Lähtisitkö treffeille kanssani?
Alkuun olennainen pois: olen mies.
Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.
Kiitos nuolen painamisesta.
Kommentit (170)
niin ja millainen musiikkimaku sulla olis?.. kaikkee tämmöstä
Ap, älä luulekaan lopettavasi ketjua ennen kuin kello tulee 23! LISÄÄ! VV (hyytelöä myös)
p.s. Ap: nilkat eivät ole ohuet. Ne ovat hoikat. Sääret nilkkoineen ovat aivan ihanteelliset, en osaa paremman näköisiä kuvitella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ja mitä muuta teet kuin pyöräilet ja lenkkeilet trikoissa? Naismaku/ehdottomat vaatimukset joista ei jousteta? Suoraan asiaan nyt, elämä on lyhyt :D
Jyväskylässä ja pyöräilen välillä myös farkuissa.
Naisihanteeni on nainen, joka tykkää takaisin. Vaatimuksena on nainen, joka ei listaa ranskalaisin viivoin ehdottomuuksia kumppania etsiessään.
Elämä on lyhyt. Oot oikeassa.
ap
Oi, vain 80 km välimatkaa! Ikävä kyllä olen edelleen naimisissa, mutta...
En ikinä ole ymmärtänyt kolmea pistettä. Ehkä tämä oli silti positiivinen viesti?
ap
Vierailija kirjoitti:
VV kirjoitti:
Käsikin on tosi kivan ja vahvan näköinen. Tuleeko näistä nyt sitten lopuksi kokoa-oma-ap:si kun kaikki osiot on laitettu vuorotellen? Kuule minäkin lähtisin treffeille, jos en olisi VV!
Hah. Kohta loppuu kuvattavat ruumiinosat.
Mut kiitos. Yksi ruumiinosani punastuu viestisi takia.
ap
Loistoesimerkki muillekin miehille. Jos haluat naisten kiinnostuvan ja haluat lähettää valokuvan, älä dickpiciä! Tässä ketjussa on hyviä vaihtoehtoja naisenkarkotinkuvien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ja mitä muuta teet kuin pyöräilet ja lenkkeilet trikoissa? Naismaku/ehdottomat vaatimukset joista ei jousteta? Suoraan asiaan nyt, elämä on lyhyt :D
Naisihanteeni on nainen, joka tykkää takaisin. Vaatimuksena on nainen, joka ei listaa ranskalaisin viivoin ehdottomuuksia kumppania etsiessään.
ap
Auts! Putosin just jatkosta. Yhden ranskalaisen viivan vedän aina ja sen kohdalla lukee: mies ei saa tupakoida. Tämä on mulle ihan ehdoton juttu, josta en tingi piiruakaan. Jos on spaddu huulessa, niin ei yhteistä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En ikinä ole ymmärtänyt kolmea pistettä. Ehkä tämä oli silti positiivinen viesti?
ap
Oli, ;) Olisi kiva tavata, mutta ei liene kovin eettistä viedä aviomiestä kierrätyskeskukseen, enkä tiedä, minne muuallekaan hänet pistäisin.
Vierailija kirjoitti:
Sä osaat todella käsitellä naisia. Kaikki tuntuvat olevan ihan hyytelöä sun käsissäs, minä mukaan luettuna. Nyt alan todella muodostaa kuvaa sinusta mielessäni. Millaiset hiukset sulla olis, onko ehkä rillit? Käytätköhän ehkä printti-t-paitoja? Tykkäätkö tummasta suklaasta? Onko sulla sisaruksia? :D
Voin sanoa, että en osaa. Olen vain oma itseni.
Tummat hiukset, joskus rillit, lempipaitani on green dayn paita vuodelta 96 ja on.
ap
Ei dickpiceissä vikaa ole jos ne ovat toivotuja t. ihan joku vaan, mahdollisesti VV, jutut muuttuu sitä levottomammiks mitä myöhempi tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Oli, ;) Olisi kiva tavata, mutta ei liene kovin eettistä viedä aviomiestä kierrätyskeskukseen, enkä tiedä, minne muuallekaan hänet pistäisin.
Hah. Ekologisuudesta plussaa kuitenkin. Jos näet pullapohjemiehen kuvittele sen olevan minä.
ap
millä alalla työskentelet ap? Pakko olla jotain, jossa ollaan ihmisten kanssa tekemisissä. Asiakaspalvelu, sosiaaliala tms. Heität hyviä ja humoristisia kommentteja oikealle ja vasemmalle tuosta vaan. Otat heti kopin ja saat meidät hyvälle tuulelle. Harmi kun kello tulee 23, enkä pääse enää kommaamaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tainnut katsoa millaiset pohkeet mun miehellä on. On kyllä vihoviimeinen ruumiinosa jonka ulkonäköä mietin. Okei, ehkä tosi pahat suonikohjut kiinnittäshuomion
Sama. Mun mies on käynyt jopa suonikohjuleikkauksessa, enkä edes silloinkaan huomannut hänen pohkeissaan mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Hah. Ekologisuudesta plussaa kuitenkin. Jos näet pullapohjemiehen kuvittele sen olevan minä.
ap
Tähän tulisi vielä lisää kiinnostavuutta, jos itsekin asuisin vielä Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VV kirjoitti:
Käsikin on tosi kivan ja vahvan näköinen. Tuleeko näistä nyt sitten lopuksi kokoa-oma-ap:si kun kaikki osiot on laitettu vuorotellen? Kuule minäkin lähtisin treffeille, jos en olisi VV!
ap
Loistoesimerkki muillekin miehille. Jos haluat naisten kiinnostuvan ja haluat lähettää valokuvan, älä dickpiciä! Tässä ketjussa on hyviä vaihtoehtoja naisenkarkotinkuvien sijaan.
Mä olisin ihan myyty, jos mies lähettäisi kindermuna-pingviinin-pitely-kuvan.
Toissspäivänä vertailin kaverin kanssa tämän pääsiäisen suklaamunaleluja. Miesystävällä on Hello Kitty-munasta tulleita hahmoja yöpöydällä. Leikkimielisyys ja huumori on valtava turn on!😍
VV kirjoitti:
Ap, älä luulekaan lopettavasi ketjua ennen kuin kello tulee 23! LISÄÄ! VV (hyytelöä myös)
p.s. Ap: nilkat eivät ole ohuet. Ne ovat hoikat. Sääret nilkkoineen ovat aivan ihanteelliset, en osaa paremman näköisiä kuvitella
Osaatpa. Oot hieno ihminen ja haluat saada mut tuntemaan posia, mutta mun sääri/nilkka-combo on korkeintaan 7/10. Mitä jos J.K. Rowling olisi kirjoittanut ekan kuvitelmansa Harrysta? Se olisi ollut jotain aivan muuta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Omistan yli 20 kpl kenkäpareja ja yli 15 kpl huiveja.
ap
Toivottavasti juoksutossuja? Jos niin, niin peukku ylös. Jos taas tavallisia miesten kenkiä, peukku alas.
Valitan, ne ovat ihan huiput, kyseessä ei ole itsetuntosi nostaminen. 10/10. VV
p.s. LISÄÄ!
Kerro pituutesi, niin alkaa porukkaa putoilemaan. Itseäni ei kiinnosta pohkeisiinsa (tai mihinkään muuhunkaan ruumiinosaan) pakkomielteisesti suhtautuvat miehet.
Ainakin sait minut nauramaan. Se on hyvä juttu, sillä en aina ole mikään iloisin tapaus. Sääresi ja polvesi taitavat olla vähän samanmalliset kuin minulla :) ja niistä ei mitään valittamista. Kuinka nuoren naisen kanssa voisit treffeille lähteä? Pelkään vaan, että minä olisin se joka kaiken pilaisi. Että sinä vaan juttelisit rennosti ja itse jännittäisin tosi paljon. Voisi olla niin, että sinä kelpaisit minulle, mutta ei toisin päin. Nyt taisi tämän viestin tunnelma laskea, pahoittelut. Pitäisi osata olla positiivinen, mutta elämä on tehnyt minusta pienen pessimistin tietyissä asioissa. Hyvää yötä ja halaus :)
Vaikutat ap todella kivalta tyypiltä, ja jos olet tällainen tosielämässäkin, niin voisi kuvitella että saat hätistellä naisia kimpustasi.
ap