Luulin, että Monsters ostettiin Saaralle, mutta se olikin Saaran biisi?
Miten olen näin erehtynyt kun luulin, että Monsters ostettiin Saaralle Ruotsin viisutehtaalta. Saara sanoo kuitenkin kirjoittaneensa Monstersin.
kohdassa 2:25
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun viisut on veisattu, haluaisin kyllä vastauksia näihin.
Onko Saara tiputtanut tiimistään aluksi biisintekijät, koska biisi on alkanut muuttua hänen omakseen. (Sisäiset äänet pään sisällä).
Miten suomalaiset ovat Saaraa kiusanneet?
Miten suomalaisten olisi pitänyt kannustaa Saaran uraa?
Miten suomalaiset ovat olleet Saaralle kateellisia?
Miksi Saara ei ole saanut levytyssopimusta?
Onko sinulla paljon kavereita tai ystäviä tai ylipäätään seuraa?
Oletko ruma ja läski?
Tämä oli esimerkki ad hominemista, eli henkilökohtaisuuksiin menosta.
Sitä käytetään silloin, kun verbaaliset taidot ja työkalut itse asiasta keskusteluun ovat loppuneet.
Kyllä, verbaaliset taitoni ja työkaluni Saara Aallon haukkumiseen ja pilkkaamiseen ovat loppuneet jos niitä koskaan on ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Saara tiputtanut tiimistään aluksi biisintekijät, koska biisi on alkanut muuttua hänen omakseen. (Sisäiset äänet pään sisällä).
Oletko ruma ja läski?
Sitä käytetään silloin, kun verbaaliset taidot ja työkalut itse asiasta keskusteluun ovat loppuneet.
😂😂😂 Sähän olet itse KOKO AJAN mennyt henkilökohtaisuuksiin Saaran haukkumusessa. . Sinua ja verbaalisia taitoja ei voi mainita samassa lauseessa.
Mistä se Silvennoisen haastattelu löytyy, haluan analysoida ko. tilanteen!
Kas kun ei lumikeijuja kutsuta little monterseiksi...
Miten voi Lontoossa asuvan englanti olla noin uskomattoman huonoa? YouTubessa on myös kommentoitu, ettei kielivideon kieletkään menneet ihan nappiin. Ja Saara se lausutaan bullying!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma ja läski?
Sitä käytetään silloin, kun verbaaliset taidot ja työkalut itse asiasta keskusteluun ovat loppuneet.😂😂😂 Sähän olet itse KOKO AJAN mennyt henkilökohtaisuuksiin Saaran haukkumusessa. . Sinua ja verbaalisia taitoja ei voi mainita samassa lauseessa.
Mistä sinäkin sen tiedät, että juuri tämä kirjoittaja on mennyt henkilökohtaisuuksiin? Mitä ne edes ovat? Mielipide Saaran sanomisista?
Jännästi voidaan haukkua muut kirjoittajat mielisairaiksi, yksinäisiksi ja ilkeiksi kiusaajiksi, mutta ikinä ei ole tullut kunnon vastausta mihinkään ihmettelyyn. Esim. Edenin kappaleesta saatu mielikuva SAARAN UUTENA musiikkina, väitetään vaan vastaan. Kaikille, toimittajia myöten, annettiin se käsitys, että kappale oli Saaran. Ei ollut eikä myöskään ole tulossa levyllekään. Mistä se siis oli maistiainen? Ja tuo 9-10 äikän numeroinen ei ole vieläkään vaivaantunut kertomaan, keitä ne suomalaiset taiteilijat ovat, joita Suomessa on hänen mukaansa niin mollattu, että ovat sen takia lähteneet maasta. Pelkkää sanahelinää, jos ei ole antaa yhtään esimerkkiä.
Sara Sieppi on myös niitä julkkiksia, joita kiusataan. Kas kun ei ole lähtenyt kävelemään jonkun muun maan onnenpyörään.
Outoa