Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu vuosi Tinderiä

21.04.2018 |

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Kommentit (823)

Vierailija
1/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi kuukautta. Tuloksena yksi matchi.

Vierailija
2/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa kumpaakaan, mutta kai se pakko on.

Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Itsellä 35 treffiä vuodessa.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

Vierailija
4/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne matchitkaan kerro vielä oikein yhtään mitään. Käytin Tinderiä v.2015 keväällä 1,5 kk ja matcheja ehti kertymään 30 kpl. Mutta ainoastaan pari, kolme naista aloitti minkäänlaista keskustelua. Eivät nekään naiset tuntuneet olevan lähtökohtaisesti mitenkään erityisen kiinnostuneita musta, kunhan vain testailivat tuotetta ennen ostamista. 

Eli ei ne naisetkaan matchaa pelkästään niitä profiileita, joista ovat oikeasti kiinnostuneita - itseasiassa suurin osa noista minunkin saamistani taisi olla niiden naisten puolelta puhtaita vahinkonäpläyksiä.

En kyllä oikein ymmärrä, että miten suosittu miehen oikein pitää olla, että pääsee tuolla edes yksille treffeille? Itsellä se ei nimittäin ollut missään vaiheessa edes lähellä. Sellaiset 100 matchia per päivä ja sitten voi päästä yksille treffeille?

Vierailija
5/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?

Vaikea määritellä mikä se on. Yleensä haluan nähdä millainen kroppa naisella on ja onko olemuksessa jotain jännittävää. Mikään salibimbo ei sytytä. Eli terve, nätti nainen ja heitä on paljon.

Mitä sinun on vaikea uskoa?

Vierailija
6/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

No tämähän nyt on vallan selkeetä. Sun oma taso on siis sama kuin niillä ”matalatasoisilla” naisilla joista et kiinnostu. Eli sitten oot yksin, kun ei oman tasoiset naiset kelpaa.

Vierailija
7/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa matalatasoinen?

Vierailija
8/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Pääsit kai maksamaan kaikki nuo treffit? Aika kalliiksi tuli 1 suudelma. :D

Vierailija
9/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.

t. tuo yhden matchin mies

Vierailija
10/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne matchitkaan kerro vielä oikein yhtään mitään. Käytin Tinderiä v.2015 keväällä 1,5 kk ja matcheja ehti kertymään 30 kpl. Mutta ainoastaan pari, kolme naista aloitti minkäänlaista keskustelua. Eivät nekään naiset tuntuneet olevan lähtökohtaisesti mitenkään erityisen kiinnostuneita musta, kunhan vain testailivat tuotetta ennen ostamista. 

Eli ei ne naisetkaan matchaa pelkästään niitä profiileita, joista ovat oikeasti kiinnostuneita - itseasiassa suurin osa noista minunkin saamistani taisi olla niiden naisten puolelta puhtaita vahinkonäpläyksiä.

En kyllä oikein ymmärrä, että miten suosittu miehen oikein pitää olla, että pääsee tuolla edes yksille treffeille? Itsellä se ei nimittäin ollut missään vaiheessa edes lähellä. Sellaiset 100 matchia per päivä ja sitten voi päästä yksille treffeille?

Sitä en kyllä ymmärrä, kun olen joskus kuullut että joku mies, joka on saanut vaikka 10 matchia puolessa vuodessa, on voinut päästä jopa 2-3 treffeille. Siis miten voi olla noin korkea onnistumisprosentti noinkin vähillä matcheilla?

Vierailija
11/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen käyttänyt nyt vuoden, mutta olen nainen ja 20, ihan hyvänaamainen ja -kroppainen. Mulla on kertynyt vuodessa 600 matchia, ne joita kumpikaan osapuoli ei ole poistanut (itse en poista, ellei mies häiriköi). Silti olen käynyt myös suunnilleen 20 treffeillä ehkä 10 miehen kanssa. Suudellut en ole kertaakaan. Suurin osa noista matcheista on joko surkeita keskustelijoita tai haluavat vain seksiä. Ei se suhteen löytäminen taida olla kenellekään helppoa Tinderissä. Seksiä kyllä saisi vaikka joka illalle, mutta kun sitä en joltain ventovieraalta ja parhaassa tapauksessa varatulta kuppasirkukselta halua.

Vierailija
12/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Profiilin kiinnostavuuteen voi vaikuttaa itse helposti. Hyvä kuva on ehkä tärkein. Ei tarvitse olla mikään adonis mutta kuvan on oltava hyvälaatuinen ja mielellään jonkun toisen henkilön ottama kuva sinusta ulkona, jossa olet yksin ja sinulla on siistit vaatteet ja hyvä ryhti. Ei paidattomia kuvia, eikä kännikuvia tai kuvia kaljatölkki kädessä kiitos. Eikä niitä tärähtäneitä peilin kautta tai alaviistosta naama peruslukemilla otettuja hämäriä selfieitä. Mukava kuva jossa näkyy muutakin kuin kaksaria pitää olla. Eikä 10 vuotta vanha kuva vaan mahdollisimman tuore.

Tekstiin voi sitten laittaa jotain perustietoja, mieluusti vaikka joku kiinostava fakta sinusta jolla erotut muista. Mutta ei mitään pervoa tai mukahauskaa juttua.

Vierailija
13/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Pääsit kai maksamaan kaikki nuo treffit? Aika kalliiksi tuli 1 suudelma. :D

Omani makson. Harva nykynainen edes antaa maksaa treffeillä. Propsit siitä

Vierailija
14/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan Axl Smithillä mitenkään ulkonäköä, mutta julkisuus vetää naisia puoleensa. Ja samalla muuten unohdetaan ne ikäerokitinät hetkessä, 20-kymppiset pimatsut haaveilee ihan avoimesti yli 40-kymppisistä julkkismiehistä.

Vierailija
15/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet! Profiilin kiinnostavuuteen voi vaikuttaa itse helposti. Hyvä kuva on ehkä tärkein. Ei tarvitse olla mikään adonis mutta kuvan on oltava hyvälaatuinen ja mielellään jonkun toisen henkilön ottama kuva sinusta ulkona, jossa olet yksin ja sinulla on siistit vaatteet ja hyvä ryhti. Ei paidattomia kuvia, eikä kännikuvia tai kuvia kaljatölkki kädessä kiitos. Eikä niitä tärähtäneitä peilin kautta tai alaviistosta naama peruslukemilla otettuja hämäriä selfieitä. Mukava kuva jossa näkyy muutakin kuin kaksaria pitää olla. Eikä 10 vuotta vanha kuva vaan mahdollisimman tuore.

Tekstiin voi sitten laittaa jotain perustietoja, mieluusti vaikka joku kiinostava fakta sinusta jolla erotut muista. Mutta ei mitään pervoa tai mukahauskaa juttua.

Itse olen laittanut Tinderiin itse etukameralla ottamani lähikuvan kasvoistani. En sitten tiedä, että saako tuollaiset kuvat ihmisen näyttämään jotenkin sammakkomaiselta? 

Vierailija
16/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko AP on saanut matcheja yhteensä? Siis jollei ole kovin nirso. Satoja? Tuhansia?

Vierailija
17/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen laittanut Tinderiin itse etukameralla ottamani lähikuvan kasvoistani. En sitten tiedä, että saako tuollaiset kuvat ihmisen näyttämään jotenkin sammakkomaiselta? 

Kyllä saavat, liian läheltä itse otettu kasvokuva on tavanomainen virhe. Itse skippaan usein tuollaiset profiilit varsinkin jos ei muuta kuvaa ole. Pyydä jotain kaveriasi ottamaan sinusta kuva. Mieluiten sellainen jossa näkyy muutakin kuin pelkkä naama, ja mieluiten ulkona. Sitten olet jo kasvattanut profiilisi kiinostavuutta.

Vierailija
18/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saavat, liian läheltä itse otettu kasvokuva on tavanomainen virhe. Itse skippaan usein tuollaiset profiilit varsinkin jos ei muuta kuvaa ole. Pyydä jotain kaveriasi ottamaan sinusta kuva. Mieluiten sellainen jossa näkyy muutakin kuin pelkkä naama, ja mieluiten ulkona. Sitten olet jo kasvattanut profiilisi kiinostavuutta.

No mulla ei ole kavereita, mutta täytyy koittaa, josko saisi tuollaisen kuvan muuten järjestymään.

Vierailija
19/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut.

t. yhden matchin mie

Vierailija
20/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko AP on saanut matcheja yhteensä? Siis jollei ole kovin nirso. Satoja? Tuhansia?

En ole laskenut. Useita kymmeniä kuitenkin.