Lähtisitkö treffeille kanssani? V2
Tuo edellinen vaikutti olevan todella suosittu, joten jatketaas sitä! Ja tällä kertaa nyt tunnuksen kera, ettei trollit pääse iskemään.
Olen mies. Paina siis nuolta ylös jos kirjoittamani asia ei saisi sinua perumaan treffejä ja nuoli sitten alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.
Kommentit (27)
Opiskelen diplomi-insinöörialaa, tarkemmin ottaen kemiantekniikkaa
Olen hyvin musikaalinen, soitan kontrabassoa. Urheilullinen myös.
En ole mikään maailman lihaksikkain ihminen, mutta silti mielestäni täysin normaaleissa mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
mikä tuo v2 on?
versio 2
Katso niitä tyttöjä sieltä osakunnista. Löytyy vaikka kuinka paljon ja kauniita. Harmittaa joskus kun en enää ole niin nuori....
Annan teille myös mahdollisuuden kysyä kysymyksiä itsestäni ja luonteestani, joihin niihin sitä mukaa vastailen. Niihin sitten myös nuolet ylös tai alas mielenne mukaan.
Mutta jos olet finninaama niin ei tytöt oikein tykkää....
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos olet finninaama niin ei tytöt oikein tykkää....
En ole finninaama. En ole edes ns. nörtti.
Miksi sua kiinnostaa haluaako mammat sun kanssa treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa haluaako mammat sun kanssa treffeille?
Totesin itse (moni muukin) samanlaisen tuoreen ketjun tosi hauskaksi, ja halusin jatkaa sitä itse. Vanha ei toiminut mielestäni sen takia, että siinä ap:lla ei ollut käyttäjää niin kuka vain pystyi tekeytyä ap:ksi.
Mulla ei oo hirveesti kokemusta seksissä ja seurustelussa. Oon ollu aikasemmin vaan yhden naisen kanssa.
Käyttäjä11585 kirjoitti:
Olen 23v
alapeukku, koska olen 40v. En valitettavasti ole puuma.
Haluan ehdottomasti saada lapsia tulevaisuudessa, joko kaksi tai kolme.
Varustukseni ei ole häävi, noin 15.5 cm
Keskikokoa isompi kumminkin. Jos se on kovin ohut niin aika paha, jos sopusuhtainen / paksu niin oikein hyvä.
Nyt et kyllä taida kehdata kenenkään vastaajan kanssa lähteä oikeasti, kun menit tuon kertomaan, vai?
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoa isompi kumminkin. Jos se on kovin ohut niin aika paha, jos sopusuhtainen / paksu niin oikein hyvä.
Nyt et kyllä taida kehdata kenenkään vastaajan kanssa lähteä oikeasti, kun menit tuon kertomaan, vai?
Mitä tarkoitat? Olen ihan tyytyväinen penikseeni. Paksuus on luultavasti normaalia paksumpi.
Olen 23v