Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
20.04.2018 |

Olen 25-v työtön sinkkumies Helsingistä. En ole koskaan seurustellut, enkä edes suudellut. En mielestäni ole kovin kauhean näköinen tai mitenkään väkivaltainen tai juoppo. Työttömyyskö naisia pelottaa? En minä ole mikään rahojen kyttääjä. Ihmisenä olen paljon muutakin kuin vain työntekijä. Ihmettelen kovasti, miksi naiset eivät ole koskaan osoittaneet minuun kiinnostusta. Tosi paha olla, kun tuntuu ettei kenellekään kelpaa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minkä verran tehnyt aloitteita naisille?

Millä tavoin olet yrittänyt saada naisia?

En uskalla lähestyä naisia kun ne tyrmäävät minut. Koskaan eivät ole olleet kiinnostuneita.

Ap

Oletko kokeillut? Jotenkin tästä paistaa ettet ole!

Odotatko että ne naiset tulevat hakemaan sinua sieltä kotoa? Jos piiloudut neljän seinän sisään ja lähetät signaalia älä yritäkään lähestyä! ei kukaan taatusti edes yritä. Yrittäisitkö itse vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
62/65 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon. Itsellä on puhevika ja kaikki menee hyvin niin kauan kun kirjoitellaan netissä. Heti kun tapaan jonkun, niin ekan puhutun  lauseen jälkeen kiinnostus lopahtaa. Niin paljon riittää täydellisiä miehiä, että tällaiset jää ilman.

Noin varmaan helposti käykin jollain nettitreffeillä, kun ehtii luoda illuusion toisesta ennen ensitapaamista. Helpompi olisi ensin ystävystyä vaikka kaverin kavereiden kanssa. Kun ovat todenneet sinut hyväksi tyypiksi ja sitten ihastuvat, niin ei puhevika haittaa vaan on todennäköisesti ihan viehättävä persoonallinen piirre sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus myy aina, onnistumisia elämään, ei niin väliä millä alueilla onnistut kunhan olet terveen itsevarma itsestäsi. Ei kukaan jaksa itsesääliä katsoa.

Vierailija
64/65 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset kiinnostu ellet ole kiinnostava. Aloituksessa kerroit olevasi työtön, muttet juuri mitään muuta. ---

Yks tärkeä asia mikä kannattaa muistaa on että ne naisetkin on vaan ihmisiä ja yksilöitä, joten mitään yleispätevää toimi näin -ohjetta ei voida antaa. Sun pitää vaan löytää se mikä toimii just sulle. Toinen tärkee juttu on että kukaan ei tässä maailmassa oo sulle velkaa parisuhdetta, seksiä tai muuta romanttista kokemusta ja tää on fakta. Sä saatat jäädä ilman niitä varsinkin jos alat vaan karttamaan niitä naisilta. Jotenka keskity siihen hyvään mitä sun elämässä jo on ja ajattele ne mahdolliset kokemukset naisten kanssa plussana. Itsensä kehittäminen on kannattavaa jo itessään, jos se johtaa johonkin muuhun niin laistavaa. Jos taas ei, niin ei sekään oo turhaa.

Tsemppiä

Näistä miehistä, jotka koettavat tutustua ja kysyttäessä kertovat itsestään "olen vain tällainen työtön, ruma ja partakaan ei kasva kunnolla, ei sun ole pakko muhun tutustua kun olen tällainen vaan" ei kyllä voi innostua kukaan. Jos joku mies juuri nyt tunnistaa itsessään tuollaisen tavan, niin äkkiä tekemään sille jotakin.

Vierailija
65/65 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä