Osta vaimollesi seksileluja, satisfuyer ja dildoja. Jos taas et halua hoitaa naistasi, niin moni muu mies kyllä haluaa. 

Vierailija
8/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä jo kauhistuin että oma ukko täällä epätoivoissaan kirjoittelee..

Meillä tosin mä tahtoisin 5, hän 2 krt viikossa. Haluttaa koko ajan ja vaikka hän naurahtelee huvittuneesti kun kiehnään, taitaa siinä välillä olla vähän pakokauhua myös.

En kyllä valitettavasti osaa auttaa, haluaisin kyllä. Ei se omien halujen himmaaminen ehkä oo vaihtoehto, itse ainakin oon tyytyväinen että haluttaa vaikka saakaan. Aina ei oo haluttanut.

Ei kai niin pahaa paikkaa ettei puhumalla selviä? 

Vierailija
9/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen. Eipä ole kiva elää naisen kanssa joka ei ilmaise halujaan millään tavalla eikä tee mitään töitä seksin eteen. Ei olisi seksiä edes kerran kahteen kuukauteen jos en vonkaisi ja tekisi aloitetta. Aivan haluton. Asia mistä en ole naisestani ylpeä ja vituttaa kuunnella kavereilta miten heidän naiset ehdottelee ja saattaa laittaa töihin viestiä että mieli tekisi. Joskus olen kiukustunut ja kertonut etten halua kuulla koska kotona TÄYSIN KUOLLUT NAINEN HALUJEN KANSSA!!!

Tsemppiä ja ota ilo irti vielä kun saat

Vierailija
10/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehiä nykyään vaivaa kun ei pil***lu maistu??? Eikä haluta nuolla tai tehdä mitään. Suomimiehet rappeutuu ja sit ihmetellään kun naiset ottaa ulk***karimiehen joka jaksaa ja haluaa. 

Ehkä useimpien naisten pillut maistuu nykyään pahalta. Sellaiselta mädältä kalalta.

Vierailija
11/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, pysy lujana ja tiedosta rajasi! Vaimollasi ei ole ällöttävässä mulkunhimossaan mitään oikeutta sinuun silloin kun sinua ei huvita! Seksi ei ole mikään perusoikeus avioliitossakaan. Seksiin suostuakseen mies tarvitsee syvän henkisen yhteyden, jonka vaimo jatkuvalla vonkauksellaan tehokkaasti tuhoaa. Halaileeko, suukotteleeko vaimo milloinkaan muulloin kuin silloin kun pitäisi olla temmi ojossa panemassa? Hoitaako vaimo osansa kotitöistä, ja osaako tehdä ne oikein? Huolehtiiko hygieniastaan? Tuoko kylmää olutta sinulle nojatuoliin kun katsot lätkämatsia? Odottaako sinua iltapala vaimon tekemänä silloin kun tulet kotiin kapakasta? Jos vastaus näihin on ei, niin ei ole mikään ihme että syvä henkinen yhteys ei pelaa. Ihan itse on vaimo seksinpuutteensa pedannut.

Vierailija
12/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oliskin halukas muija. Kerran kuussa säälistä antaa. Ja jaksaa muistuttaa siitä sitten.

Vierailija
13/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sänkyn tiukasti X :n ja liukari ja magic vanda harnesilla tiukasti paikoille sitten päälee ja poistut vaikka katsomaan tv .

välillä voi käydä tarkistamassa missä mennän ja lissä vähän liukaria.  Tämän käsitelyn jälkeen vaimo pysy aisoissa aina jonkin aikaa.

Vierailija
14/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ulkkari.ies on mies rantapoika jlnka työ on suun soittoa. eikö ruumiillisen työn tekijämiestä nykynaiset arvosta, kyllä elämään muutakin sopii kuin seksi.

Vierailija
15/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan monasti päivässä, ja eihän tuo vie mieheltä kuin ehkä minuutin tai kaksi, hyvin helppoa.

Mihen tyydyttäminen on paljon vaikeampaa, tai aikaa vievää, käsihommissakin joskus loppuu käsivoimat, vaikka avittaisi suullakin. Joten kannatta hiukan katsoa mikä on helppoa ja mikä ei.

naisrn on vaikeempaa, värkki piiloutuu paljon herkemmin jos rasvaa keskimittaisella ylipainoisella miehellä esillä aina sen väh. 10cm

Vierailija
16/17 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hommattiin MotorBunny satulavibra. Sitä voi ohjata säätimellä tai mobiilisovelluksella. On tykännyt ja olen saanut olla välillä rauhassa. Nain sitten itse aina kun panettaa. 

Ps. Hänellä todettu hyperseksuaalisuus (ent. nymfomania), joten tarvitsee lääkityksen tai 4-8krt / päivä tyydytyksen.

Olet onnenpoika!

Vierailija
17/17 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaisia vaimoja on 1/10000. Ellei jopa enemmän. Tosi harvinainen mies jos tuo on ongelma. Ota ero ja vapauta vaimosi markkinoille.