Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu vuosi Tinderiä

21.04.2018 |

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Kommentit (823)

Vierailija
141/823 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin menee.

Jos miehessä yhdistyy kolme asiaa:

- tavallisen näköinen

- mukava

- sosiaalinen

...niin aika pian oppii karttamaan Tinderiä. Sellainen mies ei pysty kisaamaan (pelkkää seksiä hakevia) menestyjäkomistuksia, urheilijoita ja seikkailijoita vastaan netissä. Mutta löytää seuraa livenä.

Myöskään komean ja sosiaalisen miehen harvoin kannattaa etsiä parisuhdetta netistä. Ihan turhaa rampata deiteillä kun livenä käy flaksi ja näkee heti millainen nainen on, ellei tiedä sitä jo kaveripiirien tai työpaikan kautta entuudestaan.

Nettiin jää komeat pelimiehet ja epätoivoiset epäsosiaaliset jotka ei saa netistä mitään mutta kun ei saa livenäkään, niin yritetään kuitenkin.

Vierailija
142/823 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Itsellä 35 treffiä vuodessa.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

Mitä tarkoittaa matalatasoinen?

Alle 95- oktaaninen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/823 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tinder kannattaa seuraavissa tapauksissa:

- olet komea mies joka etsii pelkkää seksiä

- olet nainen joka etsii pelkkää seksiä

- olet nainen joka hakee suhdetta, mutta ei katso ensisijaisesti ulkonäköä ja omaa maagiset kyvyt tunnistaa pelkän seksin etsijät
Miksi näin?

Koska Tinderiä sekoittavat seksimarkkinat. Miehet ovat valmiita laskemaan rimaa myös ulkonäön osalta sitä enemmän mitä vähemmän sitoutumista vaaditaan (naisilla päin vastoin). Ysin miehelle käy seiskan nainen ierotseksiin ja kasin nainen panosuhteeseen, parisuhdeeseen vain ysin nainen. Kun seiskan ja kasin naiset saavat treffejä yseiltä, he treffailevat vain ysejä- ja jäävät ihmettelemään miksi mies ei ollut valmis suhteeseen tms.

Seiskan ja kasin miesten ainoaksi keinoksi jää pommittaa satoja kutosen naisia siinä toivossa että näistä joku suostuisi treffeille ja yllättäisi positiivisesti, mitä ei sitten kuitenkaan tapahdu.

Minne jäi komea mies, joka etsii parisuhdetta?

Vierailija
144/823 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- olet nainen joka hakee suhdetta, mutta ei katso ensisijaisesti ulkonäköä ja omaa maagiset kyvyt tunnistaa pelkän seksin etsijät
Miksi näin?

Koska Tinderiä sekoittavat seksimarkkinat. Miehet ovat valmiita laskemaan rimaa myös ulkonäön osalta sitä enemmän mitä vähemmän sitoutumista vaaditaan (naisilla päin vastoin). Ysin miehelle käy seiskan nainen ierotseksiin ja kasin nainen panosuhteeseen, parisuhdeeseen vain ysin nainen. Kun seiskan ja kasin naiset saavat treffejä yseiltä, he treffailevat vain ysejä- ja jäävät ihmettelemään miksi mies ei ollut valmis suhteeseen tms.

Seiskan ja kasin miesten ainoaksi keinoksi jää pommittaa satoja kutosen naisia siinä toivossa että näistä joku suostuisi treffeille ja yllättäisi positiivisesti, mitä ei sitten kuitenkaan tapahdu.

Hän on naimisissa.

Vierailija
145/823 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Miksi näin?

Tää jää ainakin kotiin, sillä ei Tinderöinnit nappaa enää yli vuoden "yrittämisen" jälkeen. Matcheja joitain kymmeniä, mutta ei yhtään järkevää keskustelua henkilön kanssa, josta voisin olla kiinnostunut. Kiinnostavan ja "oman tasoisen" profiilin löytäminen hankalaa, harvoin tulee matchia ja vielä harvemmin tai lähes mahdotonta saada mitään järkevää aikaiseksi. Nollat treffit takana, koska en viitsi tavata henkilöitä, joista tuskin olen kiinnostunut.

Joitain supertykkäyksiä saanut, sitten näitä hei komistus ja mitä teet. Olen kaikkea sitä miltä en näytä eli kiltti, älykäs, herkkä ja introvertti. Näytän kuvissa mille näytän, koska olen pitkä, tumma ja atleettinen. Pitäisi kerätä rohkeutta kai ja mennä livenä juttelemaan naisille, sillä kerään katseita, vaikkakin tuo lähinnä ahdistaa, mutta yleensä ihmiset pitävät, kun oppivat tuntemaan. Tinder ei ole mun paikka, onko sitten mikään. No koti lähinnä ja taidan jäädä tänne ;)

Vierailija
146/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissa on vain pieni osa sinkuista. Suurin osa ei käytä Tinderiä ja sinne päätyy vain tietyn tyyppisiä ihmisiä.

Tinder on hyvin ulkonäkökeskeinen ja oma parinvalintani perustuu yhteisiin arvoihin kuten perhe, koti, jne.

Vierailija
147/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissa on vain pieni osa sinkuista. Suurin osa ei käytä Tinderiä ja sinne päätyy vain tietyn tyyppisiä ihmisiä.

Tinder on hyvin ulkonäkökeskeinen ja oma parinvalintani perustuu yhteisiin arvoihin kuten perhe, koti, jne.

Onko siellä lopultakaan niin vähän porukkaa? Minusta vaikuttaa, että on ihan rutosti väkeä.

Vierailija
148/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiakokemuksia kirjoitti:

Omat kokemukset, 40+, vela. En tiedä kuinka ilmaisisin tämän tahdikkaasti, ja tuntuu ilkeältä arvostella ihmisiä näin...mutta menköön.
Livenä minusta kiinnostuvat:

- 26-29v joko pyöreät tai muuten vähän huomaamattomat naiset jotka haluavat perustaa perheen

- 30-35v tavalliset normaalipainoiset naiset

- n. 40v hoikat ja seksikkäät, keskivertoa nätimmät naiset
Kaveripiirien kautta minusta on kiinnostunut mm. kärkiluokan nelikymppinen, kolmekymppinen salimimmi, kauneuskilpailuihin osallistunut alle 30ov jonka exä näytti miesmallilta.
Tinderissä minusta kiinnostuvat:

- ylipainoiset 30+ yksinhuoltajat tai pahasti vauvakuumeiset huomaamattoman näköiset naiset

- nelikymppiset tavalliset (usein pyöreät) naiset

Voihan sitä rakastua naiseen jonka ulkonäkö ei heti sytytä, kaikkien kanssa olin valmis keskustelemaan ainakin. Mutta jotenkin tympäisi että pitäisi antaa internet-tasoitusta verrattuna live-elämään. Eli hei hei Tinder.

Väännä minulle rautalangasta: Mihin sinä Tinderiä tarvitset, jos kerran livenä tapaat upeita naisia?

Mitään tasoitusta ei tietenkään kuulu antaa eikä ole olemassakaan, vaan molemmilla sukupuolilla on oikeus etsiä niin pitkään että löytyy se joka vie jalat alta. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
149/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omiakokemuksia kirjoitti:

Omat kokemukset, 40+, vela. En tiedä kuinka ilmaisisin tämän tahdikkaasti, ja tuntuu ilkeältä arvostella ihmisiä näin...mutta menköön.
Livenä minusta kiinnostuvat:

- 26-29v joko pyöreät tai muuten vähän huomaamattomat naiset jotka haluavat perustaa perheen

- 30-35v tavalliset normaalipainoiset naiset

- n. 40v hoikat ja seksikkäät, keskivertoa nätimmät naiset
Kaveripiirien kautta minusta on kiinnostunut mm. kärkiluokan nelikymppinen, kolmekymppinen salimimmi, kauneuskilpailuihin osallistunut alle 30ov jonka exä näytti miesmallilta.
Tinderissä minusta kiinnostuvat:

- ylipainoiset 30+ yksinhuoltajat tai pahasti vauvakuumeiset huomaamattoman näköiset naiset

- nelikymppiset tavalliset (usein pyöreät) naiset

Voihan sitä rakastua naiseen jonka ulkonäkö ei heti sytytä, kaikkien kanssa olin valmis keskustelemaan ainakin. Mutta jotenkin tympäisi että pitäisi antaa internet-tasoitusta verrattuna live-elämään. Eli hei hei Tinder.

Väännä minulle rautalangasta: Mihin sinä Tinderiä tarvitset, jos kerran livenä tapaat upeita naisia?

Mitään tasoitusta ei tietenkään kuulu antaa eikä ole olemassakaan, vaan molemmilla sukupuolilla on oikeus etsiä niin pitkään että löytyy se joka vie jalat alta. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.

Niin ja kerro myös: Et voi tietää kuka sinusta on Tinderissä kiinnostunut tykkäämättä ensin itse hänen profiilistaan. Miksi ihmeessä tykkäät sellaisten naisten profiileista, jotka eivät sinua oikeasti kiinnosta?

Vierailija
150/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää aika usin käytetyt tasot seuranhaussa ja sitten nämä kouluarvosanat? Onko jossakin virallinen lista millainen on tasokas nainen/mies tai millaisia ominaisuuksia on seiskan naisella?

Olen 49v pitkästä parisuhteesta juuri eronnut nainen ja mietin tekeekö ikäni minusta parisuhdemarkkinoilla toivottoman tapauksen?

Olen OK näköinen, 162/50, vakituinen työ, AMK-koulutus ja yksi teini-ikäinen lapsi.

Pähkinänkuoressa taso tarkoittaa universaalisti haluttuja ominaisuuksia, jotka valtava enemmistö katsoo positiivisiksi asioiksi. Mitä korkeampi taso, sitä enemmän kysyntää ja sitä korkeatasoisempia kumppaniehdokkaita on saatavilla.

Mies:

++ komeus (maskuliiniset piirteet, pituus, raamikkuus, matala ääni, jne)

++ raha, tulot/varallisuus

++ status, ml. sosiaalinen status

+ rahan ja statuksen hankkimisessa eduksi olevat luonteenpiirteet (kunnianhimo, määrätietoisuus)

+ pelimiestaidot. Kyky viedä sulavasti ja lukea naista huomaamatta

Naiset:

+++ kauneus

+++ nuoruus (ulkonäöllisesti n. 17-22v paras, riippumatta miehen iästä. kts. tutkimukset asiasta)

+ kiva luonne (olennainen suhteen pysyvyyden kannalta, mutta siitä ei ole apua ilman kysyntää)

+ asiat kutakuinkin järjestyksessä

Ei minusta tee. Kunhan tajuat ettet voi pelata 21-vuotiaan taktiikalla (olen nainen, vakuuta minut) vaan sinun on, aivan kuten miestenkin, osoitettava kiinnostavuutesi.

Seksisuhteeseen tuo lista varmaan pitääkin paikkansa, mutta että suurun osa hakisi vakavaan parisuhteeseen kumppania noilla perusteilla?

Eihän se haittaa, että nainen on kaunis. Mutta ensimmäisen hurmauksen jälkeen se on vain kiva lisä. Vähän kuin suklaarasian laatikko. Kun on maistanut ekan konvehdin sitä tuskin huomaa.

Kyse on biologiasta. Mies ihastuu naiseen, joka synnyttäisi hänelle terveitä lapsia. Siksi ulkonäkövalinta tulee ensin, persoonallisuus vasta sitten.

Ihme ettei sua ole vielä ristiinnaulittu :D

Puhut liian totta!

Haha.. tosielämässä olen sellainen aika paljon hillitympi.

Pakkohan se on, hyvä että täällä voi laukoa totuuksia. Naiset ovat kyllä niin vieraantuneita tai tietämättömiä miesten seksuaalisuudesta  :)

Ei kannat yleistää kaikkiin miehiin jos itse etsii vain panopuuta ja siitostammaa. Suurin osaa ihmisistä välittävät siitä millainen se toinen on ihmisenä jonka kanssa suunnittelee jakavan elämänsä ja kotinsa. Enemmän vielä jos miettii niitä lapsia tehdä.

Vierailija
151/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta tuntuisi oudolta ajatukselta tinderöidä. Tinder tuntuu katalogilta (olen katsellut kaverin Tinderiä), jossa haetaan koko ajan jotain parempaa ja parempaa. Kun saa tykkäyksiä, niin tapaamattakin olettaa, että menekkiä on ja sitten koko ajan pyörii mielessä, että jossain on vielä hauskempi, vielä kauniimpi/komeampi ja vielä rikkaampi odottamassa... Realiteetit katoaa täysin. Lisäksi kaveri on joutunut siellä pettymään monesti. Löytää aivan loistomiehiä, hyvännäköisiä, menestyneitä ja hauskoja. Sitten tulee kauhea poru, kun seksiä on kerran tai joskus kahdesta, eikä miestä sitten kiinnostakaan. Toisaalta on koukussa siihen, että hyvännäköiset ja menestyneet miehet tykkää siellä, eikä oikein huoli huonompia. Kahden vuoden jälkeen nolla suhdetta ja paljon itkua takana.

Vanha kunnon Suomi24 -treffipalsta oli parempi.

Vierailija
152/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tarkoitettu alunperinkin panoseuran hakuun. Ulkonäkö ratkaisee. Itselläni toiminut täysin yli odotusten, koska olen nuori, treenattu ja ilmeisen haluttavan näköinen. Naisia on koko skaala. Nuoria ja vanhoja. Monilla kuvat jotain ihan muuta kuin todellisuus. Voi olla 20v tai 20kg sitten. Tämän opin nopeasti ja valitsen aina tätä varoen. Hoikat on parhaita. Match tulee monen kanssa. Tavannut olen kymmeniä. Upea harrastus! En edes etsi parisuhdetta. Näin voisi elää koko elämän, mutta taitaa jossain vaiheessa tulla ikä vastaan. Siellä törmätään, ehkä!

Vierailija
153/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku, mutta tuntuisi oudolta ajatukselta tinderöidä. Tinder tuntuu katalogilta (olen katsellut kaverin Tinderiä), jossa haetaan koko ajan jotain parempaa ja parempaa. Kun saa tykkäyksiä, niin tapaamattakin olettaa, että menekkiä on ja sitten koko ajan pyörii mielessä, että jossain on vielä hauskempi, vielä kauniimpi/komeampi ja vielä rikkaampi odottamassa... Realiteetit katoaa täysin. Lisäksi kaveri on joutunut siellä pettymään monesti. Löytää aivan loistomiehiä, hyvännäköisiä, menestyneitä ja hauskoja. Sitten tulee kauhea poru, kun seksiä on kerran tai joskus kahdesta, eikä miestä sitten kiinnostakaan. Toisaalta on koukussa siihen, että hyvännäköiset ja menestyneet miehet tykkää siellä, eikä oikein huoli huonompia. Kahden vuoden jälkeen nolla suhdetta ja paljon itkua takana.

Tämän kirjoitti oikeasti sinkkumies, jolla on profiili suoli24:ssä mutta joka ei pärjää Tinderissä.

Vierailija
154/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vika ole silloin tinderissä vaan käyttäjässä.

Vierailija
155/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Tinder on tarkoitettu alunperinkin panoseuran hakuun. Ulkonäkö ratkaisee. Itselläni toiminut täysin yli odotusten, koska olen nuori, treenattu ja ilmeisen haluttavan näköinen. Naisia on koko skaala. Nuoria ja vanhoja. Monilla kuvat jotain ihan muuta kuin todellisuus. Voi olla 20v tai 20kg sitten. Tämän opin nopeasti ja valitsen aina tätä varoen. Hoikat on parhaita. Match tulee monen kanssa. Tavannut olen kymmeniä. Upea harrastus! En edes etsi parisuhdetta. Näin voisi elää koko elämän, mutta taitaa jossain vaiheessa tulla ikä vastaan. Siellä törmätään, ehkä!

Tämän kirjoitti sama mies kuin edellisen. Kommentin tarkoitus on pelotella naiset pois Tinderistä. Niin naiivia että on lähes hellyttävää :-)

Vierailija
156/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä tiivistys tindernaisen kokemuksesta. Voisin kuvitella että juuri noin se naisena menee.

Meanwhile miehet tuskailee kun niitä epäviehättäviä naisiakaan ei tunnu saavan treffeille asti.

Kaikessa näkyy se että miehet tyytyy alaspäin ja naiset ylöspäin. Miehet on täysin kerjäläisen asemassa.

Lopulta kumpikaan ei saa mitään, paitsi naiset irtoseksiä ja ylisuuret standardit miesten suhteen.

Vierailija
157/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kk tinderissä. En muista matchien määrää, yhdet treffit ja sen kanssa ollaan nyt pussailtu muutama vuosi. Hyvin toimi tinder ainakin minun kohdalla.

Vierailija
158/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä tiivistys tindernaisen kokemuksesta. Voisin kuvitella että juuri noin se naisena menee.

Meanwhile miehet tuskailee kun niitä epäviehättäviä naisiakaan ei tunnu saavan treffeille asti.

Kaikessa näkyy se että miehet tyytyy alaspäin ja naiset ylöspäin. Miehet on täysin kerjäläisen asemassa.

Lopulta kumpikaan ei saa mitään, paitsi naiset irtoseksiä ja ylisuuret standardit miesten suhteen.

Taas täällä miehet kuvittelevat tietävänsä mitä naiset ajatellee ja miten toimii. Naisena joka on tinderissä voi sanoa että ei mene noin.

Vierailija
159/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tinder saattaa sopia sellaiselle naiselle, joka hakee sieltä jota kuta sellaista, jonka kaltaisten kanssa on ennenkin seurustellut. Eli realistinen nainen. Hän käyttää tinderiä huomattavan vähän aikaa, eikä häntä pelata, koska treffikumppanit ei halua päästää hänestä irti. Huonoimmat mahkut ovat niillä, joilla on huono kyky tunnistaa sopivat tyypit, ja otetaan se kaikkein hotein.

Vierailija
160/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Veikkaan, että tinder saattaa sopia sellaiselle naiselle, joka hakee sieltä jota kuta sellaista, jonka kaltaisten kanssa on ennenkin seurustellut. Eli realistinen nainen. Hän käyttää tinderiä huomattavan vähän aikaa, eikä häntä pelata, koska treffikumppanit ei halua päästää hänestä irti. Huonoimmat mahkut ovat niillä, joilla on huono kyky tunnistaa sopivat tyypit, ja otetaan se kaikkein hotein.

Miksi sukupuolitit viestisi? Onko miehillä sitä muka jotenkin eri?