Mikä olisi asiallinen nettideittipalvelu 46v naiselle?
Kommentit (108)
No minä löysin oman miesystäväni, keski-ikäisen ja kivan akateemisen miehen, ihan Suomi24-palstalta.
Olet 45v. Mihin sun ikäinen miestä enään tarvitsee?
Sieltä minäkin miehen löysin, ihan Suomi24 palstalta. Akateeminen ja virassa oleva, ihan hyvätapainenkin vielä. Suhdetta en etsinyt, mutta tuli ihan huomaamatta ja nyt on jo kolme vuotta vierähtänyt, että suosittelen vain antamaan mahdollisuuden. Aina ei tiedä, mitä siellä profiilin takan lymyää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että +40-vuotiaatkin miehet metsästävät niitä +20v. fitness misuja...
...ja huokailevat, et tekiskö mulle joku lapsen...? Perustetaan perhe! Hohoi, onpa tämä sivusto huono, kun ei kukaan ole Jamppa48:sta kiinnostunut lapsentekomielessä...
Ei ehkä jamppa48 kiinnosta mutta kummasti menestynyt +40v. Tommi alkaakin jo kiinnostaa;)
Menestynyt Tommi on satuolento.
Jamppa on lihaa ja verta.
No älä nyt oo noin katkera:) Kyllä meitä komeita ja menestyneitä +40v. miehiä nyt vaan on olemassa:) ja suuntaamme katseemme niihin +20v. naisiin:)
Annatteko miesten aivopestä itsenne kuvittelemaan, että kaikki miehet voisivat saada nuoremman naisen. Miesasiateoriaan kuuluu, että nuorena kilttimiestä hylkinyt nainen ei vanhana saa ketään ja kilttimiehestä tulee nelikymppisenä hottis.
55-vuotiaisiin asti miehiä on naisia enemmän. Sitten miehet alkavat kuolla pois. Sairaudet tai tulevat sairaudet näkyvät ulkonäössä vanhentavasti. Miehet ovat keskimäärin naisia sairaampia. En tiedä, onko ulkomaille muuttoa huomioitu, mutta joka vuosi Suomesta muuttaa nuorta väkeä ulkomaille ja heistä 70% on naisia. Monet miehetkin näyttävät kuvittelevat, että nuori nainen löytyy. Olen myös huomannut, että jos mies sanoo itseään nuorekkaaksi, asia on toisinpäin. Kun katsotte tilastoja, mikä näyttää realistiselta.
Sitten nämä puuma-huutelet, jotka monet naisetkin ovat ostaneet. Jos mies on sinua muutaman vuoden nuorempi, et ole puuma. Ainakin hoikka ja itsestään huolta pitänyt nainen saa netissä paljon huomiota nuoremmilla miehiltä, joista osa haluaa ihan oikean parisuhteen. Jos nainen pitää seksistä, hänen kannattaa ehdottomasti ottaa nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Olet 45v. Mihin sun ikäinen miestä enään tarvitsee?
Seksiin., jonka harrastaminen onnistuu parhaiten hiukan nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Tutustu miehiin ihan livenä, älä tuhlaa aikaa nettideitteihin. Niissä ikäisesi miehet etsivät 20+ naisia. Live-elämässä tapaat miehiä, joilla on realistiset toiveet elämänkumppanille.
Ja taitaa olla niin, ettei siellä nettideiteillä juuri naisia ole. Eli siellä on miehiä, jotka etsivät nuorempaa naista.
Ystäväni löysi eliittikumppaneista (48) minä matchistä (47), molemmissa oli paljon meidän ikäisiä. Kolmas ystävä kokeili aika monta ja kaikista löytyi seuraa, puoliso taisi löytyä Suomi 24 tms
Kannattaa tottakai maksaa kuukausimaksu, minä ja mies kohdattiin siellä ja ollaan valtavan onnellisia jo neljä vuotta, edelleen kipinää. Minä 50 hän 54.
Itse olen 51v ja Tinderissä tulee 100 mätsiä äkkiä pääkaupunkiseudulla. Urheilullisia kavereita enimmäkseen. Alle 50v en klikkaile. Ja treffeille olisi vonkua niin paljon kuin jaksaisi käydä. Siellä on liikemiehistä putkimiehiin koko kirjo. Noita puheita, että keski-ikäiset miehet metsästävät tyttäriensä ikäisiä, ei kannata kuunnella, muutama sellainen friikki saattaa olla, mutta ne eivät tule sinun haaviisi. Vain molempien klikkauksesta syntyy mätsäys.
Onnea markkinoille ja pidä pää kylmänä, siellä on vauhdikas meno, miehet ovat epätoivoisia tuossa iässä.
Iskurista löytyy vaikka minkälaisia, mutta myös ihan tavallisia perusmiehiä. Tosin en etsi mitään seurustelusuhdetta ja sen ilmoitan heti kun ilmoitukseen vastaan. Tottakai se, että miehet siellä(kin) hakevat vain seksiä on suurin osa totuutta, mutta jutellessa huomaa, että ei kaikki ole todellakaan mitään kinkyäijiä. Älä anna ennakkoluulojen haitata, käy katsomassa. Ja joo, kikkelikuvia siellä on, tottakai, mutta eiköhän jokainen aikuinen ymmärrä, että seksi on iso osa suhdetta ja ne joille seksi on hyiyäk, eivät varmaankaan noille sivuille kuulu. Muuta kuin tirkistelemään ja paheksumaan 😀 N48
Voi, sä oot vielä nuori pimatsu!
Salma Hayek 51v, Nicole Kidman 50v, Lucy Liu 48v, Jennifer Lopez täyttää kesällä 49v.
Jos pidät ittes hottina niin oot kuumaa kamaa miesmarkkinoilla, tiedän mistä puhun. Tämänikäisiä kuten itsekin olen, metsästetään rankasti, koska olemme itsenäisiä ja naisellisen tyylikkäitä ja tiedämme mitä olemme hakemassa.
Jos liikunta kiinnostaa, lähde salille. Sielä löytyy paljon treenaajia pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että +40-vuotiaatkin miehet metsästävät niitä +20v. fitness misuja...
...ja huokailevat, et tekiskö mulle joku lapsen...? Perustetaan perhe! Hohoi, onpa tämä sivusto huono, kun ei kukaan ole Jamppa48:sta kiinnostunut lapsentekomielessä...
Ei ehkä jamppa48 kiinnosta mutta kummasti menestynyt +40v. Tommi alkaakin jo kiinnostaa;)
Menestynyt Tommi on satuolento.
Jamppa on lihaa ja verta.
No älä nyt oo noin katkera:) Kyllä meitä komeita ja menestyneitä +40v. miehiä nyt vaan on olemassa:) ja suuntaamme katseemme niihin +20v. naisiin:)
Näin on marjat! kaikki komeat ja menestyneet miehet jotka tunnen käyttävät aikansa Vauvapalstalla trollaamiseen, se on siis varma merkki sekä henkisestä että muustakin pääomasta.
Tämä palsta ei kyllä petä ikinä. Joku tulee kysymään ihan asiallista kysymystä, vastaukset on juuri noita et. -lehden palstalta, susta kiinnostuisi joku vaari -tyyppisiä. yllättykää! yli nelikymmpisellä naisella on harrastuksia, ystäviä, usein mielekäs työ, eri-ikäisiä lapsia, osalla teinejä/aikuisia, osalla ihan pieniäkin. Yli nelikymppinen nainen harrastaa seksiä, kuuntelee musiikkia, voi olla jotain marginaaliryhmää (punkkari, fiftari, luonnonsuojelija jne.) yli nelikkymppisenä pääse festareille, keikoille, mielenosoituksiin, pussikaljalle, laivalle, konserttiin, huvipuistoon, vesipuistoon , teatteriin, kuntosalille jne. Hämmentävää, eikö? ihanko oikeasti ajattelette, että elämä jotenkin loppuu , kun täyttää sen nelkyt? ..ja kysymykseen, itse olen tavannut nykyisen kumppanini saman työn ja ajatusmaailman kautta. Harrastuksissa oikeasti voisi tutustua ihmisiin, ensin kaverina ja sitten syvemmin. Juttelemalla mulla ainakin on kaikki suhteet alkaneet.
jaa se on vähän niin että useille miehille tulee se 50kympin villlitys ja silloin alkaa kiinnostaa reilusta nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
jaa se on vähän niin että useille miehille tulee se 50kympin villlitys ja silloin alkaa kiinnostaa reilusta nuorempi nainen.
Niin, teille siellä matalassa päässä. Mun tuttavapiiri on pääosin korkeakoulutettuja. En tunne yhtään tällaista, jolla olisi reilusti itseä nuorempi nainen. Eikun tosiaan, tunnen yhden duunarin. Hänet jätti korkeakoulutettu nainen, sai lapsen 25v:n kanssa - joka sitten lapsen ollessa alle vuoden nakkasi ukon pihalle. Muuten eronneet ovat pariutuneet ihan ikäistensä kanssa - ja eroa on mun tuttavista (kuten tutkimusten valossa muutenkin), hakenut nainen.
Eroa hakeneet naiset ovat sitten löytäneet uuden kumppanin, ikäisensä tai pari vuotta nuoremman Suomi24/Tinderistä tai tuttujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, teille siellä matalassa päässä. Mun tuttavapiiri on pääosin korkeakoulutettuja. En tunne yhtään tällaista, jolla olisi reilusti itseä nuorempi nainen. Eikun tosiaan, tunnen yhden duunarin. Hänet jätti korkeakoulutettu nainen, sai lapsen 25v:n kanssa - joka sitten lapsen ollessa alle vuoden nakkasi ukon pihalle. Muuten eronneet ovat pariutuneet ihan ikäistensä kanssa - ja eroa on mun tuttavista (kuten tutkimusten valossa muutenkin), hakenut nainen.
Eroa hakeneet naiset ovat sitten löytäneet uuden kumppanin, ikäisensä tai pari vuotta nuoremman Suomi24/Tinderistä tai tuttujen kautta.
Missä matalassa päässä? Olen kyllä ihan korkeakoulutettu akateeminen mies ja onhan se nyt selvä että juuri minunlaisteni myös menestyvien vanhempien miesten on just helpointa löytää niitä nuoria naisia. En väitäkään että joku köyhä pummi kelpaisi tavoitelluimmalle naisryhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Eliittikumppani-palvelussa on paljon päälle nelikymppisiä. Ei pidä antaa nimen hämätä, se on selkeästi vain markkinointia, ei siellä mitään kirurgeja ja talouspäälliköitä ole kuin muutama. Miinuksena maksullisuus - jonka hyvä puoli on etteivät sinne tavalliset joutoäijät ("kunhan nyt jonkun naisen sais") ja vonkaajat päädy.
Itse olen 55-v. korkeakoulutettu nainen ja tein profiilin mutta en sittenkään raatsinut maksaa kk-maksuja. Todella monta alustavaa yhteydenottoa olisi ollut odottamassa kuitenkin. Lukemani esittelyprofiilit olivat mukavan tuntuisia, ei mitään "erotiikka on tärkein arvoni" -meininkiä :/Onnea sinulle uuden parisuhteen etsintään! (Jätä omaan arvoonsa tämän palstan parin vaki-naistenmollaaja-rassukan horinat.)
Eliitti toimi ainakin kohdallani, ihan mukavia miehiä oli useampia, yhden kanssa aloimme enemmän kirjoitella, sitten tapailla, sitten seurustella ja kivasti menee useamman vuoden jälkeenkin jo vakaassa parisuhteessa. Tiedän useampia eliittipareja tuttavapiiristäni. t N55
Kuten jollain erotiikkasaiteilla. Hotdates, Flirtfair.
Feikkinaisia himoitsemassa seksiä kiimaisina. Puf. Valetta kaikki