Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla ihastunut täysin tuntemattomaan ihmiseen?

Vierailija
18.03.2023 |

Oletteko kokenut? Jotain selittämätöntä sähköä voi näköjään aistia..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tiedän tunteen.

Eräs henkilö on ollut mielessä päivittäin jo pidemmän aikaa.

Olen toivottoman rakastunut häneen.

Vierailija
2/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Aina kun kohdataan niin polvet menee veteläksi ja jotenkin kumpikin häkeltyy.. olo on kuin pikkutytöllä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijien romantiikkahömpötystä.

Vierailija
4/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole koskaan tavannut enkä tule tapaamaan häntä.

Mutta pyörtyisin jos niin kävisi.

Vierailija
5/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis johonkin julkkikseen vain?

Minulla on jatkuvasti uusi julkkisihastus, nyt näyttelijä nimeltä Teo Yoo.

Kyllä ne ihan oikeilta ihastuksilta oman aikansa tuntuu. Kestää vain tosi lyhyen aikaa verrattuina sellaisiin, kun olen ollut ihastunut tosielämässä johonkin ihmiseen.

Vierailija
6/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten romanttista.        Toivottavasti käytte jossain siivouskomerossa pikasella... ;)

Vierailija
7/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä minäkin mietin, miksi minulla on tuollainen vaikutus usein (ei siis aina kuitenkaan). Jotenkin vain ahdistaa ajatus tuntemattomasta, joka ajattelee minua, mutta minä en häntä tai siis en muista/huomannut koko henkilöä.

Siksi päätinkin alkaa erakoksi niin kukaan ei voi raiskata minua mielessään.

Vierailija
8/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Nähdään usein ohimennen mutta tuskin tulen koskaan kertomaan hänelle tunteistani.

Vierailija
9/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuumempi kissa sitä kovempi ihastus. Nopeastihan sitä tutustutaankin kun juttu luistaa, kemiat toimii ja hormoonit hyrrää.

Vierailija
10/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää tää ihastus tunne hyväksi ja mennä rakastelemaan niin tuntuu hyvälle,.. ;)  

Vierailija
11/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sähkökytkennät pielessä päänupissa varmaan. Mulla on vähän samaa vikaa.

Vierailija
12/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut monta kertaa ja sitten nähnyt vaivaa saadakseni tämän ihmisen suhteeseen, pari kertaa onnistunutkin. Muuten kiva, mutta siinä tosiaan ihastuu täysin omaan keksittyyn mielikuvaansa toisesta, eli kaikkeen muuhun kuin mitä se ihminen oikeasti on. Sitten tutustuessa se ihminen haisee väärältä, puhuu väärin, ajattelee ja toimii aivan erilailla, on ihan kaikin puolin muuta kuin mitä hänestä kuvitteli. 

Vierailija
13/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ihastu kehenkään jos sen tuntee täydellisesti.  Omia harhaluuloisia leimoja ne on jotka liimaa toiseen ja tekee sen ihastuttavaksi, pariutumistarpeen vuoksi. 

Vierailija
14/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut omiin mielikuviin, fantasioihin. Kuvittelet sen ihmisen olevan täydellinen ja saat siitä hyvän olon. Se saa vaan jatkamaan fantasioimista. Noidankehä joka ruokkii itseään. Pelkkää mielikuvitusta.

Vierailija
15/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aikuinen mies, joka kärsii samoista oireista kuin ap.

Vierailija
16/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi kutsua projektioksi. Toiveet, haaveet, ihanteet, odotukset, kuvitelmat, unelmat ja mitä ikinä, vaikka niitä ei olisi itse edes tietoisesti "valmistanut"/miettinyt, suunnataan johonkin ihmiseen.

Vierailija
17/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ja olen muuten ihan täysjärkinen.

Näin kyseistä henkilöä samassa opiskelupaikassa, mutta en ollut koskaan jutellut. Vähitellen olin sitten ihan hulluna ihastunut ja odotin vaan, milloin taas näkisin hänet...

Vierailija
18/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kyseistä henkilöä samassa opiskelupaikassa, mutta en ollut koskaan jutellut. Vähitellen olin sitten ihan hulluna ihastunut ja odotin vaan, milloin taas näkisin hänet...

Näättekö usein?

Vierailija
19/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näättekö usein?

Ei, tämä tapahtui joskus aiemmin.

Vierailija
20/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin erääseen mieheen, jonka kanssa en ollut koskaan edes jutellut. Hän oli jumalaisen komea ja ulkoisesti juuri sellainen, josta olin aina haaveillut.

Sopivasti jouduin juuri silloin muuttamaan silloisesta asunnosta pois, joten selvitin missä tämä mies asuu ja etsin uuden asunnon aivan läheltä häntä. Selailin Facebookista, keitä yhteisiä tuttuja tai melkein tuttuja meillä on ja heidän kauttaan hakeuduin samoihin paikkoihin ja tilaisuuksiin miehen kanssa. Taktikoiden sain hänet muutaman kuukauden sisään lähestymään itseäni.

Heti ensimmäisenä iltana kun lähdin hänen mukaansa sain todeta, että tämä ihminen oli aivan hirviö. Hän käyttäytyi minua kohtaan vastenmielisesti ja oli muutenkin aivan muuta kuin olin haaveillut, komeuskin karisi kun näin hänet kotiolosuhteissa. Mutta olin nuori ja tyhmä, enkä jotenkin enää kehdannut peruuttaa joten aloimme seurustelusuhteen. Siinä sinnittelin yli vuoden odottaen, että hänestä jollakin ilveellä tulisi se prinssi, joksi hänet olin kuvitellut. Ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme