Tässä ovat uudet Maajussit!
Kommentit (30)
Maajussit?? Tuollahan on akkojakin mukana?
Pimiä haluaa katsella itseään la saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi söpis permanenttipoju
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki hirveän näköisiä. Ei yhtään Victoriaa.
Pinjalle tekisi mieli kirjoittaa, vaan en taida uskaltaa televisioon koko kansan, saatikka vauva palstan arvosteltavaksi.
Tuollahan on yksi h0m0-jussikin mukana.
Noista kiinnostaisi Jani ja Ville. Ville opiskelee ympäristötekniikkaa, itsekin olen ympäristöalan opiskelija. Mutta olen stadilainen, joten en kirjoita. 😄
Vierailija kirjoitti:
Noista kiinnostaisi Jani ja Ville. Ville opiskelee ympäristötekniikkaa, itsekin olen ympäristöalan opiskelija. Mutta olen stadilainen, joten en kirjoita. 😄
Lisäys, ohops, Jani olikin homo.
Tälle kolmekymppiselle naiselle ensikatsomalta Ville ja Sami oli ihan mielenkiintoisia. Pitäisi toki nähdä vielä livekuvaa, se kertoo todella paljon. Ja niin, en kirjoita, koska olen varattu.
Mun tekis mieli kirjoittaa Kallelle, mutta en halua televisioon. Kalle vaikuttaisi sellaiselle mustalle hevoselle. Eli me tultais joko tosi hyvin toimeen tai sitten ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää eka kerta, kun on homoseksuaalinen maajussi mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki hirveän näköisiä. Ei yhtään Victoriaa.
Ville on miehistä ainoa komea, muut äijät elähtäneen näköisiä paitsi homojussi.
Vierailija kirjoitti:
Pinjalle tekisi mieli kirjoittaa, vaan en taida uskaltaa televisioon koko kansan, saatikka vauva palstan arvosteltavaksi.
Kirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää eka kerta, kun on homoseksuaalinen maajussi mukana?
Ei ole eka. Janne oli joskus vuosia sitten.
Lammas-Ville on uusi sika-Harri! Tulee kahmimaan kirjeitä roppakaupalla. Hänellä on kauniit ja lempeät silmät, kirjoittaisin ehdottomasti itsekin ellen olisi jo varattu.
Esittelyvideot on katsottavissa Katsomosta klipit-osiossa.
Meneeköhän kirjeet perille jos laittaa että ei halua televisioon? Siellä lukee että annat luvan näyttää kuvan tv:ssä, ehdoissa siis.
Kovasti yksi miellyttäisi, mutta en vaan tahdo "julkisuuteen"
Jännittävä kausi tulossa, veikkaan!
Mun mielestä kaikki jussit on söpöjä ja symppiksen näköisiä, en näe mitään kulahtuneisuutta vaan lämpimän näköisiä miehiä :) Mulla tosin on jo oma jussi, joten ei sen vuoksi tarvitse kirjoittaa!
Mua hämmästytti se esitysaika jonka näin sattumalta mainoksessa. Lauantaina iltakasilta eli parhaaseen aikaan. Onko tuolla ohjelmalla muka niin paljon katsojia? Yksikään ns. tosi tv ei kuuluisi parhaalle katseluajalle 20.00-22.00.