Lähtisitkö treffeille kanssani?
Alkuun olennainen pois: olen mies.
Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.
Kiitos nuolen painamisesta.
Kommentit (170)
Nyt kun on todettu, että susta tykätään, niin voisit jalostaa tästä sellaisen kilpailun, että kuka pääsee sun kanssa treffeille. Jonkun sellaisen pudotuspelityyppisen, että lopussa olis vain yksi jäljellä. Ja jos se homma menis reisille, niin sitten vaan yhteys perintöprinsessoihin. Itsekin osallistuisin, jos mun sydän ei olis jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Sä osaat todella käsitellä naisia. Kaikki tuntuvat olevan ihan hyytelöä sun käsissäs, minä mukaan luettuna. Nyt alan todella muodostaa kuvaa sinusta mielessäni. Millaiset hiukset sulla olis, onko ehkä rillit? Käytätköhän ehkä printti-t-paitoja? Tykkäätkö tummasta suklaasta? Onko sulla sisaruksia? :D
Esivalinta-ilmiö vahvistettu, nainen syttyy siitä jos toiset naiset syttyvät miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä osaat todella käsitellä naisia. Kaikki tuntuvat olevan ihan hyytelöä sun käsissäs, minä mukaan luettuna. Nyt alan todella muodostaa kuvaa sinusta mielessäni. Millaiset hiukset sulla olis, onko ehkä rillit? Käytätköhän ehkä printti-t-paitoja? Tykkäätkö tummasta suklaasta? Onko sulla sisaruksia? :D
Esivalinta-ilmiö vahvistettu, nainen syttyy siitä jos toiset naiset syttyvät miehestä.
Älä jaksa, mä sanoin sua söötiksi jo sivulla 4.
Ei. Naiset syttyy siitä, jos on kiva, mukava, huumorintajuinen mies. Ja itsellä vaikuttaa vielä jos osaa kirjoittaa yhdyssanat ym. Tuo eilinen ap vaikutti tosi kivalta. Enkä ole mukana kilpailemassa, koska olen vanha ja varattu. Silti oikein hauska ketju, johon toivon oikean ap:n vielä palaavan.
Sitten olisi kiva kuulla, menikö hän treffeille jonkun kanssa. (Sitä tuskin tulee kuitenkaan kertomaan, tai miten treffit menivät.) VV
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, kannattaako tehdä toinen tällainen ketju? Olisi kiva nähdä, miten muiden mielipiteet eroaa muiden kohdalla :P Kannattaa silloin varmaan ihan tunnus tehdä, ettei trolli-ap:t pääse iskemään.
Ehdottomasti kannattaa, tätä on ollut ihana seurata. Ja tuo AV:n unelmien poikamies-juttu oli myös loistava idea!
En usko, että oikea ap on ollut linjoilla lainkaan tänään sunnuntaina. VV
https://www.vauva.fi/keskustelu/3155570/lahtisitko-treffeille-kanssani-…
Siellä uusi ketju, jos kiinnostaa :)
Eri ihmisen, mutta täytyy käydä katsomassa.
Ap tee itsellesi tunnus ja jatka tätä ketjua, oli tosi kiva lukea!
Erittäin paljon samaa mieltä tunnuksen teosta!!