Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrankin elämässäni maltoin mieleni (pettävä mies), ja nyt on koston hetki koittanut :)

Vierailija
23.04.2018 |

Sain tietää melkein kaksi kuukautta sitten että avomieheni on pettänyt minua. Tietääkseni vain kerran (työpaikan pikkujoulut), mutta se riittää minulle. Sain tietää kun hän oli työmatkalla, joten pakostakin asian ottaminen puheeksi venähti - onneksi, koska sain päähäni suunnitelman jonka olen nyt toteuttanut.

Tajusin saman tien tiedon saatuani, että tämä oli tässä. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Hetken mietittyäni tein näin: aloin heti etsiä uutta asuntoa, ja ihmeellisellä onnenkantamoisella eräällä puolitutulla oli vapautunut ihana asunto hyvällä paikalla. Eipä siinä mitään, nimet vuokrasopimukseen ja avaimet sain käteen parin viikon päästä. Sen jälkeen aloin pieni lasti kerrallaan siirtää tavaroitani uuteen asuntoon. Luotin siihen, että mies ei huomaa mitään, eikä hän ilmeisesti olekaan katsonut mm. vaatekaappiini tai työpöytäni laatikoihin. Olisi muuten kyllä havainnut eron entiseen. Mies on kyllä nyt ollut paljon poissa kotoa, joten se on helpottanut operaatiota huomattavasti.

Nyt mies on tämän päivän ja huomisen työreissulla, joten itse otin vapaapäivän ja kuljetin uuteen asuntooni isommat tavarat ja ne harvat huonekalut, jotka ovat minun ja jotka vielä haluan pitää. Viimeisellä reissulla entiseen kotiin jätin avaimen eteiseen. Nyt on muutto valmis, ja olo on aivan ihana. Toisaalta vähän kauhistuttaakin: mies sai tasan tarkkaan mitä ansaitsi, mutta onkohan ihan normaalia että oloni on näin kylmä, ja että saan näin suunnattomasti nautintoa siitä, että mies tulee palatessaan hämmästymään niin suuresti? Luonnollisesti en aio mm. vastata puheluihin tai viesteihin, eikä mies voi tietää mihin olen häipynyt. Syyn varmaan arvaa kyllä.

Joskus elämä näköjään voi olla kuin Salkkareista. Itse tämän draaman kehittelin, mutta näin minä nyt halusin tehdä, lapsellista tai ei :) Ei minua oikeastaan ollenkaan olisi kiinnostanutkaan puhua asiasta. Itse pettäminen on 100% varmaa, joten miksi kuuntelisin 1) huonoja tekosyitä ja valheita, tai 2) itkua ja anteeksi anelemista.

Kommentit (1155)

Vierailija
841/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde loppuu, lopetetaan yhteinen pankkitili, perutaan häät.

Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka

Perutaan siitä välistä kaikki mistä voisi matkalla murheita kantaa

Perutaan häät, perutaan kakku ja veljesi bändi

Soitetaan lävitse suvut ja pappi että ei saatu raameihin kuvaa

Meistä ei ollutkaan siihen hommaan.

Homman nimi on lyödä hynttyyt yhteen sellainen ihmisen kanssa, jonka puolesta tekee kaikkensa, kumpikin. Jota ilman ei voi olla ja jota ei halua menettää.

Vierailija
842/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei miehet tunnu tajuavan oleellista: parisuhde on jo miehen rikkoma. Yhteinen asunto on ollut hengetön jo pitkään. Siellä on asunut petturi ja petetty, ei rakastavaiset.

Kolkko olotila, minkä korjaamiseksi ei ole enää mitään tehtävissä.

Se että nainen poistui riitelyittä voisi olla positiivistakin. Ei tullut sirpaleita eikä kulunut nenäliinoja. Ei tarvinnut väitellä eikä valehdella.

Eikä tullut kiistaa kuka jää valmiiseen asuntoon. Nainen lähti, ja jätti miehelle vapauden järjestää oman elämänsä mielensä mukaan.

Eikö tästä ole syytä kiittää? Naapureidenkaan ei tarvitse kuunnella huutoriitelyä seinän takana.

Koska ei tuollaisessa tilanteessa keskustella tyylikkäästi kun sitä ei ole ennenkään tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on minustakin lapsellista touhua.

" en minä muuten kostoa halua, mutta halusin tehdä selväksi että minä olin ensimmäisenä perillä koko tilanteesta, ja sain ns. viimeisen sanan."

Hohhoijjaa. Pitäis olla kolmekymppinen nainen, mutta no ei vaan kaikki muumit penaslissa ole samassa inkkarikanootissa.

Oletko kännissä vai aineissa?

Vierailija
844/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" en minä muuten kostoa halua, mutta halusin tehdä selväksi että minä olin ensimmäisenä perillä koko tilanteesta, ja sain ns. viimeisen sanan."

Hohhoijjaa. Pitäis olla kolmekymppinen nainen, mutta no ei vaan kaikki muumit penaslissa ole samassa inkkarikanootissa.

Millä perusteella kysyt? Kirjoitusvirheen penaslissa perhanan autocorrect vai sen perusteella ettet ymmärrä muumit laaksossa penaalin terävin kynä inkkarit kanootissa kombinaatiota?

En ole kännissä, en käytä huumaavia aineita ja mikä hurmaavinta, olen tod näk älykkäämpi kuin sinä.

Vierailija
845/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homman nimi on lyödä hynttyyt yhteen sellainen ihmisen kanssa, jonka puolesta tekee kaikkensa, kumpikin. Jota ilman ei voi olla ja jota ei halua menettää.

Jos ei voi olla ilman toista, on läheisriippuvainen. Tuo mitä kirjoitit ei ollut syvää ja kaunista, vaan noloa.

Vierailija
846/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei voi olla ilman toista, on läheisriippuvainen. Tuo mitä kirjoitit ei ollut syvää ja kaunista, vaan noloa.

Minä taas näen heti rivien välistä, että sinä olet narsisti.

Vierailija
847/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anna kun arvaan. ..sinä olit narsistin uhri entisessä elämässäsi. :D

Vierailija
848/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvaiset joutuvat helposti narstien uhreiksi.

Vierailija
849/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi on hyvin samanlainen kuin ap:lla, olette selkeästi sielujen sisarukset. Käsityksesi reinkarnaatiosta muistuttaa läheisesti buddhalaista käsitystä siitä, että jatkuvuus jatkuu, mutta yksilö katoaa." Tarkoitan, että tyhmyytesi on loputon kunnes häivyt silmistäni. Tai asunnosta. Tai keskustelusta.

Vierailija
850/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella kysyt? Kirjoitusvirheen penaslissa perhanan autocorrect vai sen perusteella ettet ymmärrä muumit laaksossa penaalin terävin kynä inkkarit kanootissa kombinaatiota?

En ole kännissä, en käytä huumaavia aineita ja mikä hurmaavinta, olen tod näk älykkäämpi kuin sinä.

Hyvin osaat älykkyytesi peittää.

Vierailija
851/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi on hyvin samanlainen kuin ap:lla, olette selkeästi sielujen sisarukset. Käsityksesi reinkarnaatiosta muistuttaa läheisesti buddhalaista käsitystä siitä, että jatkuvuus jatkuu, mutta yksilö katoaa." Tarkoitan, että tyhmyytesi on loputon kunnes häivyt silmistäni. Tai asunnosta. Tai keskustelusta.

Minusta sinä olet aika aggressiivinen.

Vierailija
852/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, hissit haisevat erilaiselta teidän (äly)kääpiöiden neniin.

Vierailija
853/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet aika aggressiivinen.

En ehkä aggressiivinen, enemmänkin typeryyteen kyllästynyt. Kyllä se tästä.

Vierailija
854/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, hissit haisevat erilaiselta teidän (äly)kääpiöiden neniin.

Täällä haisee peikolle.

Vierailija
855/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy hieman himmata ettei hyvä ketju mene banniin älykääpiöiden johdosta.

Vierailija
856/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä siskot, jos uusi miehenne kertoisi teille että hän vain muutti salaa pois pitkästä avoliitostaan sen jälkeen kun ratsasi naisen puhelimen (jossa siis ilmeisesti suoraan puhuttiin seksistä kun todiste on vedenpitävä) ja ajatteli että parempi välttää kaikki keskustelu, ja sitä paisti naiselle ranagsituksesi sopii tuplavuokra ja viimeisen sanan saaminen- hyvä kumppaniehdokas?

Vierailija
857/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä siskot, jos uusi miehenne kertoisi teille että hän vain muutti salaa pois pitkästä avoliitostaan sen jälkeen kun ratsasi naisen puhelimen (jossa siis ilmeisesti suoraan puhuttiin seksistä kun todiste on vedenpitävä) ja ajatteli että parempi välttää kaikki keskustelu, ja sitä paisti naiselle ranagsituksesi sopii tuplavuokra ja viimeisen sanan saaminen- hyvä kumppaniehdokas?

Jos hän olisi prosessoinut sitä asiaa jälkeenpäin eikä vain jämähtänyt tuohon alkuvaiheen moodiinsa, niin en suorilta käsin antaisi pakkeja. Pahempi turn off olisi se, että olisi pettänyt ja tullut lempatuksi eikä oppinut siitä mitään.

Vierailija
858/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä :)

Mies laittoi tänään viestinä surullisen hymiön ja kysymysmerkin. Hiukan petin lupauksiani ja vastasin sitten että hän varmaan tietää miksi en ole kotona, eikä vastausta enää tullut. Vaikeneminen on myöntämisen merkki?

Moni on tarttunut siihen että käytin sanaa kosto. Ehkä se oli huono sananvalinta. Kirjoitin tästä aiemminkin mutta toistan nyt: en minä muuten kostoa halua, mutta halusin tehdä selväksi että minä olin ensimmäisenä perillä koko tilanteesta, ja sain ns. viimeisen sanan.

Ap

Voi ei. :( Kuulostaa tosi surulliselta tilanteelta. Onko tosiaan varma, ettet halua jutella miehen kanssa? Nyt kun olet kuitenkin lähtenyt ja asia siltä osin selvä.

Et oo tosissas???? Surullista??? :D :D :D

Kyllä. Vuosien suhde poikki eikä paluuta entiseen ole. Ap:ta lohduttaa vain oma ylpeys ja "voitto", jonka sai lähtemällä. On se surullista.

Katos, kun sitä suhdetta ja miestä ei enää ole edes olemassa, se särkyi tuhanneksi sirpaleeksi sillä hetkellä kun mies petti ja ap. sai tietää siitä.

Ja nyt on aika ap. siirtyä elämässä eteenpäin ja elää arvojensa mukaista elämää ja niitä samoja arvoja ja luottamusta kun ei mieheltä löytynyt.

Vierailija
859/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä :)

Mies laittoi tänään viestinä surullisen hymiön ja kysymysmerkin. Hiukan petin lupauksiani ja vastasin sitten että hän varmaan tietää miksi en ole kotona, eikä vastausta enää tullut. Vaikeneminen on myöntämisen merkki?

Moni on tarttunut siihen että käytin sanaa kosto. Ehkä se oli huono sananvalinta. Kirjoitin tästä aiemminkin mutta toistan nyt: en minä muuten kostoa halua, mutta halusin tehdä selväksi että minä olin ensimmäisenä perillä koko tilanteesta, ja sain ns. viimeisen sanan.

Ap

Voi ei. :( Kuulostaa tosi surulliselta tilanteelta. Onko tosiaan varma, ettet halua jutella miehen kanssa? Nyt kun olet kuitenkin lähtenyt ja asia siltä osin selvä.

Et oo tosissas???? Surullista??? :D :D :D

Kyllä. Vuosien suhde poikki eikä paluuta entiseen ole. Ap:ta lohduttaa vain oma ylpeys ja "voitto", jonka sai lähtemällä. On se surullista.

Katos, kun sitä suhdetta ja miestä ei enää ole edes olemassa, se särkyi tuhanneksi sirpaleeksi sillä hetkellä kun mies petti ja ap. sai tietää siitä.

Ja nyt on aika ap. siirtyä elämässä eteenpäin ja elää arvojensa mukaista elämää ja niitä samoja arvoja ja luottamusta kun ei mieheltä löytynyt.

Ei tuo mitä kirjoitit tee siitä vähemmän surullista.

Vierailija
860/1155 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa moraalisoida [--] Pettäjät on alhaisinta kastia ikinä..Raukkamaista ja todella oksettavaa. [--]

Ja sinä et nyt moralisoi tässä itse ketään?

Luepa uudelleen. Kirjoittaja taisi todeta, että naurettavaa moralisoida ap:ta....  ei että naurettavaa moralisoida. Koska kyllä, kuten havaitsin, jatkossa hän moralisoi pettäjää, ei ap:ta. Eli looginen ristiriita on ihan itsesi kehittelemä. Tahallasiko yrität hämmentää soppaa ja vääristellä kirjoituksia? -eri

Ohoh, sieltä tulee joku jolla on pätemisen tarve.

Näppärästipä ohitit pointin kääntämällä huomion kommentin esittäjän oletettuun ominaisuuteen itse kommentin pointin sijaan.

Ad hominemit on tällä foorumilla tapana.

Eli asiallista vastausta emme saa.

Pitää paikkansa. Sen lisäksi otan AP:sta mallia ja luikin tässä kohtaa karkuun.

Pakko peukuttaa oivallista tapaasi toimia ristiriitatilanteessa!

Pakenemistahan täällä on hehkutettu hyväksi tavaksi käsitellä ja hoitaa eteen tulevia ongelmia ja ristiriitatilanteita elämässä.

Äläpä nyt liioittele. Ei täällä kukaan ole väittänyt että pakeneminen olisi hyvä tapa käsitellä ongelmia ja ristiriitoja.

Apn tapauksessa ei ole varsinaisesti ongelmaa eikä ristiriitaa , on vain loppu.

Loppu mikä loppu.