Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä naimisiin. Ystäväni reaktio.

Vierailija
23.04.2018 |

Olemme menossa kesällä naimisiin ja häät ovat olleet 1,5 vuotta suunnitteilla ja tiedossa muilla.

Yksi parhaista ystävistäni ilmoitti, ettei pääse häihin, koska aikoo lähteä matkalle. En saanut sanaa suustani ällistykseltäni. Mitä olette mieltä? En tiedä liittykö asiaan, mutta ystäväni on yh eikä lapsen isästä ole tietoa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n prinsessa päivä on kaikkein tärkein, viis ystävien tai muiden elämästä. Ehkä ap et ole kaikkien mielestä maailman napa, vaikka itse niin kuvitteletkin?

Vierailija
62/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajateletko, että ystävä olisi nin kateellinen , etei siksi tulisi? Siltä kuulostaa: on niin tärkeää kertoa, ettei isästä ole tietoa ja siksi varmaan mielestäsi ystäväsi häpeää, kun muilla on miehet. Pelkää erottuvansa, niinkö se meni.

Miksi ystäväsi ei tulisi miehesi takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää tuo päivämäärän panttaaminen. Minun ystäväni ovat kertoneet heti kun ajankohdan kun sen ovat varanneet. Juuri siitä syystä että ehdin hankkia lapsenlikan jatkoja varten jne. Ja siis muutenkin. :) Kaikki vieraat näissä häissä ovat saaneet tiedon kyllä hyvissä ajoin. Ihme leijumista tuo panttailu

Vierailija
64/64 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää tuo päivämäärän panttaaminen. Minun ystäväni ovat kertoneet heti kun ajankohdan kun sen ovat varanneet. Juuri siitä syystä että ehdin hankkia lapsenlikan jatkoja varten jne. Ja siis muutenkin. :) Kaikki vieraat näissä häissä ovat saaneet tiedon kyllä hyvissä ajoin. Ihme leijumista tuo panttailu

Samaa mieltä. Kerrottiinno päivämäärää kuitenkin joillekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi