Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikeasti todella kaunis, vaikka itse sen sanonkin

Vierailija
21.04.2018 |

Itselleni on tuttua, että minne tahansa ikinä menenkin, kaikki menevät ihan "sekaisin,"vaikka en mitään tekisi tai kellekään mitään puhuisi. Minua tuijotetaan, ympärilläni supistaan, minua mulkoillaan murhaavasti ja suljetaan sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle.Minusta on myös levitelty todella törkeitä perättömiä valheita selkäni takana.

Vähän väliä kuulen ulkonäkööni kohdistuvia kitkeriä kommentteja, vaikken ole pyrkinyt saamaan muita kiinnittämään ulkonäkööni huomiota, saati muiden mielipidettä ulkonäöstäni kysynyt.

Joskus kun jonkun naispuolisen kanssa on onnistunut vähän tutustumaan, kaveruus päättyy pian toisen täysin yllättäen tulleisiin selkään puukotuksiin, ilkeilyihin, haukkumiseen tai raivonpurkauksiin, joihin en keksi mitään muuta syytä kuin kateuden.

Tämä kuvio on toistunut aina, kaikkialla: koulussa, työpaikalla, harrastuksissa, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnissa!

Kuvaavaa on, että yleensä tällaisiin avautumisiin saa kateellisilta naisilta vastaukseksi pilkallisia kommentteja, joissa kielletään täysin tällaisen ilmiön olemassaolo ja väitetään, kuinka jälleen kerran ylimieliset, itsestään liikoja kuvittelevat bitchit elelevät itsekeskeisissä harhamaailmoissaan.

Mutta tosiasia on se, että kauniit naiset allekirjoittavat tämän saman kokemuksen!Olen kuullut muilta vastaavia tarinoita.

Tämä on tabu, josta ei saa puhua, mutta täydellisen tuttua kaikille oikeasti todella kauniille naisille! Kaipa tästä ei saa puhua siksi, ettei tavallisennäköisille ja rumille naisille tulisi vielä pahempi olo itsensä kanssa

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuja sulle

Hämmennyn jos tähän h u O n O O n joku jaksaa tarttua

Vierailija
2/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko mieluiten

A todella kaunis

B todella mukava ja ystävällinen

C todella älykäs

D sosiaalisesti taitava

Aloituksen mukaan näiden yhdistelmästä ei ole kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä saat puhua tästä ja puhuitkin. Ei se mikään tabu ole. 

Vierailija
4/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni voi olla kaunis sisäisesti, mutta onko hyvä peppu? Ei välttämättä.

Vierailija
5/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kaunis (ja nuori) nainen ja samoja kokemuksia löytyy kuin ap:lla. Lisäyksenä se, että työelämässä olo on ollut yhtä hlvettiä riippuen paikasta. On tytötelty ja vähätelty, kyykytetty ja haukuttu, joko selän takana tai päin naamaa. Vaikka työt olen hoitanut kuten muutkin o_O

Vierailija
6/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset tissit sulla on ap?

Vierailija
7/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kaunis (ja nuori) nainen ja samoja kokemuksia löytyy kuin ap:lla. Lisäyksenä se, että työelämässä olo on ollut yhtä hlvettiä riippuen paikasta. On tytötelty ja vähätelty, kyykytetty ja haukuttu, joko selän takana tai päin naamaa. Vaikka työt olen hoitanut kuten muutkin o_O

Kaikennäköisiä nuoria naisia tytötellään, vähätellään, kyykytetään ja haukutaan työelämässä. 

Vierailija
8/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä

Vierailija
9/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä

Kyllä, peilinkin kautta. Ei siinä ole mitään vikaa, että ihminen tuntee itsensä kauniiksi. Mutta miten paljon hän ajattelee muitten käytöksen johtuvan siitä, miten kaunis hän on... Siis etenkin pahassa. Uskon sen, että sellaista käytöstä on kuin ap avausviestissä kuvailee, mutta varmasti hänkin on kokonaisuus, ei vain kaunis kuorensa. Kaunis ja mukava ihminen on pidetty, pidemtympi usein kuin vaatimattomamman näköinen ja mukava. Kauneus on vielä bonus, jos ihminen on todella ystävällinen ja kiva. 

Vierailija
10/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä se, että varsinkin ilmojen lämmetessä ja kesällä joudun miettimään miten pukeudun. Minulla on hoikka vartalo, mutta suuret rinnat ja muodokas peppu löytyy + pitkät sääret. Tämä kuulostaa ehkä absurdilta ja trollilta, mutta ihan totta on. Haluan pukeutua "massan" mukaan etten erotu liikaa, koska saan liikaa huomiota pukeutumalla mekkoihin, hameisiin tai liian kivan näköisiin housuihin. Ohikulkevilta miehiltä olen kuullut vislauksia ja jopa suoria treffipyyntöjä. Muutaman kerran joku keski-ikäinen nainen on hämmästellyt miten edes kehtaan pukeutua vaaleisiin tiukkoihin farkkuihin! Asun siis pienessä kaupungissa ja tällaista kohtelua en varmasti saisi missään pk-seudun kaupingissa jossa sulautuisin ympäristöön.

Vierailija
11/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eiköhän jokainen nainen "joudu miettimään miten pukeutuu". Eri syistä ehkä, mutta kuitenkin. 

Vierailija
12/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva uskaltaa alapeukuttaa tätä, koska alapeukut olisivat ap:n silmissä vain kateuden merkki.

Nämä on toki vaikeita asioita. En väitä etteikö ap ja muut kauniit joutuisi usein kateuden kohteeksi, mutta aina kun joku tekee tällaisen keskustelun, niin se kertoo mielestäni enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä.

Eli kaunis ja kadehdittu voi olla, mutta se miten suhtautuu muihin ihmisiin onkin jo toinen asia. Tällaiset keskustelut antavat aloittajastaan epämiellyttävän vaikutelman ja herättävät kysymyksen, nauttivatko tällä tavalla ajattelevat kuitenkin siitä ajatuksesta, että muut ovat kateellisia.

Vierailija
13/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tunnistan samoja kauniiden naisten ongelmia kohdallani. Minullakin ongelmia ollut varsinkin työelämässä mutta en täällä viitsi tarkemmin ruotia tunnistamisen pelossa. Kiusaajina aina ollut joku lihava kyyninen tantta.

Vierailija
14/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuorempana toiminut mallina Suomessa ja ulkomaillakin, joten tunnen myös paljon muita alalla työskennelleitä. Vielä koskaan en ole kuullut hyvän ulkonäön aiheuttaneen tuollaisia ongelmia kuin ap:lla. Mene ja tiedä - ehkä hän on kauniimpi kuin kukaan koskaan tai sitten tää ”ongelma” on vain keksittyä ja pään sisällä.

Vierailija
15/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä se, että varsinkin ilmojen lämmetessä ja kesällä joudun miettimään miten pukeudun. Minulla on hoikka vartalo, mutta suuret rinnat ja muodokas peppu löytyy + pitkät sääret. Tämä kuulostaa ehkä absurdilta ja trollilta, mutta ihan totta on. Haluan pukeutua "massan" mukaan etten erotu liikaa, koska saan liikaa huomiota pukeutumalla mekkoihin, hameisiin tai liian kivan näköisiin housuihin. Ohikulkevilta miehiltä olen kuullut vislauksia ja jopa suoria treffipyyntöjä. Muutaman kerran joku keski-ikäinen nainen on hämmästellyt miten edes kehtaan pukeutua vaaleisiin tiukkoihin farkkuihin! Asun siis pienessä kaupungissa ja tällaista kohtelua en varmasti saisi missään pk-seudun kaupingissa jossa sulautuisin ympäristöön.

Tarkoitatko että kuvaamasi ulkonäkö kuulostaa absurdilta? Ei se kuulosta.

Mutta kaikki muu viestissäsi kuulostaa. Suhtaudut itseesi aivan liian vakavasti

Vierailija
16/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on ettei kenenkään muun kuin omaa käytöstä voi muuttaa. Tätä suosittelen miettimään

Vierailija
17/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset naiset täällä alapeukuttaa :D

Vierailija
18/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Nauti se minkä voit. Kauneus on kuitenkin katoavaista niin olisi hyvä, että muitakin avuja löytyy.

Vierailija
19/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toi sun kirjoitus oli just kun mun elämästä. Mutta eihän ääneen saa sanoa :D. Vaikka tavalliset talliaiset ovat pahemman luokan kiusaajia ihan vielä aikuisenakin! Syrjimistä, juoruamista jne.

Mutta miehet sanovat suoraan, että kohtuu siitä kun olet liian kaunis! Ja tiedän itsekin sen, muta aina jaksaa hämmästyttää miten epävarmoja ja kateellisia suurin osa naisista on. Suorastaan noloa ja säälittävää.

Kauniista ja menestyneistä naisista löytyy ystäviä. Kunhan vaan muuten kemiat synkkaa. Turha edes yrittää taviksen kanssa ystävystymistä. Todellakin, puukon vaan saa selkään hyvin nopeasti.

Voimia kestämään tavisten syrjintää!

Vierailija
20/81 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko kaunis ihminen todella, että hän on jotenkin parempi tai erityinen, kun sanoo toisia talliaisiksi ja taviksiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi