Lue keskustelun säännöt.
Jyväskylässä sataa LUNTA!
13.05.2008 |
Goddammit! Taimetkin on saanut tasaisin väliajoin hakea ulkoa sisälle kun öisin on niin kylmä.. Epäreilua, kevät muka..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla