Mikä olisi asiallinen nettideittipalvelu 46v naiselle?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin paria deittisivustoa ja oli ihan kivoja miehiä. Ne kivat tosin olivat satojen km matkasta ja en halunnut tavata ensimmäistäkään kertaa.Seksitarpeista varattua miestä oli vaikka kuinka paljon ja vakavan suhteen hakijaa, jotka kuitenkin halusivat kevytseuraa . Nykyisin en ole missään deittipalstalla. Aktiivisesti en edes hae ketään. Treffeille on puolitutut kyselleet esim. fb:n kautta, mutta ei kiinnosta.
Tuttavat ovat löytäneet miehiä tanssipaikoilta, baareista, harrastuksista ja ikää näillä on 46-58v. Osa mennyt naimisiin lähiaikoina.
Oletko kysynyt itseltäsi mitä todella etsit, haluat ja mikä kiinnostaa ? Mulla sama ongelma, oikeaa ei vaan löydy mistään M47
Tästä ketjustakin käy ilmi muutama asia.
Iällä on naiselle suurempi vaikutus. Hemmetin moni nainen kyselee miksei löydy fiksua seuraa vaikka hän on ihan tavallinen ok nainen. No siksi koska tavallinen 20v nainen on eri asia kuin tavallinen 45v nainen. Ei 21v mieskään löydä hoikkaa naista vain sillä että on tavallinen ikäisekseen.
Naisille ratkoo koulutus, raha ja asema. Näkee siitä että nuo mainitaan ensimmäisinä: "löysin akateemisen, koulutusta vastaavassa työssä olevan miehen...". Miehille ratkoo eri asiat. "Löysin nätin ja hoikan naisen...".
Joo osa 45+ naisista löytää helposti laadukkaita kumppaneita. Mutta ne ei mun kokemusten mukaan ole niitä tavallistakin tavallisempia tynnyritanttoja. Peffa on siirtynyt vatsaan ja tyyli on täti. Joo kaikki miehet ei saa nuorempia naisia. Mutta ne fyysisesti, henkisesti ja resurssien osalta kuosissa olevat saavat, ja sellaisen ottavatkin elleivät löydä oman ikäistä vähän spessumpaa tapausta.
Olen itse noin ap:n ikäluokkaa ja koska en halua lisää lapsia, oman ikäinen nainen olisi paras. Mutta suurin osa oman ikäisistä ei sytytä. Minkäs teet, mutta onneksi on 30+ naisia.
hauskaaa kirjoitti:
Iällä on naiselle suurempi vaikutus. Hemmetin moni nainen kyselee miksei löydy fiksua seuraa vaikka hän on ihan tavallinen ok nainen. No siksi koska tavallinen 20v nainen on eri asia kuin tavallinen 45v nainen. Ei 21v mieskään löydä hoikkaa naista vain sillä että on tavallinen ikäisekseen.
Naisille ratkoo koulutus, raha ja asema. Näkee siitä että nuo mainitaan ensimmäisinä: "löysin akateemisen, koulutusta vastaavassa työssä olevan miehen...". Miehille ratkoo eri asiat. "Löysin nätin ja hoikan naisen...".
Joo osa 45+ naisista löytää helposti laadukkaita kumppaneita. Mutta ne ei mun kokemusten mukaan ole niitä tavallistakin tavallisempia tynnyritanttoja. Peffa on siirtynyt vatsaan ja tyyli on täti. Joo kaikki miehet ei saa nuorempia naisia. Mutta ne fyysisesti, henkisesti ja resurssien osalta kuosissa olevat saavat, ja sellaisen ottavatkin elleivät löydä oman ikäistä vähän spessumpaa tapausta.
Olen itse noin ap:n ikäluokkaa ja koska en halua lisää lapsia, oman ikäinen nainen olisi paras. Mutta suurin osa oman ikäisistä ei sytytä. Minkäs teet, mutta onneksi on 30+ naisia.
Hassua tosiaankin kun vielä ottaa huomioon että täällä käy paljon syrjäytyneitä, elämäänsä pettyneitä, naisvihafantisioissaan rypeviä peräkammarin penoja:)
Vierailija kirjoitti:
hauskaaa kirjoitti:
Hassua tosiaankin kun vielä ottaa huomioon että täällä käy paljon syrjäytyneitä, elämäänsä pettyneitä, naisvihafantisioissaan rypeviä peräkammarin penoja:)
Joo niin käykin. Niitä on paljon.
Ja unohdit mainita pettyneet entiset perhemiehet jotka pelasi nuorena pariutumisrulettia naisten ehdoilla kun ei muu auttanut, sitten raadettuaan perheen eteen saivat kuulla että vaimo haluaakin taas "elää" ja mies onkin tylsä. Nyt haluaisivat hoikemman naisen kuin vaimo oli, ja kivemmilla ehdoilla.
Naisten juttujen perusteella nää on niitä joita löytää nettideiteistäkin.
Mutta arvaatkos mitä tämä tarkoittaa niiden miesten kannalta joilla on asiat kondiksessa ja luonnepuolikin sellainen että niiden kanssa on kiva olla?
No sitä että kunhan ei haaveile parikymppisestä bikinimissistä, niillä miehillä on aika hyvin naisia joista valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuma tuottaa usein hyviä tuloksia. Oon varattu viisikymppinen, mutta ainakin muutama vuosi sitten vielä törmäsin siellä j täällä ihan kiinostavaan mieheen. Aika useat miehet haluavat kuitenkin noin samanikäisen kumppanin. Edelleenkin..
Eiköhän nyt suunnilleen kaikki niin miehet kuin naiset halua noin samanikäisen ja muutenkin samanlaisen (koulutus, elämäntyyli, muut taustat) kumppanin kuin itsekin. Ihmiset haluavat tulla ymmärretyiksi ja jakaa mahdollisimman paljon asioita parisuhteessa. Ihan ääri-ilmiö tämä että haetaan jotain misukoita, thaivaimoja tai miljönäärejä.
Tuo ilmiö tarkoittaa henkisesti keskenkasvuisia vaikka ikää olisi mittarissa jo vaikka kuinka. Se henkinen kehitys kun ei ole takuuvarmaa tässä elämässä. Se vaatii luonnetta ja älyä ymmärtää elämää.
Näiltä henkisiltä lapsilta usein se vaadittava äly puuttuu ja sitten hakataan päätä seinään läpi elämän 😟
Ei tuonikäiselle löydy miesseuraa kuin Gambiasta.
Tunnen eliittipareja, ja jos nyt olisi lähdettävä etsimään, maksaisin kyllä sen maksun. Onneksi en ole sinkku kuitenkaan vaan löysin kultani matchistä
N 49
Lisää kokemuksia tuosta eliittilumppaneista? Pitääkö paikkansa että siellä on tosi vähän väkeä tai ainakin niitä ehdokkaita esitellään vai muutama kertallaan? Onko siellä ns vakavalla mielellä olevat liikkeellä?
Ap
Kellään kokemusta happypancacesista?
Sanoisin sinulle ettei kannata ainakaan odottaa mitään ihmeitä. Olen ikäisesi nainen ja laitoin viime syksynä pitkästä aikaa profiilin eräälle deittisivustolle. Ilmoitus on kuvallinen ja kerron siinä itsestäni enemmän kuin pari lausetta. Kuvasta saattaa nähdä että minulla on hiukan ylipainoa (alle 10 kg yli normaalipainon ylärajan) ja kerron sen reilusti profiilissani.
Pettymys on ollut se, etteivät miehet ota yhteyttä (ja ymmärrän toki että itsekin voisin ottaa yhteyttä). Koko aikana minulle on kirjoittanut noin seitsemän (7!) miestä ja heistäkin suurin osa on seksiä (bdsm) etsiviä perheenisiä. Normaalit seuraa etsivät sinkku miehet eivät ota kontaktia. Asia ihmetyttää minua koska olen mielestäni normaali ok näköinen nainen, jolla on asiat kunnossa. Palvelussa on joitakin todella kauniin näköisiä ikäisiäni naisia, nähtävästi kaikki miehet kirjoittelevat sitten heille tai kymmenen vuotta nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Voi, sä oot vielä nuori pimatsu!
Salma Hayek 51v, Nicole Kidman 50v, Lucy Liu 48v, Jennifer Lopez täyttää kesällä 49v.
Jos pidät ittes hottina niin oot kuumaa kamaa miesmarkkinoilla, tiedän mistä puhun. Tämänikäisiä kuten itsekin olen, metsästetään rankasti, koska olemme itsenäisiä ja naisellisen tyylikkäitä ja tiedämme mitä olemme hakemassa.
Ja Elisabeth Taylor.
Kuka sanoo että pitää mummoutua kun täyttää 45v? Itsestähän tuokin kiinni on.
41vmiestässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ikisinkkumies 41v on antanut vuoden aikana pakit kolmelle 20+ naiselle (no lähemmäs 30, mutta hei 20+) siksi koska he halusivat perustaa perheen joko justhetinyt tai myöhemmin.
46v nainen kävisi loistavasti, jos vain olisi nuorekas ja liikunnallinen, luonteeltaan fiksu ja kiva. Ei väliä koulutuksella ja tuloilla, eikä tarvitsisi olla Hollywood-kaunotar. Ylipaino ja tätimäisyys miinusta, rehellisesti, alapeukuttakaa jos haluatte. Samoin kuin jos harrastukset ovat ne tutut matkustelu ja herkuttelu.Haluaisin ihan oikeasti tietää mikä matkustelussa ja herkuttelussa on turn-off? Itse tykkään molemmista. Olen silti nuorekas (eli näytän kolmekymppiseltä), hoikka ja kohtuullisen liikunnallinen, mielestäni ihan fiksu ja kiva (joskin introvertti). Tuleeko herkuttelusta kenties mieleen lihavuus? Entä matkustelu? En ymmärrä miksi kukaan ei tykkäisi matkustella. N46
Mitä vikaa on matkustelussa?? Lontoo, Pariisi, New York =tätimäistäkö? Tykkään myös käydä teatterissa, konserteissa jne tapahtumissa, tykkään rempata ja hoitaa puutarhaa. Onko nää turn off =(
Ap.
Tässä saattaa olla vaikeutena se, että vapailla ikäisisilläsi miehillä on jo harrastuksia, jotka vievät aikaa. Osalla lasten harrastukset vievät aikaa. Ei ehkä ole helppoa lähteä ulkomaanmatkoille jättämättä jotain muuta väliin. Kiinnostus kiertää kaupungit taas vähenee kun sen tekee jo toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sinulle ettei kannata ainakaan odottaa mitään ihmeitä. Olen ikäisesi nainen ja laitoin viime syksynä pitkästä aikaa profiilin eräälle deittisivustolle. Ilmoitus on kuvallinen ja kerron siinä itsestäni enemmän kuin pari lausetta. Kuvasta saattaa nähdä että minulla on hiukan ylipainoa (alle 10 kg yli normaalipainon ylärajan) ja kerron sen reilusti profiilissani.
Pettymys on ollut se, etteivät miehet ota yhteyttä (ja ymmärrän toki että itsekin voisin ottaa yhteyttä). Koko aikana minulle on kirjoittanut noin seitsemän (7!) miestä ja heistäkin suurin osa on seksiä (bdsm) etsiviä perheenisiä. Normaalit seuraa etsivät sinkku miehet eivät ota kontaktia. Asia ihmetyttää minua koska olen mielestäni normaali ok näköinen nainen, jolla on asiat kunnossa. Palvelussa on joitakin todella kauniin näköisiä ikäisiäni naisia, nähtävästi kaikki miehet kirjoittelevat sitten heille tai kymmenen vuotta nuoremmille.
Juuri tuon takia kehoitin jo ketjun alussa unohtamaan nettideittailun. Saman ikäiset miehet etsivät netissä paljon nuorempia (tai ovat omituisia friikkejä tai toivovat saavansa seksiä mahdollisimman vähällä vaivalla). Livenä tapaa tervepäisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on normaalit sosiaaliset taidot ja sosiaaliset verkostot.
Vierailija kirjoitti:
Livenä tapaa tervepäisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on normaalit sosiaaliset taidot ja sosiaaliset verkostot.
Missä näitä tervepäisiä täsmälleen ottaen tapaa?
Kokeilin paria deittisivustoa ja oli ihan kivoja miehiä. Ne kivat tosin olivat satojen km matkasta ja en halunnut tavata ensimmäistäkään kertaa.Seksitarpeista varattua miestä oli vaikka kuinka paljon ja vakavan suhteen hakijaa, jotka kuitenkin halusivat kevytseuraa . Nykyisin en ole missään deittipalstalla. Aktiivisesti en edes hae ketään. Treffeille on puolitutut kyselleet esim. fb:n kautta, mutta ei kiinnosta.
Tuttavat ovat löytäneet miehiä tanssipaikoilta, baareista, harrastuksista ja ikää näillä on 46-58v. Osa mennyt naimisiin lähiaikoina.