Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 36 ja ihan fiksu, akateeminen nainen johtavassa asemassa. Miksi en löydä samanhenkistä miestä, joka olisi kiinnostunut minusta ihmisenä?

Vierailija
18.04.2018 |

Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.

Mikä miehissä on vikana, kun kaltaiseni naiset eivät kiinnosta?

En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.

Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä miesten vastauksista taas päättelin, että olen tehnyt hyvän ratkaisun kun en ole kenenkään miehen kanssa suostunut treffeille vuosiin. Miehet ovat pinnallisia ja epämiellyttäviä; etsivät naisesta vain nuoruutta ja kauneutta, muulla ei väliä. Olen mieluummin ilman, eli yrittäkää kaikki plus 30v miehet toki niitä 10v nuorempia naisia ja itkekää sitten kun ei kaikille riitä naisseuraa. t. N39v

Sama. Tosin välillä harrastan seksiä parikymppisten miesten kanssa. Mutta mitään pitkäaikaista riippakiveä en huolisi. En kestäisi jotain ikäistäni ukkoa joka vaatii kotipalvelua ja p.rsepanoja lauantaisaunan jälkeen. Ajatuskin oksettaa. t. N44v

Paneskelisin kyllä mielelläni nuorekkaita vanhempia naisia, mutta ei tällaisia, kiitos.

Vierailija
102/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huooh. Koska: Lika barn leka bäst. Koko maailmassa ei lie niin paljon rautalankaa, että menisi näiden vähä-ällisten kalloon. Peruskoulun käyneellä amiksella ja oikeasti älykkäällä, lahjakkaalla ihmisellä ei kertakaikkiaan ole yhteistä kosketuspintaa henkisellä tasolla. Harvoja poikkeuksia on, niin kuin kaikessa biologiassa.

Tuo on aika paksua. Se amiksen käynyt voi tietää paljon asioita mitä tämä "älykäs, lahjakas" ei tiedä. Osaa korjata auton, tehdä remonttia, tai käydä metsässä marjastamassa. Tämä ns. "älykkö" ei välttämättä erottaisi kärpässientä autonrenkaasta. Mikä sekin on ok koska ihmiset ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan se peruskoulun käynyt amis antaa älykkötytölle sellaiset kyydit että sängyt paukkuu.

Vierailija
104/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huooh. Koska: Lika barn leka bäst. Koko maailmassa ei lie niin paljon rautalankaa, että menisi näiden vähä-ällisten kalloon. Peruskoulun käyneellä amiksella ja oikeasti älykkäällä, lahjakkaalla ihmisellä ei kertakaikkiaan ole yhteistä kosketuspintaa henkisellä tasolla. Harvoja poikkeuksia on, niin kuin kaikessa biologiassa.

Tuo on aika paksua. Se amiksen käynyt voi tietää paljon asioita mitä tämä "älykäs, lahjakas" ei tiedä. Osaa korjata auton, tehdä remonttia, tai käydä metsässä marjastamassa. Tämä ns. "älykkö" ei välttämättä erottaisi kärpässientä autonrenkaasta. Mikä sekin on ok koska ihmiset ovat erilaisia.

Harva erottaa todellista älykkyyttä arjessa, muuta kuin ääritapauksissa. Moni on kirjaviisas on älykkäämpäänsä herkästi mollaamassa. Et itsekään varsinaisesti puhu älykkyydestä, vaan viisaudesta.

Vierailija
105/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva erottaa todellista älykkyyttä arjessa, muuta kuin ääritapauksissa. Moni on kirjaviisas on älykkäämpäänsä herkästi mollaamassa. Et itsekään varsinaisesti puhu älykkyydestä, vaan viisaudesta.

Näinpä, mutta tämänkin "keskustelun" tasosta huomaa, ettei täällä ole monta, joka ymmärtäisi ja osaisi ilmaista itseään eksaktisti ja kommentoida asiaa eikä asian vierestä. Alatyyliset, toisia herjaavat kommentit ovat piste tyhmyyden päälle.

Tässäpä onkin yksi olennainen syy, miksi analyyttiseen ja perusteltuun kommunikaatioon tottunut ei voi nauttia sekalaisen sakin kanssa seurustelusta.

Helmiä sioille.

Vierailija
106/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.

En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.

Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?

Mikä merkitys sillä akateemisuudella on, jos sinusta pitää kiinnostua ihmisenä.

Kylläpä oli TAAS ihan todella väsynyt ja idioottiPROVO. Luulisi että akateeminen nainen olisi hieman älykkäämpi, mutta ei.

Tässä se taas nähdään, että korkeakoulun käynytkin ihminen voi olla suorastaan tyhmä.

Ei ole mitää merkitystä koulutuksella, kun kaksi ihmistä kohtaa toisensa. Uskokaa jo ja lopettakaa näiden typerien trollien tehtailu.

Ap tuskin on edes kuvailemansa nainen.

Haluaisin sanoa viimeiselle kirjoittajalle että moni amis on myöhemmin hakunut ja suorittanut vielä sen yliopistotutkinnonkin. Väitän että puolet näistä haukkumistasi amiksista olisi ollut kykenevä suorittamaan myös sen yliopistotutkinnon. Kyse ei ole aina älykkyyseroista vaan valinnoista.

Vierailija
107/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, mutta tämänkin "keskustelun" tasosta huomaa, ettei täällä ole monta, joka ymmärtäisi ja osaisi ilmaista itseään eksaktisti ja kommentoida asiaa eikä asian vierestä. Alatyyliset, toisia herjaavat kommentit ovat piste tyhmyyden päälle.

Tässäpä onkin yksi olennainen syy, miksi analyyttiseen ja perusteltuun kommunikaatioon tottunut ei voi nauttia sekalaisen sakin kanssa seurustelusta.

Helmiä sioille.

Onko sillä merkitystä parisuhteessa? Vai onko teillä aina puolison kanssa väitöstilaisuus kun kiistelette jostain seinämaalin väristä?

Vierailija
108/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikäisenä aketeemisena ja ihan menestyneenä miehenä voin kertoa, että oman ikäiset uranaiset eivät voisi vähempää kiinnostaa. Suuntaan katseeni niihin hauskoihin ja tyttömäisiin 22-30-vuotiaisiin naisiin.

Vierailija
109/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1t ja fiksu, älykäs ja suorasanainen tyttö joka on tuleva suomen presidentti. Olen todella akateeminen ja johtava päälikkö, omassa koulussa.

Vierailija
110/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimasi on liian korkealla.

Vierailija
111/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet pöhkö pullero.

Vierailija
112/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi kiinnostamaan miksi mm. TKK :sta valmistuneet ovat pois laskuista. Minusta ei ollenkaan fiksun ihmisen merkki stereotypioida näin rajusti. Mutta itse olenkin naimisissa hyvännäköisen tekniikan tohtorin kanssa :)

Vierailija
113/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi kiinnostamaan miksi mm. TKK :sta valmistuneet ovat pois laskuista. Minusta ei ollenkaan fiksun ihmisen merkki stereotypioida näin rajusti. Mutta itse olenkin naimisissa hyvännäköisen tekniikan tohtorin kanssa :)

Minua kiinnostaa tietää miksi yleensäkään rajata ketään koulutustaustansa vuoksi. Kun ihminen lähestyy keski-ikää niin asunto ja varsinkin työpaikka (työhistoria) kertoo ihmisestä enemmän kuin joku koulun todistus.

Vierailija
114/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ikäisenä aketeemisena ja ihan menestyneenä miehenä voin kertoa, että oman ikäiset uranaiset eivät voisi vähempää kiinnostaa. Suuntaan katseeni niihin hauskoihin ja tyttömäisiin 22-30-vuotiaisiin naisiin.

Juuri näin. Ap:n markkina-arvo lähenee nopeasti nollaa.

Vierailija
115/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hyvä perse ja oletko hyvännäköinen? Voisi kiinnostaa.

Vierailija
116/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Siksi koska mainitsit heti avauksessa olevasi akateeminen ja johtavassa asemassa. Projisoit miehiin asiat joita itse haet miehistä (raha ja status). Ne eivät ole asioita joita miehet ensisijaisesti hakevat naisista.

Kirjoitetaanpa kuvaus uudestaan. Olet:

- ihan mukava (et siis supermukava ja erittäin naisellinen)

- älykäs

- pidät kulttuurista, harrastat kieliä, rakastat kasvisruokaa ja kierrätystä

- et ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti

- sinua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta

Siis käytännöllinen mutta vähän tylsä perusnainen.

Mies jota haet on älykäs, koulutettu (arvostettu ominaisuus miehessä), menestynyt (arvostettu ominaisuus miehessä), komea, urheilullinen, jne. Siis eliittimies.

Ja kysymyksesi oli miksi et saa haluamaasi miestä..?

Miksi tällaiset miehet haluavat puolisokseen nuoren lapsinaisen? Siis tylsän ja heikon (ja mahdollisesti) hieman angstisen pikku tytön, ainakin itseensä verrattuna? Ovatko nämä miehet hieman "pedofiliaan" taipuvaisia? Ottavat tällaisen tyttösen ikään kuin lemmikikseen, kuin koiraksi tai kissaksi.

No mutta jopas siinä olikin taas sovinistifemakolta kunnon aivopieru.

Vierailija
117/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä jos kauheasti löytyy samanhenkisiä miehiä. Kuulostaa kovasti nyhveröiltä harrastuksilta. Itse harrastan penkkiurheilua, lukemista, hyviä pihvejä ja laatuoluita ja -viskejä sekä seksiä. Näillä ihan mukiinmenevän miehen sain. Toki olin silloin sinua kymmenen vuotta nuorempi. Ehkä olet vaan liian myöhään liikenteessä.

Huh, mitä pitäisi harrastaa? Jotain lätkää vai?

Olen aikoinani ollut liiankin villi ja tämä tylsä, tavallinen elämä on huomattavasti mukavampaa, kuin se jännittävä.

Sun elämä taas ei kuulosta kovinkaan jännältä, ruokaa ja juomista ja telkkarin kattomista. 

Vierailija
118/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostat juurikin joltain ilonpilaajalta. Rationalisti eli toisin sanoen suorasanainen arvostelija, joka ei anna muiden pitää hauskaa. Hulluttelu ja hömppä on "typerää" ja "lapsellista". 

Vierailija
119/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Katkera

- Ylimielinen

- Teennäinen

- Vege

- Vihreä

- Pinnallinen

- Syrjivä

Ja sitten miettii, miksi on vaikea löytää ketään...

Tämä.

Vierailija
120/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki anaalitappi, olet liian vanha perheäidiksi.