Luulin, että Monsters ostettiin Saaralle, mutta se olikin Saaran biisi?
Miten olen näin erehtynyt kun luulin, että Monsters ostettiin Saaralle Ruotsin viisutehtaalta. Saara sanoo kuitenkin kirjoittaneensa Monstersin.
kohdassa 2:25
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelen juuri kirjaa Jehovan todistajista. Nekin ajattelevat, että kaikki kritiikki on vainoamista, koska he ovat ainoita koko maailmassa jotka ovat oikeassa.
Se, että tuo esiin ihmisen epäjohdonmukaisuudet lausumissa, ei ole vainoamista. Se on kritiikkiä. Se, että toteaa viisuedustajan puhuvan rumasti maastaan, ei ole vainoamista. Se on kritiikkiä.
Ihan kunnianloukkaustapauksissakin on määritelty, että julkisuuden henkilöiden täytyy sietää enemmän henkilöönsä käyvää keskustelua kuin tavisten. Koska mitäs läksit.
Kritiikin esittäminen on eri asia kuin perättömän palturin levittäminen. Siksi toisekseen julkisuuden henkilöidenkään ei tarvitse sietää henkilökohtaisuuksiin menevää keskustelua.
Ainoa joka on levittänyt perätöntä palturia on artisti itse. Sitähän tää ketju käsittelee.
Ja jos on esim tuonut puolisonsa voimallisesti julkisuuteen ja jopa tunkee tämän verovaroilla green roomiin, joutuu kyllä sietämään kritiikkiä siitäkin.
Perustele. Ei riitä, että et vaan tykkää.
Se että sinulle ei riitä ei ole meidän ongelma. Ota vihersmoothie, irvistä ja näytä keskaria jos tämä on monsteri.
Saara ilmeisesti kuvittelee lapsenomaisesti että kun se kertoo ”monster” kappaleen takana olevan jonkin suuremman sanoman niin se auttaa pärjäämään maailmalla. Hän ei kertakaikkiaan tajua että sanomalle on ihan sama jos se ei saa ihmisten lanteita keikahtelemaan letkeästi. Ihan turha kirkua monsterista tai no fearista kun biisi ja esitys on surkea. Mutta saarahan on sanonut ettei häntä kiinnosta menestys, kunhan saa levittää sanomaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/04/17/monsters-biisin-tekijat-mukaan…
Niin, että ihan itse tehty. Aika säälittävä mätisäkki tuo Saara :/
Minulla oli edellisessä työpaikassa hyvin samantyyppinen työkaveri. Virheetön pingottaja. Sai burnoutin. Sen jälkeen hän alkoi suorastaan jahdata mielenterveysongelmia kaikilla muilla, koska ”kaikillajan meillä on mielenterveysongelmia jossain vaiheessa”.
Ilmeisesti se oma romahdus otti niin kunnian päälle, että asia piti kääntää tällaiseksi ”missioksi”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara ei ota biisin kirjoittajia mukaan sinne viisuihin niin kuin kuuluisi, ja nyt väittää kirjoittaneensa kyseisen biisin ihan itsekseen. HÄRSKIÄ.
We wrote, kultaseni. We wrote.
Kannattaisiko itse kunkin ensin kuunnella haastattelu kokonaisuudessaan ja lukea uutisointi aiheesta ennen kuin tulee haukkumaan?En ole aiemmin itse koko asiaan kiinnittäny huomiota kun en moneen muuhunkaan ajanpuutteen vuoksi, mutta nyt kuuntelin haastattelun ja luin tämän ketjun.
Mitä tämä sitten on jos ei kiusaamista?
Itse kokisin tämän lyttyyn lyömisenä kateellisten panettelijoiden taholta.
Enkä ole ihan herkkänahkainen. Toinen silti edustaa meitä, Suomea ja mitä me teemme? Pissitään omiin muroihinme!
Kukaan, ei kukaan toinen maa hauku tai moiti julkisuuden edustajiaan millään saralla, vaikka olisi aihettakin vaan he osoittavat tukensa ja ylpeytensä. Ei siellä anneta sijaa puhua omistaan pahasti.
Täällä ja vain täällä Suomessa suunnilleen pahoitellaan etukäteen kuinka nyt tuollainen edustaja meillä tällä kertaa jajaja, ihan varmuudenkin vuoksi jos ei menesty niin muka seivataan oma naama. Ihan kun se oma naama miljoonien keskellä mitään meinais siinä kohtaa jos edustaja olisikin aidosti kaikkien mielestä nolo, mutta tuo näkyy maailmalle kun edustaja verää sinnillä oman maan moitteista huolimatta ja pakkohan siinä on alkaa olemaan kansainvälinen ja miellyttää muita maita, jotta kannatusta saisi.Vai miten itse toimisitte edustaessa maatamme ja meidän muiden moittiessa? Olisiko muuta vaihtoehtoa kun pitää hymy kasvoilla ja koittaa olla niin ettei muut kiinnitä huomiota asiaan ja saada edes toiset pitämään teistä?
Että se jos mikä on HÄRSKIÄ. katsokaa siis peiliin.
Enkä ole fani vaan ihminen, ihmisen asialla
Missä kohtaa haastattelussa hän sanoo we wrote? Voisitko laittaa ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelen juuri kirjaa Jehovan todistajista. Nekin ajattelevat, että kaikki kritiikki on vainoamista, koska he ovat ainoita koko maailmassa jotka ovat oikeassa.
Se, että tuo esiin ihmisen epäjohdonmukaisuudet lausumissa, ei ole vainoamista. Se on kritiikkiä. Se, että toteaa viisuedustajan puhuvan rumasti maastaan, ei ole vainoamista. Se on kritiikkiä.
Ihan kunnianloukkaustapauksissakin on määritelty, että julkisuuden henkilöiden täytyy sietää enemmän henkilöönsä käyvää keskustelua kuin tavisten. Koska mitäs läksit.
Kritiikin esittäminen on eri asia kuin perättömän palturin levittäminen. Siksi toisekseen julkisuuden henkilöidenkään ei tarvitse sietää henkilökohtaisuuksiin menevää keskustelua.
Luettelepa sinä ne perättömät palturit. Minä voin sen jälkeen luetella Saaran julkisesti sanomat valeet. Voidaan sitten vertailla, kumpia on enemmän.
Aloita sinä! Saaran valeista on jo ollut hyviä listoja.
Biisi on ollut valmis, Saara on antanut aiheen sanoihin, mutta tehnyt yhdessä Linnean kanssa.
Hölmöä Saaralla suututtaa biisintekijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palturia väittää Saaran sanoneen "I wrote Monsters" , onko se vale tai sanomisten vääristelyä?
On tuo nyt aikuisten oikeesti niin naurettavaa tuossa vaiheessa kaikkien esiintymisiensä jälkeen vetää vielä pelko jostain h*mmetin kiusaamisesta esiin haastattelussa.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mistä kiusaamisesta Saara edes puhuu? Mulle ei missään vaiheessa ole tullut ihan selväksi, mitä hän tarkoittaa. Muuta kuin sitä, että suomalaiset eivät ole häntä hyväksyneet.
Ei riitä, ettei ole saanut tehdä Suomessa englanniksi mitään. On tehnyt. Löytyy youtubestakin. Miten joku Anna Abreu on päässyt englantilaiselle soittolistalle? Jos Suomessa ei saa tehdä muita kuin suomen kielisiä lauluja. Miksei Saara ole päässyt niillä tekemisillään?
Ja Saara ei iki maailmassa ole tehnyt 300 keikkaa vuodessa eikä hänen uransa ole kasvanut isoksi Voicen jälkeen. Miten edes kehtaa väittää sellaista? Monikaan ei edes tiennyt hänestä ennen tätä hirveää hypetystä X factorin jälkeen. Ja kaikki takuulla tietää suomalaiset, joiden laulu-ura on suurta. Jenni Vartiainen, Cheek, Sanni...
Alkaa oikeasti raivostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara ei ota biisin kirjoittajia mukaan sinne viisuihin niin kuin kuuluisi, ja nyt väittää kirjoittaneensa kyseisen biisin ihan itsekseen. HÄRSKIÄ.
Kannattaisiko itse kunkin ensin kuunnella haastattelu kokonaisuudessaan ja lukea uutisointi aiheesta ennen kuin tulee haukkumaan?En ole aiemmin itse koko asiaan kiinnittäny huomiota kun en moneen muuhunkaan ajanpuutteen vuoksi, mutta nyt kuuntelin haastattelun ja luin tämän ketjun.
Enkä ole ihan herkkänahkainen. Toinen silti edustaa meitä, Suomea ja mitä me teemme? Pissitään omiin muroihinme!
Kukaan, ei kukaan toinen maa hauku tai moiti julkisuuden edustajiaan millään saralla, vaikka olisi aihettakin vaan he osoittavat tukensa ja ylpeytensä. Ei siellä anneta sijaa puhua omistaan pahasti.
Täällä ja vain täällä Suomessa suunnilleen pahoitellaan etukäteen kuinka nyt tuollainen edustaja meillä tällä kertaa jajaja, ihan varmuudenkin vuoksi jos ei menesty niin muka seivataan oma naama. Ihan kun se oma naama miljoonien keskellä mitään meinais siinä kohtaa jos edustaja olisikin aidosti kaikkien mielestä nolo, mutta tuo näkyy maailmalle kun edustaja verää sinnillä oman maan moitteista huolimatta ja pakkohan siinä on alkaa olemaan kansainvälinen ja miellyttää muita maita, jotta kannatusta saisi.Vai miten itse toimisitte edustaessa maatamme ja meidän muiden moittiessa? Olisiko muuta vaihtoehtoa kun pitää hymy kasvoilla ja koittaa olla niin ettei muut kiinnitä huomiota asiaan ja saada edes toiset pitämään teistä?
Pikku söpöliini, nyt kannattaa hakea apua kuulolääkäriltä. Minäkään en ole Saara fani enkä milloinkaan ole tällä foorumilla mutta nyt sattumalta piipahdin ja kuuntelin haastattelun. I wrote, i wrote, pikku söpöliini, vaikkukorvainen höpönassu.
Osui ja upposi. Sanoo ensin we wrote ja sen jälkeen puhuu omasta osuudestaa I wrote.
Kuuntelitkohan vain YHDEN haastattelun? :) Kannattaa kuunnella uudestaan...tai ei siitä hyötyä ole jos ei enkkua osaa.
Vastauksesi ei poista Suomalaisten huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä toisiaan kohtaan vaan vahvistaan sen.
Olen mieluummin omin aivoin ajatteleva höpsöliini kun epäkunnioittava, lauman mukana juokseva pöhkö keneltä meni kirjoitukseni sisältö ja sen tarkoitus aaaiivaan ohi. Ehkä kaltaistesi ihmisten olemassaolo selittää tämän miten vain meillä, Suomessa saa tapahtua tälläistä. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annetu.
Tervetuloa alapeukut! Ne vain vahvistaa ajatukseni ja sen, että olen oikeassa. Valitettavasti.
Eihän siinä mennytkään kun 0.38 kun alkoi toi kiusaamisvaikerrus. Viime vuosituhannen juttuja jankuttaa tuhannetta kertaa. Jotka ei kuulemma edes totta... Ja tää on sitten Suomen edustaja? Koko haastattelu me, me, me, I, I, I, my, my, my, mine, mine, mine. Me myself and I.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli edellisessä työpaikassa hyvin samantyyppinen työkaveri. Virheetön pingottaja. Sai burnoutin. Sen jälkeen hän alkoi suorastaan jahdata mielenterveysongelmia kaikilla muilla, koska ”kaikillajan meillä on mielenterveysongelmia jossain vaiheessa”.
Ilmeisesti se oma romahdus otti niin kunnian päälle, että asia piti kääntää tällaiseksi ”missioksi”.
Tämä on monelle asia, josta he haluavat kertoa. Sillä vähän jopa ylpeillään - ollaan niin kovia tekemään töitä, ja tunnollisia, että tulee burnout. Sitten toivutaan ja ollaan opittu tooooosi paljon, ja viisaita. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku söpöliini, nyt kannattaa hakea apua kuulolääkäriltä. Minäkään en ole Saara fani enkä milloinkaan ole tällä foorumilla mutta nyt sattumalta piipahdin ja kuuntelin haastattelun. I wrote, i wrote, pikku söpöliini, vaikkukorvainen höpönassu.
Osui ja upposi. Sanoo ensin we wrote ja sen jälkeen puhuu omasta osuudestaa I wrote. <3
Kuuntelitkohan vain YHDEN haastattelun? :) Kannattaa kuunnella uudestaan...tai ei siitä hyötyä ole jos ei enkkua osaa.
Vastauksesi ei poista Suomalaisten huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä toisiaan kohtaan vaan vahvistaan sen.
Olen mieluummin omin aivoin ajatteleva höpsöliini kun epäkunnioittava, lauman mukana juokseva pöhkö keneltä meni kirjoitukseni sisältö ja sen tarkoitus aaaiivaan ohi. Ehkä kaltaistesi ihmisten olemassaolo selittää tämän miten vain meillä, Suomessa saa tapahtua tälläistä. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annetu.Tervetuloa alapeukut! Ne vain vahvistaa ajatukseni ja sen, että olen oikeassa. Valitettavasti.
Kannattaisi opetella oma (?) äidinkielensä ensin, ennen kuin alkaa arvostelemaan toisten kielitaitoa. Suomalainen kirjoitetaan PIENELLÄ kirjaimella samoin kuin ruotsalainen jne. Etkä todellakaan vaikuta omin aivoin ajattelevalta, päin vastoin. Olet tuota keijuporukkaa, joiden mielestä Saaraa ei saa arvostella mistään, arvostelu on kiusaamista (=bulling). Samaan hengen vetoon on kuitenkin oikein haukkua kaikki aikaisemmat viisuedustajamme maan rakoon. Vain Saara Aalto on jotain.
Saara Aalto on jostain saanut päähänsä, että liioittelu × 1000 on hyvä asia. Ja sitä hän tekee nyt kaikin tavoin, sekä esiintyessään että puheissaan. Hän liioittelee omaa menneisyyttään (300 keikkaa vuodessa!, uran kasvu 2012 Voicen jälkeen), omaa elämäänsä (vaativampaa kuin 100 v. sitten) ja esityksiään. Kaikki on nyt niiiiin suurta ja ennen näkemätöntä. Hän liioittelee kiusaamiskokemustaan, mikä kävi hyvin selväksi haastattelussa, jossa selitti pelänneensä kiusausta kokeneena, miten hänen isoon esitykseensä suhtaudutaan. Jos esitys olisi liian suurta, olisiko vastassa kiusausta. Siis kiusausta??! Jos jonkun (= Saaran) esityksestä ei pidetä, se on Saaran mielestä kiusausta. Jotenkin tuntuu uskomattomalta kuulla omin korvin Saaran latelevan noita pölöpuheitaan. Mahtaa olla haastattelijoiden vaikea pitää pokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on monelle asia, josta he haluavat kertoa. Sillä vähän jopa ylpeillään - ollaan niin kovia tekemään töitä, ja tunnollisia, että tulee burnout. Sitten toivutaan ja ollaan opittu tooooosi paljon, ja viisaita. Not.
Ekaks ollaan kympin täydellinen tyttö ja suoritetaan elämää. Yliopistotutkinto ja työelämä (alalla, joka ei itselle sovi lainkaan). Sitten tehdään täysillä tätä omalle luoteelle sopimatonta työtä - romahdus, masennus yms. Terapia. Lopputuloksena joogaohjaajan ammatti. Miksei heti voi suunnata tälle omalle alalle vaan pitää läpikäydä se romahdus?
Olisko opoilla itsetutkiskelun paikka? Ystävän tytär (erinomainen oppilas) lähti opiskelemaan vähemmän arvostettua alaa. Koko suku melkein romahti...äiti itki kun ei lähtenyt yliopistoon yms. Tytär on hyvä työssään ja nauttii elämästään.
Ja tuntuu siltä,että kyseinen madmoiselle Aalto EI halua kuulla mitään,mikä on hänen ammattitaitonsa ns.arvostelua,edes kehuvassa mielessä !! UMK:n haastattelussa kaverinsa?? M.Silvennoinen kehtasi sanoa: "Olet kehittynyt tanssijana 2v.siitä NO fear esityksestä, paljon".. Aallon spontaani ilme/vastaus happamana ilmaisi sen 100% weeitutuksen määrän,jos katse ois voinut "tappaa",hahhah!?
missä tyyliseni on ?? kirjoitti:
Ja tuntuu siltä,että kyseinen madmoiselle Aalto EI halua kuulla mitään,mikä on hänen ammattitaitonsa ns.arvostelua,edes kehuvassa mielessä !! UMK:n haastattelussa kaverinsa?? M.Silvennoinen kehtasi sanoa: "Olet kehittynyt tanssijana 2v.siitä NO fear esityksestä, paljon".. Aallon spontaani ilme/vastaus happamana ilmaisi sen 100% weeitutuksen määrän,jos katse ois voinut "tappaa",hahhah!?
Minkä jälkeen hän tiuskaisi, että Silvennoinen on väärässä. Hän on aina ollut hyvä tanssija. Ei nyt ammattitanssijana itseään pidä, mutta lähellä kuitenkin.
missä tyyliseni on ?? kirjoitti:
Olet ehkä ainoa, joka ei ymmärtänyt läpänheittoa. Tai sitten vääristelet taas ihan tahallasi.
Sinullehan mikään ei ole ”asiallista” paitsi tämän tyyppinen keskustelu suoraan Saaran instasta:
Kyynel tuli silmään
❤️❤️❤️