Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu vuosi Tinderiä

21.04.2018 |

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Kommentit (823)

Vierailija
821/823 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Olisiko teillä hyviä vinkkejä millä tavalla kirjoittaa matchille ensimmäisiä viestejä? Ihan liikaa kokemuksia siitä, että viesteihini ei vastata ollenkaan, tai sitten vaan kerran pari tosi lyhyesti. Toki joidenkin kanssa juttua on tullut enemmänkin. Mutta mitkä olette todenneet parhaimmiksi tavoiksi? Olen kokeillut vähän erilaisia, suoraan treffeille pyytämistäkin.

Ikävä totuus on, että sillä ei ole hirveästi merkitystä mitä mies kirjoittaa jos näytät hyvältä tai profiili on hyvä.

Mä sain kymmeniä treffejä pelkästään "moi, mitäs sulle kuuluu?"-avauksilla.

Tätähän on testattu monesti myös miesmallien kuvilla.

Miesmalli laittaa avausviestin naiselle jossa kysyy: "tykkäätkö peppuseksistä?"

Ja nainen vastaa: "rakastan peppuseksiä!"

Voit olla varma että tavismiehen kohdalla nainen pelkästään painaa deleteä.

Juu, jos miehelle laittaisi viestiä naismallin kuvalla ja ehdottaisi seksiä niin mies kyllä painaisi deleteä. Naiset, nuo perkeleet, ei heitä voi ymmärtää.

Vierailija
822/823 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Olisiko teillä hyviä vinkkejä millä tavalla kirjoittaa matchille ensimmäisiä viestejä? Ihan liikaa kokemuksia siitä, että viesteihini ei vastata ollenkaan, tai sitten vaan kerran pari tosi lyhyesti. Toki joidenkin kanssa juttua on tullut enemmänkin. Mutta mitkä olette todenneet parhaimmiksi tavoiksi? Olen kokeillut vähän erilaisia, suoraan treffeille pyytämistäkin.

Ikävä totuus on, että sillä ei ole hirveästi merkitystä mitä mies kirjoittaa jos näytät hyvältä tai profiili on hyvä.

Mä sain kymmeniä treffejä pelkästään "moi, mitäs sulle kuuluu?"-avauksilla.

Tätähän on testattu monesti myös miesmallien kuvilla.

Miesmalli laittaa avausviestin naiselle jossa kysyy: "tykkäätkö peppuseksistä?"

Ja nainen vastaa: "rakastan peppuseksiä!"

Voit olla varma että tavismiehen kohdalla nainen pelkästään painaa deleteä.

Juu, jos miehelle laittaisi viestiä naismallin kuvalla ja ehdottaisi seksiä niin mies kyllä painaisi deleteä. Naiset, nuo perkeleet, ei heitä voi ymmärtää.

Oletko tyhmä vai trolli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/823 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän usein jo heti toisessa viestissä.

Viimeksi kun tein näin niin nainen vastasi että "musta olisi kiva viestitellä ja tutustua enemmän ensin" ja vastasin että sopiihan se. Kahden viestin jälkeen nainen lopetti vastaamasta..

Tuo on juuri se minkä takia pyydän nopeasti treffeille koska kun alkaa viestittelemään enemmän niin siinä on vaara että nainen vain lopettaa vastaamasta.

Viestitteleminen tuntuu niin turhalta, kaikki nämä jutut voitaisiin käydä läpi kasvokkain..

Näinhän se menee. Tosi harvoin saa edes keskustelua aikaiseksi ja vähän ihmetyttää että miksi nainen on mätsännyt itsensä kanssani, jos ei kuitenkaan tee mieli viedä asiaa mitenkään eteenpäin. Aika moni varmaankin pönkittää vain itseään mätseillä ajankuluksi. Onhan se toisaalta vaikea innostua kenestäkään ilman livenä tapahtuvaa interaktiota, mutta senkin takia kannattaisi vain tavata mahdollisimman pian. Muuten homma kuihtuu ennen kuin alkaakaan.