Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi asiallinen nettideittipalvelu 46v naiselle?

Vierailija
19.04.2018 |

Tinder ei nyt ainakaan, mut muka olis?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm ehkä kannattaa katsastaa kauppojen vierustat n.klo 9 aikaan

Myös klo 22.00 kun kaupasta tulee ulos syrjäytyneitä nuoria miehiä. Osaan keskutella vaikka oon syrjäytynyt ja mulla 20cm kalu mikä antaa jo paljon anteeksi.

Vierailija
22/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa sulla on ap meille miehille?

Niin tämä kiinnostaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että +40-vuotiaatkin miehet metsästävät niitä +20v. fitness misuja...

...ja huokailevat, et tekiskö mulle joku lapsen...? Perustetaan perhe! Hohoi, onpa tämä sivusto huono, kun ei kukaan ole Jamppa48:sta kiinnostunut lapsentekomielessä...

Vierailija
24/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös klo 22.00 kun kaupasta tulee ulos syrjäytyneitä nuoria miehiä. Osaan keskutella vaikka oon syrjäytynyt ja mulla 20cm kalu mikä antaa jo paljon anteeksi.

Oho kuulostat kiinnostavalta.

T. nuori nainen

Vierailija
25/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja huokailevat, et tekiskö mulle joku lapsen...? Perustetaan perhe! Hohoi, onpa tämä sivusto huono, kun ei kukaan ole Jamppa48:sta kiinnostunut lapsentekomielessä...

Ei ehkä jamppa48 kiinnosta mutta kummasti menestynyt +40v. Tommi alkaakin jo kiinnostaa;)

Vierailija
26/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. nuori nainen

Mikä herätti kiinnostuksen vai oliko tämä sarkasmia?

Vierailija
27/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei nyt ainakaan, mut muka olis?

Tinder on ihan asiallinen tuon ikäiselle. Kannattaa kokeilla.

Parikymppisille se on enemmän tissibaarityylinen missä yli-ikäiset teinixit heruttavat ja nuoret miehet kuolaavat. Ainoa miinus että se on enemmän nuoremman väen käyttämä, joten voit joutua tyytymään enemmän 35-40 vuotiaisiin kuin oman ikäisiisi miehiin.

Mitään kunnollisia nettideittisivustoja ei enää ole. Deitti.net ja suomi24 olivat toimivia ennen kuin muuttuivat puolimaksullisiksi. Happy pancake on vielä olemassa, mutta ulkoasu on suoraan 80-luvulta. Sitä voi kokeilla, mutta älä odota liikoja.

Siinä ne sitten olikin. Nettideittaillu on vähän kuollut viime vuosina.

Vierailija
28/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä jamppa48 kiinnosta mutta kummasti menestynyt +40v. Tommi alkaakin jo kiinnostaa;)

Menestynyt Tommi on satuolento.

Jamppa on lihaa ja verta.

Vierailija
29/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. nuori nainen

Ei ollut sarkasmia. Keskustelutaito on jo iso plussa:)

Vierailija
30/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuma tuottaa usein hyviä tuloksia. Oon varattu viisikymppinen, mutta ainakin muutama vuosi sitten vielä törmäsin siellä j täällä ihan kiinostavaan mieheen. Aika useat miehet haluavat kuitenkin noin samanikäisen kumppanin. Edelleenkin..

Vierailija
31/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 55-v. korkeakoulutettu nainen ja tein profiilin mutta en sittenkään raatsinut maksaa kk-maksuja. Todella monta alustavaa yhteydenottoa olisi ollut odottamassa kuitenkin. Lukemani esittelyprofiilit olivat mukavan tuntuisia, ei mitään "erotiikka on tärkein arvoni" -meininkiä :/

Oletko varma että profiilit olivat aitoja eikä ylläpidon tekemiä? En ole eliittikumppania koskaan käyttänyt, mutta usein feikkiprofiileja käytetään syöttinä joilla yritetään saada käyttäjä ostamaan jäsenyys.

Vierailija
32/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt oo noin katkera:) Kyllä meitä komeita ja menestyneitä +40v. miehiä nyt vaan on olemassa:) ja suuntaamme katseemme niihin +20v. naisiin:)

Vierailija
33/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt oo noin katkera:) Kyllä meitä komeita ja menestyneitä +40v. miehiä nyt vaan on olemassa:) ja suuntaamme katseemme niihin +20v. naisiin:)

Suuntaa Toyotan nokkasi kohti tiiliseinää.

Vierailija
34/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuma tuottaa usein hyviä tuloksia. Oon varattu viisikymppinen, mutta ainakin muutama vuosi sitten vielä törmäsin siellä j täällä ihan kiinostavaan mieheen. Aika useat miehet haluavat kuitenkin noin samanikäisen kumppanin. Edelleenkin..

Eiköhän nyt suunnilleen kaikki niin miehet kuin naiset halua noin samanikäisen ja muutenkin samanlaisen (koulutus, elämäntyyli, muut taustat) kumppanin kuin itsekin. Ihmiset haluavat tulla ymmärretyiksi ja jakaa mahdollisimman paljon asioita parisuhteessa. Ihan ääri-ilmiö tämä että haetaan jotain misukoita, thaivaimoja tai miljönäärejä.

Vierailija
35/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. nuori nainen

Ei ollut sarkasmia. Keskustelutaito on jo iso plussa:)

Nonni kiva! Sitten vaan kaupan kulmalle klo 22.00 etsimään miestä. Itsestään huolta pitävän syrjäytyneen miehen tunnistaa useammasta kauppakassista, koska kunnon ruoka vie paljon tilaa verrattuna pakastepizzoihin.

Vierailija
36/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Tämä ikisinkkumies 41v on antanut vuoden aikana pakit kolmelle 20+ naiselle (no lähemmäs 30, mutta hei 20+) siksi koska he halusivat perustaa perheen joko justhetinyt tai myöhemmin.

46v nainen kävisi loistavasti, jos vain olisi nuorekas ja liikunnallinen, luonteeltaan fiksu ja kiva. Ei väliä koulutuksella ja tuloilla, eikä tarvitsisi olla Hollywood-kaunotar. Ylipaino ja tätimäisyys miinusta, rehellisesti, alapeukuttakaa jos haluatte. Samoin kuin jos harrastukset ovat ne tutut matkustelu ja herkuttelu.

Vierailija
37/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ällötä että ne sun ikäluokan jampat on ihan varmasti kokeilleet jos saisivat nuoren alle 35v. naisen kiinnostumaan mutta kun ei ole onnistunut niin sitten antavat mahdollisuuden vanhemmille?

Vierailija
38/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tapailisi 46-vuotiasta naista? No ehkä joku vaari.

Minä tapailisin mielelläni.

Vierailija
39/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on e-kontakti. Kannattaa se muutama kymppi sijoittaa. Ainakin mulla toimi, hyviä ja fiksuja miehiä ja omani sieltä löytyi. Toki niitä törkyviestejä sielläkin saa, mutta ne osaa ohittaa (eikä tarvitse mieltä pahoittaa) kun tietää mikä suomi24 meno on. Onnea matkaan.

N50

Vierailija
40/108 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään voi olla täysinvarma mutta tuskin nyt kaikki nuo voi olla sellaisiakaan. Kuvat oli kuitenkin ihan tavallisen näköisistä tyypeistä ja jututkin ihan tukevasti arjessa, ei mitään luksuselämän kuvauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi