Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille kanssani?

Vierailija
21.04.2018 |

Alkuun olennainen pois: olen mies.

Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.

Kiitos nuolen painamisesta.

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ää, eihän tosta kuvasta nää melki mitään! Laita nyt semmonen, missä on sääri ja polvi, niin näkee paremmin! t. Pelottava

p.s. Kukaan ei käsittele ihastusta rationaalisesti. Rakastuminen on jonkun sortin hulluutta.

Miten otetaan pohje-selfie? Tän parempaan en pystynyt:

m.imgur.com/a/KnYmhm3

Laitoin kengätkin simuloidakseni tositilannetta.

ap

öö.. siis mulla ei ainakaan ole mitään linkkiä tossa, eikä google-hakukaan auttanut. Haluan nähdä kuvan

Tossa:

https://m.imgur.com/a/KnYmhm3

Katso omalla vastuulla.

ap

Täh? Siis olet hottis. <3 Mä ainakin oon jo ihan kypsä ruusu poimittavaksi :)

Älä anna nätisti laatoitetun lattian hämätä. Sen teki ammattimies.

Mut, jos et pilaile niin olen otettu. Olisipa oikea elämä aina näin mukavaa.

ap

Vierailija
102/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ja mitä muuta teet kuin pyöräilet ja lenkkeilet trikoissa? Naismaku/ehdottomat vaatimukset joista ei jousteta? Suoraan asiaan nyt, elämä on lyhyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappini ovi on täynnä postikortteja.

ap

Vierailija
104/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen todella hyväsääriselle ap:lle, että perustat kertakäyttö-sähköpostitilin nyt heti. Ajattele, jos tämä ketju sensuroidaan, eikä kukaan pysty ottamaan sinuun yhteyttä! t. VV

Vierailija
105/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ää, eihän tosta kuvasta nää melki mitään! Laita nyt semmonen, missä on sääri ja polvi, niin näkee paremmin! t. Pelottava

p.s. Kukaan ei käsittele ihastusta rationaalisesti. Rakastuminen on jonkun sortin hulluutta.

m.imgur.com/a/KnYmhm3

ap

öö.. siis mulla ei ainakaan ole mitään linkkiä tossa, eikä google-hakukaan auttanut. Haluan nähdä kuvan

Tossa:

Katso omalla vastuulla.

ap

ap

Hei! Nyt mene peilin eteen ja kato mitä sieltä näkyy. Tämä ON oikeaa elämää! :) Sä teit tästä todellista laittamalla kuvas. Rehellisiä, mukavia, hauskoja miehiä siis on vielä olemassa. Ihanaa!

Vierailija
106/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä 36 v.

ap

Ja mä yli 40v joten siksi alapeukku, tipuin siis. Oot liian nuori.

Vierailija
107/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tahtoo lisää kuvia!

Tässä mulla on kädessä Kinder-pingviini:

https://m.imgur.com/a/501UjW5

ap

Vierailija
108/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä 36 v.

ap

Oikeasti? Mulla on Tinderissä rajana 30-44. Ikä on vain numero.

ap

Vierailija
109/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ole paksut pohkeet, vaan ohuet nilkat. :)

Teesnobbailun lisäksi epäilyttää hiukan se tuntemattomien teiden koluaminen öisin. Yöllä nukutaan! Tai tehdään jotain mukavaa lämpimässä vuoteessa.

Vaatteitakin ap:lla on paljon enemmän kuin minulla. kummallista, mutta ei estä treffailua - ellet olettaisi minullakin olevan eri vetimet joka menoon.

n35

Vierailija
110/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi pahin on ollut, kuinka tiiviisti pidät yhteyttä äitiisi...luulin, että olit tuo, joka oli kertonut dildottavansa, ei sekään välttämättä olis turn-off. (Jos siis tykkäisi naisista.)

Hassua, mä taas ajattelin että se on sympaattista, siitä miten mies kohtelee äitiään saa vähän käsitystä siitä miten hän kohtelee naisia ylipäätään.

Itseäni epäilytti vain tuo huono suutelu, mutta painoin silti yläpeukkua.Huono suutelija kehittyy, kun saa tilaisuuden harjoitella. (Joku raja toki siinäkin, tyyppiä joka kuolasti puoli naamaa suudellessa, en tavannut toiste).

Vierailija
111/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikin on tosi kivan ja vahvan näköinen. Tuleeko näistä nyt sitten lopuksi kokoa-oma-ap:si kun kaikki osiot on laitettu vuorotellen? Kuule minäkin lähtisin treffeille, jos en olisi VV!

Vierailija
112/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tahtoo lisää kuvia!

Tässä mulla on kädessä Kinder-pingviini:

https://m.imgur.com/a/501UjW5

ap

Tää korjasi nyt tuon teehifistelynotkahduksen :)

Vierailija
113/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa riidellä.

ap

Tähän loppui mun osalta. En voi olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ennemmin antaa minulle periksi kuin riitelee rakentavasti kompromissin löytämiseksi. Sellainen suhde kun ei pidemmän päälle ole onnellinen valtatasapainon vinoutuessa ajan myötä. Se jäi vähän myös mietityttämään, että et osaa suhtautua rakastumiseen analyyttisesti, vai miten olitkaan sen muotoillut. Itse nautin siitä, kun mieheni osaa kertoa, miksi on minuun rakastunut (ja kun nämä asiat ovat peräisin muualta kuin sieltä klassiselta tissi/p*rse-osastolta). Mitä tarkkanäköisemmin minun viehättäviä piireitäni kuvaillaan, sitä suurempi narsistinen nautinto se on.

Hauska ketju!

Vierailija
114/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni epäilytti vain tuo huono suutelu, mutta painoin silti yläpeukkua.Huono suutelija kehittyy, kun saa tilaisuuden harjoitella. (Joku raja toki siinäkin, tyyppiä joka kuolasti puoli naamaa suudellessa, en tavannut toiste).

Joo, minäkin jätin yhteen kertaan suutelemisen miehen kanssa, joka puristi silmät tiukasti kiinni jo 30 cm:n päässä kasvoistani ja avasi märän suunsa ammolleen lähestyessään kasvojani. Hrrr.

Vierailija
115/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut ja mitä muuta teet kuin pyöräilet ja lenkkeilet trikoissa? Naismaku/ehdottomat vaatimukset joista ei jousteta? Suoraan asiaan nyt, elämä on lyhyt :D

Jyväskylässä ja pyöräilen välillä myös farkuissa.

Naisihanteeni on nainen, joka tykkää takaisin. Vaatimuksena on nainen, joka ei listaa ranskalaisin viivoin ehdottomuuksia kumppania etsiessään.

Elämä on lyhyt. Oot oikeassa.

ap

Vierailija
116/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä ja pyöräilen välillä myös farkuissa.

Naisihanteeni on nainen, joka tykkää takaisin. Vaatimuksena on nainen, joka ei listaa ranskalaisin viivoin ehdottomuuksia kumppania etsiessään.

Elämä on lyhyt. Oot oikeassa.

ap

Oi, vain 80 km välimatkaa! Ikävä kyllä olen edelleen naimisissa, mutta...

Vierailija
117/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m.imgur.com/a/KnYmhm3

ap

Tossa:

Katso omalla vastuulla.

ap

ap

Hei! Nyt mene peilin eteen ja kato mitä sieltä näkyy. Tämä ON oikeaa elämää! :) Sä teit tästä todellista laittamalla kuvas. Rehellisiä, mukavia, hauskoja miehiä siis on vielä olemassa. Ihanaa!

Sama sinne. Ehkä tämä on seurausta mökkihöperyydestäni? Etätyö, sairastelu johtavat pohkeiden kuvaamiseen. Melkoinen ilta.

ap

Vierailija
118/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä 36 v.

ap

Mäkin yli 40 v, mutta painoin yläpeukkua. Tuumasin kyllä sekunnin.

Vierailija
119/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kymmenet juoksutrikoot ja kahdet persetopatut sortsit.

ap

eli harrastatko juoksua ja pyöräilyä?

Juu, silloin kun en ole rikki. Harrastan myös kirjahyllyn järjestelyä, lätäköissä hyppimistä ja tuntemattomien teiden tutkimista yön pimeässä.

ap

Jos olisin sinkku, lähtisin treffeille jo tämän perusteella 😍 Eipä listassa ole muutenkaan ollut vielä juttua, jota olisin alapeukuttanut.

Vierailija
120/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä osaat todella käsitellä naisia. Kaikki tuntuvat olevan ihan hyytelöä sun käsissäs, minä mukaan luettuna. Nyt alan todella muodostaa kuvaa sinusta mielessäni. Millaiset hiukset sulla olis, onko ehkä rillit? Käytätköhän ehkä printti-t-paitoja? Tykkäätkö tummasta suklaasta? Onko sulla sisaruksia? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi