Olen 36 ja ihan fiksu, akateeminen nainen johtavassa asemassa. Miksi en löydä samanhenkistä miestä, joka olisi kiinnostunut minusta ihmisenä?
Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.
Mikä miehissä on vikana, kun kaltaiseni naiset eivät kiinnosta?
En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.
Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?
Kommentit (133)
Ap, olen akateeminen ja ihan ok menestynyt nainen.
On ihan ok toivoa miehestä älyä ja yhtäläistä menestystä.
Sen sijaan komeus ja urheilullisuus on jo aika pinnallisia kriteerejä.
Eniten ihmetytti että karsit pois kkk ja tkk, kun ne on varmaan 80% koulutetuista älykkäistä miehistä. Miksi ihmeessä? Myös DI:t voivat olla todella mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.
En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.
Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?
Miehet rakastavat hömppiä, hassuja ja nauravia naisia.
He haluavat nauraa ja olla onnellisia. Narsistiset naishirviöt he kiertävät kaukaa. Liian fiksut pelottavat heitä
Myös fiksu/älykäs nainen voi olla hassu ja nauravainen, ja hieman hömppä. Nämä ominaisuudet eivät sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitys sillä akateemisuudella on, jos sinusta pitää kiinnostua ihmisenä.
Kylläpä oli TAAS ihan todella väsynyt ja idioottiPROVO. Luulisi että akateeminen nainen olisi hieman älykkäämpi, mutta ei.
Tässä se taas nähdään, että korkeakoulun käynytkin ihminen voi olla suorastaan tyhmä.
Ei ole mitää merkitystä koulutuksella, kun kaksi ihmistä kohtaa toisensa. Uskokaa jo ja lopettakaa näiden typerien trollien tehtailu.
Ap tuskin on edes kuvailemansa nainen.
Huooh. Koska: Lika barn leka bäst. Koko maailmassa ei lie niin paljon rautalankaa, että menisi näiden vähä-ällisten kalloon. Peruskoulun käyneellä amiksella ja oikeasti älykkäällä, lahjakkaalla ihmisellä ei kertakaikkiaan ole yhteistä kosketuspintaa henkisellä tasolla. Harvoja poikkeuksia on, niin kuin kaikessa biologiassa.
Haluaisin sanoa viimeiselle kirjoittajalle että moni amis on myöhemmin hakunut ja suorittanut vielä sen yliopistotutkinnonkin. Väitän että puolet näistä haukkumistasi amiksista olisi ollut kykenevä suorittamaan myös sen yliopistotutkinnon. Kyse ei ole aina älykkyyseroista vaan valinnoista.
Mutta kun juuri valinnat muokkaa ihmistä ja kertoo arvostuksesta. Jos arvostaa aivan eri asioita, ei synny kestävää ja hyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huooh. Koska: Lika barn leka bäst. Koko maailmassa ei lie niin paljon rautalankaa, että menisi näiden vähä-ällisten kalloon. Peruskoulun käyneellä amiksella ja oikeasti älykkäällä, lahjakkaalla ihmisellä ei kertakaikkiaan ole yhteistä kosketuspintaa henkisellä tasolla. Harvoja poikkeuksia on, niin kuin kaikessa biologiassa.
Tuo on aika paksua. Se amiksen käynyt voi tietää paljon asioita mitä tämä "älykäs, lahjakas" ei tiedä. Osaa korjata auton, tehdä remonttia, tai käydä metsässä marjastamassa. Tämä ns. "älykkö" ei välttämättä erottaisi kärpässientä autonrenkaasta. Mikä sekin on ok koska ihmiset ovat erilaisia.
Kun sille akateemiselle ei välttämättä remontti ja marjastus ole kiinnostavia tai mielekkäitä harrastuksia. Hän käyttäisi sen ajan lukemalla tai konsertissa.
Johtuu ihan puhtaasti siitä että markkina-arvosi on paljon alempi kuin samanlaisten miesten, joita sinä haikailet.
Ne miehet valitset totta kai markkina-arvoltaan veroisensa tai paremmat koska voivat.
Mikä käytännössä siis tarkoittaa siitä että he valitsevat sinun sijaasi paljon nuorempia ja seksikkäämpiä naisia.
Onko AP siis humanisti? Mutta ei kuitenkaan yhtään taiteellinen kun on niin realisti ettei hömppä kiinnosta? AP on huono matikassa, joten ei pääse mensaan? Ja myös siksi välttelee dippainssejä ja ekonomeja? Oisko ap:n ihanne mies Miika Nousiainen? Mutta Miikahan on taiteilija...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika paksua. Se amiksen käynyt voi tietää paljon asioita mitä tämä "älykäs, lahjakas" ei tiedä. Osaa korjata auton, tehdä remonttia, tai käydä metsässä marjastamassa. Tämä ns. "älykkö" ei välttämättä erottaisi kärpässientä autonrenkaasta. Mikä sekin on ok koska ihmiset ovat erilaisia.
Kun sille akateemiselle ei välttämättä remontti ja marjastus ole kiinnostavia tai mielekkäitä harrastuksia. Hän käyttäisi sen ajan lukemalla tai konsertissa.
Pitääkö kumppaneilla olla samat harrastukset? Miten käy jos kumppani yhtäkkiä aloittaakin uuden harrastuksen joka ei toista kiinnosta pätkääkään. Ero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä jos kauheasti löytyy samanhenkisiä miehiä. Kuulostaa kovasti nyhveröiltä harrastuksilta. Itse harrastan penkkiurheilua, lukemista, hyviä pihvejä ja laatuoluita ja -viskejä sekä seksiä. Näillä ihan mukiinmenevän miehen sain. Toki olin silloin sinua kymmenen vuotta nuorempi. Ehkä olet vaan liian myöhään liikenteessä.
Huh, mitä pitäisi harrastaa? Jotain lätkää vai?
Olen aikoinani ollut liiankin villi ja tämä tylsä, tavallinen elämä on huomattavasti mukavampaa, kuin se jännittävä.
Sun elämä taas ei kuulosta kovinkaan jännältä, ruokaa ja juomista ja telkkarin kattomista.
Penkkiurheilu ei tarkoita tvn katsomista. Seuraan varsinkin erästä joukkuelajia ihan katsomosta käsin sekä toimin valmentajana ja toimitsijana eräälle junnuporukalle. Ei se kierrätys ja kasvisruoka sen vetävämmältä harrastuksesta kuullosta. Ilmoitin myös harrastavani lukemista.
ongelma on, että taas peilataan naisten vaatimuksia miehiin. Miehet eivät halua vahvaa, itsenäistä, vanhaa, koulutettua eikä menestyvää naista yhtään sen enempää kuin naiset haluavat nuorta, lempeää, kilttiä, feminiinistä, lyhyempää ja siroa miestä.
Vierailija kirjoitti:
ongelma on, että taas peilataan naisten vaatimuksia miehiin. Miehet eivät halua vahvaa, itsenäistä, vanhaa, koulutettua eikä menestyvää naista yhtään sen enempää kuin naiset haluavat nuorta, lempeää, kilttiä, feminiinistä, lyhyempää ja siroa miestä.
Kyllä on sukupuolten tasa-arvo mennyt pahasti takapakkia esim. 80-luvulta, jos tämmöiset mielipiteet ovat nykyään yleisempiäkin. Toivon, että on vain jonkun wt:n puhepierua.
Tiedoksisinulle, että tuolla ylemmällä tasolla kouluttautuneet, menestyvät ihmiset nimenomaan pariutuvat kaltaistensa kanssa. En uskokaan, että akateemista johtajanaista kiinnostaa peruskoulun käynyt Pera. Joten Peran tykkäämättömyydellä ei ole käytännön merkitystä.
Miksi miehet eivät kiinnostu sinusta, mutta kiinnostuvat minusta? Olen kuvailemasi kaltainen. Miehet kiinnostuvat tyttömäisestä, lapsenomaisesti innostuvasta luonteestani, yhdistettynä muihin ominaisuuksiini., eikä vähiten ulkoisiinkaan. Hymystä, huumorista, välillä jopa sarkasmista sekä yleisestä uteliaisuudesta kaikkea elämää sivuavaa kohtaan. Yhteisistä keskustelunaiheista. Olen erilainen joka päivä. Mietin asioita, joihin tahdon tutustua ja jotka tahdon oppia.. Tulen paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa. Olen karismaattinen, en seinäruusu, vilkkaat silmät ja elekieli, naisellisen sulavaliikkeinen, raikas ja välillä raukea ja rauhallinen. En ylilaitettu koskaan enkä tyrkyllä. Olen hyvä saalis, nainen joka olsi kiva viedä vihille ja saattaa raskaaksi. ja jonka joutuisi saalistamaan aina uudelleen ja uudelleen. En ole enää sinkku enkä lapsetonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sukupuolten tasa-arvo mennyt pahasti takapakkia esim. 80-luvulta, jos tämmöiset mielipiteet ovat nykyään yleisempiäkin. Toivon, että on vain jonkun wt:n puhepierua.
Tiedoksisinulle, että tuolla ylemmällä tasolla kouluttautuneet, menestyvät ihmiset nimenomaan pariutuvat kaltaistensa kanssa. En uskokaan, että akateemista johtajanaista kiinnostaa peruskoulun käynyt Pera. Joten Peran tykkäämättömyydellä ei ole käytännön merkitystä.
tiedoksi vain, että kissat odottaa puolia korkeakoulutetuista naisista, jos pelkästään korkeakoulutetut miehet kelpaa.
Miksi AP ei huoli TKK:n kasvatteja? Siellä noita on, fiksua ja kivaa porukkaa, myös esim kestävä kehitys -henkistä. Ei pidä olla ennakkoluuloinen. Entä mitä sinulla on tarjota miehelle?