Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi asiallinen nettideittipalvelu 46v naiselle?

Vierailija
19.04.2018 |

Tinder ei nyt ainakaan, mut muka olis?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tässä lähiseudun naisia suomi24 treffeissä. Useimmista profiileista paistaa läpi, että etsinnässä on varsin hyvännäköinen mies. Harvempi 47v mies on enää hopeakettutasoa. Ei hirveästi innosta kirjoitella noiden vaatimusten jälkeen. Itse asiassa en ole kirjautunut mihinkään nettideittipalveluun. Luonnossa ihmisestä saa melkoisen hyvän kuvan jo viiden minuutin juttelun jälkeen. Jotentuskin panostan nettiin.

Vierailija
82/108 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livenä tapaa tervepäisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on normaalit sosiaaliset taidot ja sosiaaliset verkostot.

Missä näitä tervepäisiä täsmälleen ottaen tapaa?

Jos asut kaupungissa niin tapaat heitä päivittäin. Et vaan tiedä kuka on otollista riistaa. Näin miehenä ongelma on, että kaikki vastuu on jätetty miehille. Naapurustossa saa aika nopeasti kumman maineen jos on jokaista naista iskemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin sinulle ettei kannata ainakaan odottaa mitään ihmeitä. Olen ikäisesi nainen ja laitoin viime syksynä pitkästä aikaa profiilin eräälle deittisivustolle. Ilmoitus on kuvallinen ja kerron siinä itsestäni enemmän kuin pari lausetta. Kuvasta saattaa nähdä että minulla on hiukan ylipainoa (alle 10 kg yli normaalipainon ylärajan) ja kerron sen reilusti profiilissani.

Pettymys on ollut se, etteivät miehet ota yhteyttä (ja ymmärrän toki että itsekin voisin ottaa yhteyttä). Koko aikana minulle on kirjoittanut noin seitsemän (7!) miestä ja heistäkin suurin osa on seksiä (bdsm) etsiviä perheenisiä. Normaalit seuraa etsivät sinkku miehet eivät ota kontaktia. Asia ihmetyttää minua koska olen mielestäni normaali ok näköinen nainen, jolla on asiat kunnossa. Palvelussa on joitakin todella kauniin näköisiä ikäisiäni naisia, nähtävästi kaikki miehet kirjoittelevat sitten heille tai kymmenen vuotta nuoremmille.

Juuri tuon takia kehoitin jo ketjun alussa unohtamaan nettideittailun. Saman ikäiset miehet etsivät netissä paljon nuorempia (tai ovat omituisia friikkejä tai toivovat saavansa seksiä mahdollisimman vähällä vaivalla). Livenä tapaa tervepäisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on normaalit sosiaaliset taidot ja sosiaaliset verkostot.

Netti voisi olla loistava paikka löytää yli nelikymppisenö seuraa. Missä työssäkäyvä ja harrastava aikuinen muuten löytää seuraa. Kyllä siellä netissä helmiäkin on, mutta eivät ole siellä kauaa. Ne, jotka etsivät sitä 20-vuotra nuorempaa tietysti kansoittavat palstat, kun eihän ne ketään löydä.

Vierailija
84/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
85/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wanaha kunnon lehti-ilmoitus. .sieltä kautta luulis saavan asiallista kumppania

Vierailija
86/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin selailemassa alueeni S24 tarjontaa ikähaitarissa 45-50v. Kaikki miehet oli ikäistään huomattavasti vanhemman näköisiä ja jotenkin sellaisia "tursakkeen"oloisia ja epäsiistejä. Yksi kuva pomppasi selvästi esiin: mies oli itsestään huoltapitävän näköinen ja ihan päinvastainen näiden muiden kanssa. Profiilissa oli maininta, että hän on avoimessa suhteessa ja etsii vain seksiseuraa.

Onneksi oon suhteessa, niin ei tarvi selailla nettipalstoja jos tarjonta on tuollaista.

Vierailija
87/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa se on vähän niin että useille miehille tulee se 50kympin villlitys ja silloin alkaa kiinnostaa reilusta nuorempi nainen.

...joita ei keski-ikäiset miehet puolestaan kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
88/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livenä tapaa tervepäisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on normaalit sosiaaliset taidot ja sosiaaliset verkostot.

Missä näitä tervepäisiä täsmälleen ottaen tapaa?

Töissä, luottamustehtävissä, yhdistystoiminnassa, muissa harrastuksissa, juhlissa, kavereiden kautta.

Vierailija
89/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin sinulle ettei kannata ainakaan odottaa mitään ihmeitä. Olen ikäisesi nainen ja laitoin viime syksynä pitkästä aikaa profiilin eräälle deittisivustolle. Ilmoitus on kuvallinen ja kerron siinä itsestäni enemmän kuin pari lausetta. Kuvasta saattaa nähdä että minulla on hiukan ylipainoa (alle 10 kg yli normaalipainon ylärajan) ja kerron sen reilusti profiilissani.

Pettymys on ollut se, etteivät miehet ota yhteyttä (ja ymmärrän toki että itsekin voisin ottaa yhteyttä). Koko aikana minulle on kirjoittanut noin seitsemän (7!) miestä ja heistäkin suurin osa on seksiä (bdsm) etsiviä perheenisiä. Normaalit seuraa etsivät sinkku miehet eivät ota kontaktia. Asia ihmetyttää minua koska olen mielestäni normaali ok näköinen nainen, jolla on asiat kunnossa. Palvelussa on joitakin todella kauniin näköisiä ikäisiäni naisia, nähtävästi kaikki miehet kirjoittelevat sitten heille tai kymmenen vuotta nuoremmille.

Juuri tuon takia kehoitin jo ketjun alussa unohtamaan nettideittailun. Saman ikäiset miehet etsivät netissä paljon nuorempia (tai ovat omituisia friikkejä tai toivovat saavansa seksiä mahdollisimman vähällä vaivalla). Livenä tapaa tervepäisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on normaalit sosiaaliset taidot ja sosiaaliset verkostot.

Netti voisi olla loistava paikka löytää yli nelikymppisenö seuraa. Missä työssäkäyvä ja harrastava aikuinen muuten löytää seuraa. Kyllä siellä netissä helmiäkin on, mutta eivät ole siellä kauaa. Ne, jotka etsivät sitä 20-vuotra nuorempaa tietysti kansoittavat palstat, kun eihän ne ketään löydä.

Töissä ja harrastuksissa, nimenomaan.

Vierailija
90/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä saattaa olla vaikeutena se, että vapailla ikäisisilläsi miehillä on jo harrastuksia, jotka vievät aikaa. Osalla lasten harrastukset vievät aikaa. Ei ehkä ole helppoa lähteä ulkomaanmatkoille jättämättä jotain muuta väliin. Kiinnostus kiertää kaupungit taas vähenee kun sen tekee jo toista kertaa.

Eihän tuollaisella miehellä olisi aikaa parisuhteeseenkaan ja jos nainen etsii nimenomaan matkailevaa miestä niin miksi hän kiinnostuisi sellaisesta, jota se ei enää kiinnosta?

Vierailija
91/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tässä lähiseudun naisia suomi24 treffeissä. Useimmista profiileista paistaa läpi, että etsinnässä on varsin hyvännäköinen mies. Harvempi 47v mies on enää hopeakettutasoa. Ei hirveästi innosta kirjoitella noiden vaatimusten jälkeen. Itse asiassa en ole kirjautunut mihinkään nettideittipalveluun. Luonnossa ihmisestä saa melkoisen hyvän kuvan jo viiden minuutin juttelun jälkeen. Jotentuskin panostan nettiin.

En ole selaillut naisten profiileja mutta aikonaan kun itselläni oli nettideitti-ilmoitus niin siinä ei ollut yhtään ainutta ulkonäöön liittyvää vaatimusta. Eipä silti näyttänyt ikäisiäni miehiä kiinnostavan kirjoitella.

Vierailija
92/108 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aivan täydellisen ikäiseni miehen nelikymppisenä Mummotunnelista. En usko nettipalveluihin, livekohtaaminen paljastaa ihmisestä paljon enemmän.

Vierailija
93/108 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jäädä polkupyörän kanssa väijymään huoltoasemien renkaantäyttöpisteelle ja esittää avutonta.

Lukemattomat kesähäät ovat saaneet näin alkunsa.

Vierailija
95/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä onkin ilkeitä ihmisiä.. en ole itse ihan tuon ikäinen kyllä mutta haloo! Ei kait tarvi suhteentoivosta vielä ton ikäisenä luopua!? Voihan olla et melkein ellei jopa puolet elämästä jäljellä!

Vierailija
96/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän 55- vuotiaan mummelin monella tapaa yllättävä ratkaisu oli muuttaa maalle.Olin asunut pois kotipaikkakunnaltani melkein 40 vuotta kun ostin sievän mummonmökin ollakseni lähempänä iäkkäitä vanhempiani.

Työura ei nyt enää lähtenyt nousukiitoon vaan tyydyin mukavaan,kylläkin koulutustani vastaavaan työhön lähipaikkakunnalla.

Mutta ne miehet...töissä olisi yksi fiksu eronnut, pari kolme lapsuudenystävää joista kaksi junttiperäkammarinpoikaa ja yksi leski.Yksi eksä kymmenien vuosien takaa,taas sinkku..ja harrastuksista löytyi heti ainakin kaksi potentiaalista "harjoittelijaa".

Suorastaan vaivaannuttavaa näin tavikselle,olen hoidettu mutta ylipainoinen- luonteeni on kyllä iloinen ja tarmokas.

Mökkiremonttiin on tarjolla apua liiankin hyvin ;) Aikuisia lapsiani naurattaa kovin kun huomasivat käydessään mikä trafiikki torpalle suuntautuu!

Vierailija
97/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Ala valmistautua mummuvuosiin.

Vierailija
98/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin paria deittisivustoa ja oli ihan kivoja miehiä. Ne kivat tosin olivat satojen km matkasta ja en halunnut tavata ensimmäistäkään kertaa.Seksitarpeista varattua miestä oli vaikka kuinka paljon ja vakavan suhteen hakijaa, jotka kuitenkin halusivat kevytseuraa . Nykyisin en ole missään deittipalstalla. Aktiivisesti en edes hae ketään. Treffeille on puolitutut kyselleet esim. fb:n kautta, mutta ei kiinnosta.

Tuttavat ovat löytäneet miehiä tanssipaikoilta, baareista, harrastuksista ja ikää näillä on 46-58v. Osa mennyt naimisiin lähiaikoina.

Oletko kysynyt itseltäsi mitä todella etsit, haluat ja mikä kiinnostaa ? Mulla sama ongelma, oikeaa ei vaan löydy mistään M47

Haen vapaata miestä vakituiseen suhteeseen. Liikunnalliset harrastukset ja tupakoimattomuus , muuten voi harrastaa omia juttujaan. Hyvää juttukaveria, jolla elämä hallinnassa ja löytyy sitä yhteistä aikaa töitten jälkeen.  Ja seksuaalinen aktiivisuus on kyllä aika tärkeä juttu.

T Edellisen kirjoittaja

Vierailija
99/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan Tinderiä. Olen sinua ap muutaman vuoden nuorempi, ja kokemukset Tinderistä ovat pääsääntöisesti hyviä: mukavia miehiä ja kohtaamisia ja noin vuosi sitten treffit, joita on seurannut jo aika monet... Eli seurustellaan. Onhan sielläkin monenlaista, mutta paljon myös niitä hyviä tyyppejä. S24-sivuston treffisysteemiin verrattuna porukka vaikuttaa astetta fiksummalta. Paljon urheilullisia, koulutettuja ihmisiä, mätsejä tulee runsaasti ja treffiseuraa löytyy.

Vierailija
100/108 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset tuttavani ovat löytäneet puolison baareista tai harrastuksista, nettipareja muodostui yli 10v sitten ,kun ihmiset olivat hakemassa suhdetta toisin kuin nykyään vaan seksitarpeita täyttämään. Nämä netin kautta miehen löytäneet ovat olleet suhteessa nyt toistakymmentä vuotta. Työkaverini 20v löysi tänä vuonna Tinderistä miehen ja ilmeisesti nuorten kohdalla se toimii.

Olen itsekin sinkkunainen ja kokeilin pari vuotta sitten muutamaa deittisivua. Treffeille kyllä pääsee, mutta siihen se jääkin. Kohdallani toimii kyllä paremmin tapaamiset oikeassa elämässä, siinä huomaa kiinnostavuuden heti. Tietää saman tien, haluaako nähdä uudelleen ja etenkin jää kaikki turha odottelu ja järjestely mielikuvineen pois, toisin kuin nettideittien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi