Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille kanssani?

Vierailija
21.04.2018 |

Alkuun olennainen pois: olen mies.

Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.

Kiitos nuolen painamisesta.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä alalla työskentelet ap? Pakko olla jotain, jossa ollaan ihmisten kanssa tekemisissä. Asiakaspalvelu, sosiaaliala tms. Heität hyviä ja humoristisia kommentteja oikealle ja vasemmalle tuosta vaan. Otat heti kopin ja saat meidät hyvälle tuulelle. Harmi kun kello tulee 23, enkä pääse enää kommaamaan.

Olen huono ihmisten kanssa, siksi aloitin tämån ketjunkin. Tai, oon ihan ok siihen asti kun jaksan.

Mun ihanne on pariskunta, joka katsoo toisiaan lumoutuneena silmiin ilman sanoja ja tietävät rakastavansa. Ehkä juovat hieman teetä välillä.

ap

Vierailija
142/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla ap olet? Ootko kotoisin Jyväskylästä? Kerro nyt jotain mistä tykkäät naisessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan yli 20 kpl kenkäpareja ja yli 15 kpl huiveja.

ap

Toivottavasti juoksutossuja? Jos niin, niin peukku ylös. Jos taas tavallisia miesten kenkiä, peukku alas.

Urheilukenkiä 12, tennareita 5, nahkakenkiä 2 ja neonvärisiä crocs-kopioita 1.

ap

Vierailija
144/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sait minut nauramaan. Se on hyvä juttu, sillä en aina ole mikään iloisin tapaus. Sääresi ja polvesi taitavat olla vähän samanmalliset kuin minulla :) ja niistä ei mitään valittamista.  Kuinka nuoren naisen kanssa voisit treffeille lähteä? Pelkään vaan, että  minä olisin se joka kaiken pilaisi. Että sinä vaan juttelisit rennosti ja itse jännittäisin tosi paljon.  Voisi olla niin, että sinä kelpaisit minulle, mutta ei toisin päin. Nyt taisi tämän viestin tunnelma laskea, pahoittelut. Pitäisi osata olla positiivinen, mutta elämä on tehnyt minusta pienen pessimistin tietyissä asioissa. Hyvää yötä ja halaus :)

Ei laskenut.

Mä en katso ikää, katson ihmistä. Jos oot cool (kuten varmaan oot) on sama ootko sata vai kaksviis. Ja nyt lopetat pessimisteilyn. Mä oon normaali tyyppi ja susta kiinnostuu ne, jotka oikeasti diggaa.

ap

Vierailija
145/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä kaikille.

Tää oli kiva ketju, te olitte kivempia. Punastuin liikaa ja oli mukavaa.

Ehkä vielä toisena päivänä uudestaan.

ap

Vierailija
146/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis joo vielä toiste lisää! Tosi kivaa oli. VV

Vierailija
147/170 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä. :)

Vierailija
148/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.

Olen 155cm pitkä.

ap

Vierailija
149/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jäänyt lyhyeksi?

Vierailija
150/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä ketjussa jo mainittu ap:n koulutus?

Vierailija
151/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet jäänyt lyhyeksi?

Olen mielestäni tarpeeksi pitkä.

ap

Vierailija
152/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyvä niin.

Vierailija
153/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö Yläkaupungin yössä?

Vierailija
154/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa. Inhoan suutelemista :( Yäk!!

Vierailija
155/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedämme, että tämä, joka tänään jatkaa, on aito ap? Epäilyttää. Eilen oli selkeää, että se oli koko ajan hän. Vaikea uskoa, että täysikasvuinen mies olisi 155 cm pitkä...liekö joku trolli tullut tähän ketjuun?

Vierailija
156/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä muista milloin viimeksi olisi ollut tämmöinen ketju, joka pysyy koko ajan positiivisena ja saa lukijan hyvälle tulelle. Kaikken kommentit olivat kannustavia ja myönteisiä. Kiitos ap, tämä oli rohkaisevaa. Kyllä teitä mukaviakin miehiä vielä on. Pitää vaan olla huolellinen ja kääntää (lähes) kaikki kivet ja lopulta löytyy se helmikin

Vierailija
157/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä muista milloin viimeksi olisi ollut tämmöinen ketju, joka pysyy koko ajan positiivisena ja saa lukijan hyvälle tulelle. Kaikken kommentit olivat kannustavia ja myönteisiä. Kiitos ap, tämä oli rohkaisevaa. Kyllä teitä mukaviakin miehiä vielä on. Pitää vaan olla huolellinen ja kääntää (lähes) kaikki kivet ja lopulta löytyy se helmikin

Juu. Epäilyttää oliko feikki. Teeskentelyä.

Vierailija
158/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 155cm, joskus jopa 155 ja puoli. Voin lähteä treffeille kanssasi.

t. N39 Tampereelta

Vierailija
159/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähdetkö treffeille? Olen 28-vuotias nainen, kivaksi, kauniiksi, fiksuksi ja hauskaksikin kehuttu. Ainakin äitini on kehunut minua noilla sanoilla

PS. Jos olet sama tyyppi, joka eilen piirsi heteronaisten unelmamiehen, niin kerro. Haluaisin myös hänen kanssaan treffeille.

Vierailija
160/170 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, kannattaako tehdä toinen tällainen ketju? Olisi kiva nähdä, miten muiden mielipiteet eroaa muiden kohdalla :P Kannattaa silloin varmaan ihan tunnus tehdä, ettei trolli-ap:t pääse iskemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi