Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
20.04.2018 |

Olen 25-v työtön sinkkumies Helsingistä. En ole koskaan seurustellut, enkä edes suudellut. En mielestäni ole kovin kauhean näköinen tai mitenkään väkivaltainen tai juoppo. Työttömyyskö naisia pelottaa? En minä ole mikään rahojen kyttääjä. Ihmisenä olen paljon muutakin kuin vain työntekijä. Ihmettelen kovasti, miksi naiset eivät ole koskaan osoittaneet minuun kiinnostusta. Tosi paha olla, kun tuntuu ettei kenellekään kelpaa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan elättäjän.

N18

Vierailija
2/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna murehtisin enemmän työllistymisestä.

Ekojen treffien jälkeen nainen kuitenkin miettisi sinua kokonaisuutena jolloin työttömyytesi ja masennuksesi estäisivät toisen tapaamisen jolloin vasta voisi pussailla. Suutelua ehkä vasta kolmansilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkä verran tehnyt aloitteita naisille?

Millä tavoin olet yrittänyt saada naisia?

Vierailija
4/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori. T: 30v kelpaamaton neitsyt nainen

Vierailija
5/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä nuori. T: 30v kelpaamaton neitsyt nainen

Väitätkö että et kelpaisi miehille? Nainen ei voi olla vastentahtoisesti kokematon sinkku.

Vierailija
6/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut mitään esim. luonteestasi, kiinnostuksenkohteistasi tai arvoistasi. Ei se ulkonäkö tai työssä käynti/käymättömyys ole ainoita tai edes tärkeimpiä asioita.

Vierailija
7/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla lähestyä naisia kun ne tyrmäävät minut. Koskaan eivät ole olleet kiinnostuneita.

Ap

Vierailija
8/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut mitään esim. luonteestasi, kiinnostuksenkohteistasi tai arvoistasi. Ei se ulkonäkö tai työssä käynti/käymättömyys ole ainoita tai edes tärkeimpiä asioita.

Olen ihan rento ja ystävällinen. Pidän kavereiden tapaamisesta ja pelaamisesta. Arvoista en oikein tiedä, arvostan kyllä naisia js mukavia ihmisiä.

Ap

Vierailija
9/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25-v työtön sinkkumies Helsingistä. En ole koskaan seurustellut, enkä edes suudellut. En mielestäni ole kovin kauhean näköinen tai mitenkään väkivaltainen tai juoppo. Työttömyyskö naisia pelottaa? En minä ole mikään rahojen kyttääjä. Ihmisenä olen paljon muutakin kuin vain työntekijä. Ihmettelen kovasti, miksi naiset eivät ole koskaan osoittaneet minuun kiinnostusta. Tosi paha olla, kun tuntuu ettei kenellekään kelpaa.

Sulla on värivamma?

Vierailija
10/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla lähestyä naisia kun ne tyrmäävät minut. Koskaan eivät ole olleet kiinnostuneita.

Ap

No siinäpä se ongelman ydin. Itsellä on elämän aikana kaksi naista ollut vaikka olen köyhä luuseri ja karvaisen villisian näköinen. Valehtelematta yhtä onnistumista kohden olen saanut sadat pakit joten onnistumiseni on noin prosentin parin luokkaa. Sinun pitää tehdä se aloite ja olla sosiaalinen vaikka vaikealta tuntuisikin. Opi olemaan ottamatta pakit turhan henkilökohtaisesti ja se voi auttaa jo melkoisesti. Jos tulee pakit niin kohauta olkapäitäsi, sano kiitos hei ja unohda koko turha muija sen jälkeen.

Itsevarmuus vaatii tietynlaista tunnekylmyyttä siinä mielessä ettei ota heti itseensä kaikesta mitä ventovieraat sanoo tai tekee. He ovat ventovieraita ja josseivät tule sen tutummaksi niin ovat elämäsi kannalta pelkkiä turhia haamuja joilla ei ole merkitystä. Siksi et oikeastaan menetä mitään jos nainen torjuu lähentelysi, hän painuu vain takaisin sinne kasvottomaan massaan. Yritä uudestaan jonkun toisen kanssa.

Vierailija
11/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että et kelpaa. Olet tosiaan nuori, etkä ole löytänyt vielä sitä oikeaa. Meitä naisiakin on paljon, joilla on sama ongelma.

Vierailija
12/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että työttömyys/tienaamattomuus pelottaa. Avomieheni on yliopisto-opiskelija ja nostaa vain opintotukea plus muutaman tunnin viikossa käy pizzeriassa "viikkorahaa" tienaamassa. Minä kokopäivätöissä ja maksan oikeastaan kaikki meidän asumiseen liittyvät kulut. Ei häiritse ollenkaan. Ei raha tee onnelliseksi. 

Vierailija
13/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin että tee asioita joista pidät ja kehitä itseäsi. Älä keskity sinkkuuteesi. Tätä kautta voit joskus löytää naisen, joka on kiinnostunut samoista asioista ja pitää sinua mielenkiintoisena.

Vierailija
14/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaat, jos olet söpö ja hyväksyt oudot kiinnostuksenkohteeni ja sen että en ole sosiaalinen enkä koskaan ennen seurustellut.

N24 Helsingistä

Vierailija
15/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

En usko että työttömyys/tienaamattomuus pelottaa. Avomieheni on yliopisto-opiskelija ja nostaa vain opintotukea plus muutaman tunnin viikossa käy pizzeriassa "viikkorahaa" tienaamassa. Minä kokopäivätöissä ja maksan oikeastaan kaikki meidän asumiseen liittyvät kulut. Ei häiritse ollenkaan. Ei raha tee onnelliseksi. 

Taidat olla sellainen sokerikurppa. Hyvä että menee noinkin päin välillä.

Vierailija
16/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko likainen? Hilsettä? Haisetko? Onko likaiset vaatteet?

Jos näytät puhtaalta ja normaalilta niin sitten vain alotteita tekemään.

Miksi et ole töissä tai koulussa? Mitä teet elämälläsi, annatko sen vain valua hukkaan joka suhteessa?

Vähän kanssa kuulostaa, että naisen puute ei ole se ainoa ongelma tässä.

Vierailija
17/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä perusteella odotat/toivoisit heidän osoittavan kiinnostusta? Koska silmiesi pilke ja kaunis hymysi kiinnittää heidän huomionsa? Koska olet niin hyvännäköinen, että se kiinnittää heidän huomionsa? Koska olet niin rento ja sosiaalinen, että se herättää heidän huomionsa? Koska harrastat intohimoisesti jotain asiaa ja se herättä saman asian harrastajien huomion?

Jos sinussa ei ole mitään, mikä herättäisi naisten kiinnostuksen, niin ei tietenkään se herää. Ei sinun tarvitse olla mikään ihmemies saati kalsarimallikirurgilentäjä, mutta heittäydy nyt edes naisten juttusille, ota katsekontakteja ja hymyile, tee jotain jotta he huomaavat sinut.

Vierailija
18/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Taidat olla sellainen sokerikurppa. Hyvä että menee noinkin päin välillä.

Sokerikurppa :D En tiedä mikä olen, mutta mieluummin elän niukemmin hyvässä parisuhteessa, kuin yksin laveasti. <3 

Vierailija
19/65 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/65 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samat setit kun AP:lla. En tosin juo ollenkaan. Oma epäonnistumiseni elämässä ja kokemattomuus eivät oikein houkuta minua yrittämään onneani naisten kanssa, koska en usko olevani riittävä. Tai oikeastaan tiedän etten riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi